2014-08-06, 09:48:15
Здравейте,
Както вече споделих и в другата тема, имам проблеми с моя апарат.
1) Появи се жълто петно в горния десен ъгъл на дисплея.
2) Често се случва апаратът да е извън мрежа.Набират ме и изслушват съобщението на оператора, че апаратът е извън обхват или изключен.Аз не мога да набирам понякога и става от 2-и или 3-и опит.Губи и интернет връзка.Апаратът иначе има индикация, че е свързан към мрежата, но всъщност не е така.
Надлежно го оставих за ремонт в Мтел.След 20 дни ми се върна апарата с отказ за ремонт по т.1 - жълтото петно - с основание за упражнен силен натиск върху дисплея.В сервизния протокол нямаше никаква информация относно проблем по т.2.
Сезирах КЗП и след разследването им се оказа, че по т.2 сервизът бил констатирал, че проблем нямало. Твърдение абсурдно по същността си, най-малкото Мтел могат да проверят колко често съм губил мрежа, колко смс-а имам за пропуснати повиквания и т.н..По т.1 продължават да твърдят, че имало силен натиск, който няма с какво да докажат.Апаратът е в перфектно състояние, не е изпускан, няма никакви следи по него от падане, натиск или каквото и да е.
Въпреки намесата на КЗП, Мтел отказа да уважи гаранцията и да ремонтира апарата.КЗП нищо не може да направи и след 10 дни е последната стъпка, която мога да предприема със съдействието на КЗП - помирителна комисия.И тази комисия е пожелателна и няма правна рамка според, която Мтел да са длъжни да ремонтират апарата по волята на КЗП.Просто ще имам среща със адвокат от Мтел и аз трябва да го убедя, че съм страната с основателни искания. Дори и да го убедя, пак е възможно да получа отказ.Просто Мтел не могат да бъдат задължени по никакъв начин, освен чрез съд. Ще стигнем и до съд, ако е нужно, защото всичкото това е просто абсурдно.
Защо пиша всичко това:
1) Искам да знаете как работи сервиза на вносителя на Алкател в България, също и Мтел.Ще сканирам и първия "сервизен протокол", който получих при връщането на апарата и ще ви го покажа.Това е силно казано документ, без никакви реквизити по него, без име на фирма, нищо.Служителят в КЗП се смееше и възмущаваше на този "документ".В последствие Мтел предостави в КЗП нормален такъв.
2) Нуждая се от помощ
Моля всички, които са имали подобни проблеми и са имали успешни рекламации по тях и сервизирани апарати, да се свържат с мен.Ще ви помоля да ми дадете примерно номер на сервизна поръчка или име.....( на някой ако му се занимава може и сканиран протокол с примерно заличени лични данни, но оставен номер за поръчка, така ще е най-добре ).
Знам, че ще отнеме време, знам че има лични данни и трудно се предоставят в интернет.Напълно ще разбера хората, които откажат да откликнат.Дори и да не искате да предоставите данни, моля за информация как е минала рекламацията, какъв е бил проблема и т.н...Всякаква информация би била полезна.
Това може да бъде направено и от хора с различни модели и марки.Все пак дали Алкател или Самсунг, или нещо друго, това според мен няма голямо значение, дисплеите монтирани в апаратите ни не би трябвало да са много различни.
Някой друг, макар и да не е имал същия проблем/и, но който има нещо да сподели, моля нека го направи.
Поздрави,
Димитър Ашиков
Както вече споделих и в другата тема, имам проблеми с моя апарат.
1) Появи се жълто петно в горния десен ъгъл на дисплея.
2) Често се случва апаратът да е извън мрежа.Набират ме и изслушват съобщението на оператора, че апаратът е извън обхват или изключен.Аз не мога да набирам понякога и става от 2-и или 3-и опит.Губи и интернет връзка.Апаратът иначе има индикация, че е свързан към мрежата, но всъщност не е така.
Надлежно го оставих за ремонт в Мтел.След 20 дни ми се върна апарата с отказ за ремонт по т.1 - жълтото петно - с основание за упражнен силен натиск върху дисплея.В сервизния протокол нямаше никаква информация относно проблем по т.2.
Сезирах КЗП и след разследването им се оказа, че по т.2 сервизът бил констатирал, че проблем нямало. Твърдение абсурдно по същността си, най-малкото Мтел могат да проверят колко често съм губил мрежа, колко смс-а имам за пропуснати повиквания и т.н..По т.1 продължават да твърдят, че имало силен натиск, който няма с какво да докажат.Апаратът е в перфектно състояние, не е изпускан, няма никакви следи по него от падане, натиск или каквото и да е.
Въпреки намесата на КЗП, Мтел отказа да уважи гаранцията и да ремонтира апарата.КЗП нищо не може да направи и след 10 дни е последната стъпка, която мога да предприема със съдействието на КЗП - помирителна комисия.И тази комисия е пожелателна и няма правна рамка според, която Мтел да са длъжни да ремонтират апарата по волята на КЗП.Просто ще имам среща със адвокат от Мтел и аз трябва да го убедя, че съм страната с основателни искания. Дори и да го убедя, пак е възможно да получа отказ.Просто Мтел не могат да бъдат задължени по никакъв начин, освен чрез съд. Ще стигнем и до съд, ако е нужно, защото всичкото това е просто абсурдно.
Защо пиша всичко това:
1) Искам да знаете как работи сервиза на вносителя на Алкател в България, също и Мтел.Ще сканирам и първия "сервизен протокол", който получих при връщането на апарата и ще ви го покажа.Това е силно казано документ, без никакви реквизити по него, без име на фирма, нищо.Служителят в КЗП се смееше и възмущаваше на този "документ".В последствие Мтел предостави в КЗП нормален такъв.
2) Нуждая се от помощ
Моля всички, които са имали подобни проблеми и са имали успешни рекламации по тях и сервизирани апарати, да се свържат с мен.Ще ви помоля да ми дадете примерно номер на сервизна поръчка или име.....( на някой ако му се занимава може и сканиран протокол с примерно заличени лични данни, но оставен номер за поръчка, така ще е най-добре ).
Знам, че ще отнеме време, знам че има лични данни и трудно се предоставят в интернет.Напълно ще разбера хората, които откажат да откликнат.Дори и да не искате да предоставите данни, моля за информация как е минала рекламацията, какъв е бил проблема и т.н...Всякаква информация би била полезна.
Това може да бъде направено и от хора с различни модели и марки.Все пак дали Алкател или Самсунг, или нещо друго, това според мен няма голямо значение, дисплеите монтирани в апаратите ни не би трябвало да са много различни.
Някой друг, макар и да не е имал същия проблем/и, но който има нещо да сподели, моля нека го направи.
Поздрави,
Димитър Ашиков