Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Молба за помощ относно ОТ6030X - проблеми с Мтел и сервиза
#1

Здравейте,

Както вече споделих и в другата тема, имам проблеми с моя апарат.

1) Появи се жълто петно в горния десен ъгъл на дисплея.
2) Често се случва апаратът да е извън мрежа.Набират ме и изслушват съобщението на оператора, че апаратът е извън обхват или изключен.Аз не мога да набирам понякога и става от 2-и или 3-и опит.Губи и интернет връзка.Апаратът иначе има индикация, че е свързан към мрежата, но всъщност не е така.

Надлежно го оставих за ремонт в Мтел.След 20 дни ми се върна апарата с отказ за ремонт по т.1 - жълтото петно - с основание за упражнен силен натиск върху дисплея.В сервизния протокол нямаше никаква информация относно проблем по т.2.

Сезирах КЗП и след разследването им се оказа, че по т.2 сервизът бил констатирал, че проблем нямало. Твърдение абсурдно по същността си, най-малкото Мтел могат да проверят колко често съм губил мрежа, колко смс-а имам за пропуснати повиквания и т.н..По т.1 продължават да твърдят, че имало силен натиск, който няма с какво да докажат.Апаратът е в перфектно състояние, не е изпускан, няма никакви следи по него от падане, натиск или каквото и да е.
Въпреки намесата на КЗП, Мтел отказа да уважи гаранцията и да ремонтира апарата.КЗП нищо не може да направи и след 10 дни е последната стъпка, която мога да предприема със съдействието на КЗП - помирителна комисия.И тази комисия е пожелателна и няма правна рамка според, която Мтел да са длъжни да ремонтират апарата по волята на КЗП.Просто ще имам среща със адвокат от Мтел и аз трябва да го убедя, че съм страната с основателни искания. Дори и да го убедя, пак е възможно да получа отказ.Просто Мтел не могат да бъдат задължени по никакъв начин, освен чрез съд. Ще стигнем и до съд, ако е нужно, защото всичкото това е просто абсурдно.

Защо пиша всичко това:

1) Искам да знаете как работи сервиза на вносителя на Алкател в България, също и Мтел.Ще сканирам и първия "сервизен протокол", който получих при връщането на апарата и ще ви го покажа.Това е силно казано документ, без никакви реквизити по него, без име на фирма, нищо.Служителят в КЗП се смееше и възмущаваше на този "документ".В последствие Мтел предостави в КЗП нормален такъв.

2) Нуждая се от помощ

Моля всички, които са имали подобни проблеми и са имали успешни рекламации по тях и сервизирани апарати, да се свържат с мен.Ще ви помоля да ми дадете примерно номер на сервизна поръчка или име.....( на някой ако му се занимава може и сканиран протокол с примерно заличени лични данни, но оставен номер за поръчка, така ще е най-добре ).
Знам, че ще отнеме време, знам че има лични данни и трудно се предоставят в интернет.Напълно ще разбера хората, които откажат да откликнат.Дори и да не искате да предоставите данни, моля за информация как е минала рекламацията, какъв е бил проблема и т.н...Всякаква информация би била полезна.
Това може да бъде направено и от хора с различни модели и марки.Все пак дали Алкател или Самсунг, или нещо друго, това според мен няма голямо значение, дисплеите монтирани в апаратите ни не би трябвало да са много различни.

Някой друг, макар и да не е имал същия проблем/и, но който има нещо да сподели, моля нека го направи.

Поздрави,
Димитър Ашиков
Цитирай
Аксесоари
#2

мтел не ходят на помирителни комисии, остава ти само съда, или пиши на региналния доставчик на алкател , май е в Румъния

Samsung Galaxy Note IV / HTC One M9 +
Samsung Tab S2
Цитирай
#3

Аз получих от КЗП дата и час за комисия.
Мтел няма да дойдат ли?
Цитирай
#4

Досега не съм стигал да сезирам комисията НО и аз имах двата проблема но отделно първо с петното в момента с 2рия ти и не е от мрежата а от гсма Утре ще го оставям да го пращат в сервиза и ако не се оправи веднага искам замяна Ще ги изям с парцалите , наглеците

Samsung Ace 2.3.3 -> Alcatel One Touch Idol 6030X -> Alcatel One Touch Idol 2 ( 6037Y )    x 2 
Цитирай
#5

Здравей,
А мога ли да те помоля за номер на сервизна поръчка?
Утре ми е помирителната комисия, искам да покажа на Мтел, че сервизът е ремонтирал гаранционно подобни проблеми.
Само номер и дата, моля.Без лични данни.Аз ще им ги предоставя, те да си направят справката.
Цитирай
#6

Здравейте! От вчера, 11.11.2014 год. и аз съм с Отказ на гаранция от МТЕЛ на Alcatel One Touch Idol 6030X. Въпреки, че проблема е повредена платка. Сервизния техник си призна по телефона, че тази платка като част при тях струва 210 лв, защото ползвали оригинални части. Но нали се сещаш, че по телефон е това. Да не мислиш, че на живо ще си го каже. Отказа за гаранция при мен е "Активиран стикер за влага" ХА!? Телефона не е мокрен! Телефона ми е с драскотини по панела, защото го ползвах без кейс, поради липса на такъв за модела известно време. Върнаха ми телефона с отказ от гаранция, все така повреден и за капак С ДОПЪЛНИТЕЛНИ ДРАСКОТИНИ ПО ПАНЕЛА. ИДИ ДОКАЖИ после! Sad
Този телефон ще го изплащам до Декември 2015 год. Sad А други оператори направо сменят такива телефона, на изплащане към тях... ОФ Sad
Повредата е, че не включва - На бял екран присвятква логото до пълно изтощаване на батерията...Дори не може да се изключи като стартира този бял екран.
Цитирай
#7

Мтел са лайнари, а Сервиза им са много големи лайнари. Моя го занесох на сервиз след 8 месеца ползване без грешка, за ремонт на буксата за звука. Имаше 2 следи от изпускания по края, защото кейса не покрива изцяло. Смениха основна платка и ми го върнаха, 1 месец работи криво ляво и накрая ми отказа тъча, занесох го пак и ми отказаха гаранцията заради тези следи от изпусканията, искаха ми 320 лева за нов комплект дисплей+тъч+дигитайзер и труд. Не стига, че ми го пукнаха отстрани до копчетата за звука ами и болта за отваряне при SD картата го нямаше. Писах молба до Мтел, отговора им беше, че сервиза си разбирали от работата и са ми казали какво може да се направи. Преди 4 дни реших да си го отворя сам, така и така нямам гаранция, да видя за какво става въпрос. Познай - лентовия кабел, който се свързва към платката е малко по-дълго изкаран и напъва конектора и той не се връзва изцяло за дъното. Решението в момента е с хартийка под капачето да го пристиска. :facepalm: Така че смятай за кво говорим.

По между другото, като ми върнаха отговор на жалбата, човекът в офиса ми каза, че ако не съм съгласен, че ударите са причината тъча да не работи, да изкарам копие на отговора, да отида в сервиз, който обслужват тези телефони и от там да ми дадат отговор дали наистина реално причината е в изпусканията. Така че ако това ще ти помогне по някакъв начин да ги натиснеш и да ги натопиш, виждам че имаш време, възползвай се. Wink Аз когато имам свободно време мисля да я свърша тази работа, но няма да е много скоро. Smile

Поздрави.

Sony® XPERIA™ Z5 Graphite Black

OLD: ZTE Grand X Pro, Alcatel One Touch Idol 6030X, iPod Touch 2G 8GB + Nokia C2-01
Цитирай
#8

За да не правя нова тема.

Трябва да се смени дисплеят на Idol-a 6030, може ли да ми препоръчате сервиз в София, в който няма да излезе повече от 80лв. На такава цена намерих един в Сливен, но не ме устройва там.
Благодаря предварително.
Цитирай
#9

pacho купуваш си един дисплей за 50 лева, и в някой сервиз все ще ти го оправят за 15-20 лева.
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)