Оценете темата:
  • 2 гласа - средно 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Проблем с обхвата
#1

Здравейте, от 3 дена съм собственик на Ноут 4 и забелязвам някакъв странен проблем с обхвата който ту се появява ту изчезва :wall: Днес го носих обратно в магазина ( Техномаркет в Mall of Sofia ) и ми казаха че трябвало да си взема нова карта от оператора защото понякога било от това проблема ... е взех нова карта но проблема си остава :mad: Много рядко обхвата му е пълен ... през повечето време когато го има държи 1 макс 2 черти и незнам на какво се дължи това :mad: Утре мисля отново да ходя в магазина и да се разправям ... :angry:
Цитирай
Аксесоари
#2

Ходи да ти се посмеят малко. На 3G е така. Свиквай.
Цитирай
#3

Нещо не те разбрах? На кое точно да ми се посмеят ? Другия ми смартфон няма такива проблеми... а и как точно се свиква да си постоянно без обхват или когато го имаш да е минимален ?
Цитирай
#4

Ми ти каза ли на 3G ли си, или на 2G, каза ли какъв е другия ти телефон и какви са му на него настройките на мрежата?
Цитирай
#5

Другия е Iphone 4 и двата са извадени от кутийте и са им сложени сим картите и са си с фабричните настройки нищо не съм пипал по тях
Цитирай
#6

Здр. колега,влез в настройки,мобилни мрежи и ако е на 3G го направи на 2G и пробвай как е с обвхвата,ако пак е слаб и играе може и да имаш проблем с телефона,но зависи и на кой оператор си,че ако си на глобул си е нормално за тях тези проблеми особенно на 3G.Моят съвет е да пробваш с карта на друг оператор и ако и там го има проблема,вече ще е сигурно,че си за сервиз.

SAMSUNG GALAXY S2 , Huawei P9 Lite
Цитирай
#7

Nikolai82 написа:Другия е Iphone 4 и двата са извадени от кутийте и са им сложени сим картите и са си с фабричните настройки нищо не съм пипал по тях

Ето пак не каза дали са на един и същи оператор, не каза и това което те питах реално.
Цитирай
#8

и двата са на 3G и двата са на различни оператори Ноут-а е на Мтел iphone е на Глобул ( Теленор ) но дори и като им разменя картите нещата си остават същите
Цитирай
#9

Nikolai82 написа:и двата са на 3G и двата са на различни оператори Ноут-а е на Мтел iphone е на Глобул ( Теленор ) но дори и като им разменя картите нещата си остават същите

Мен ако питаш направи си пак справка, има ли разлика когато се сменят картите и ако е възможно пробвай на две различни места, ако все още имаш проблеми с обхвата вземай двата телефона двете карти и тичай от където си го купил.

Samsung Galaxy S20+ 128GB, Cosmic Gray
Цитирай
#10

1. Сравняваш различни телефони
2. Операторите също са различни, но щом с обръщане на картите пак е същото - добре
3. Чертичките нямат реална стойност за това колко ти е добър обхвата реално
4. Щом нямаш проблеми с разговори и с мобилен нет на 3G - значи реално проблеми нямаш!


Надявам се ме разбираш вече Smile

@rth - той иска да са му пълни чертите, това му е проблема реално. Никой няма да му смени телефона заради това че няма пълен обхват на 3G. И това са пак казвам два различни модела телефони! Разбирам да са два еднакви телефона ама те не са!
Цитирай
#11

Разбрах те колега но за 1 нещо бъркаш. Не искам постоянно да е с пълен обхват а постоянно да имам обхват защото в момента нямам абс. никакъв това ми е проблема и затова пуснах тази тема ... ако нещо е нередно модераторите нека я изтрият. Благодаря за помоща на всички
Цитирай
#12

Е аз съвсем друго разбрах.......... Пробвай един хард ресет(нулиране с фабричните настройки) - ще ти изтрие всичко от телефона и ако не се оправи - връщаш го в магазина да ходи в сервиз и да го оправят. Напиши следващия път че имаш проблем с губене изцяло на обхват, не че ти е малко обхвата Smile

ПС: На 2G(GSM Mode) пак ли губи обхват?
Цитирай
#13

Да на 2G пак го губи в смисъл няма значение на какво го слагам дали на 2G или на 3G положението е все същото и в настройките като гледам "Asu-to" то почти през цялото време си е 0

П.С. явно не съм обяснил както трябва за което се извинявам Smile
Цитирай
#14

Е нищо де, важното е че се разбрахме, аз си помислих че ще ходиш в магазина да се оплакваш че ти е малко обхвата :huh2: Помисли си как звучи, при положение че нашите оператори каквото и да си говорим обхвата им на 3G е ужасен освен ако не си срещу клетка. Написах ти горе какво да правиш, но май ще се наложи да си ползваш гаранцията за съжаление.......
Цитирай
#15

degman написа:Е нищо де, важното е че се разбрахме, аз си помислих че ще ходиш в магазина да се оплакваш че ти е малко обхвата :huh2: Помисли си как звучи, при положение че нашите оператори каквото и да си говорим обхвата им на 3G е ужасен освен ако не си срещу клетка. Написах ти горе какво да правиш, но май ще се наложи да си ползваш гаранцията за съжаление.......

Ако е още в 3-те дена от покупката директно да ти го подменят с нов.

Samsung Galaxy S20+ 128GB, Cosmic Gray
Цитирай
#16

След една камара тестове с различни карти на 2G , 3G и ауто засега проблема се оказва в мтел с другите 2 оператора проблем нямам. Обадих се в Мтел и казаха че ще си правят "справки" с клетките защото нямали други подобни сигнали...
Цитирай
#17

И аз да споделя за такъв проблем. При една моя клиентка телефона след ъпдейта до 4.4.4 започва също да губи обхват (напълно сигурна, че е след него) напълно спира картата, прекъсва разговори и не може я набират. Тя е на виваком, правихме хард ресет и проблема си остана. Ако има развръзка ще пиша пак за да се знае за проблем и той да бъде бързо установен при новите собственици.

HTC Wildfire--> HTC One M7--> HTC 10 
Цитирай
#18

Здравейте ,да се включа и аз ,от една седмица съм с ноут 4 и забелязвам че обхвата ми изчезва , . Оплакват се хора ,че като ми звънят им казва че телефона е изключен. Даже два пъти ми изчезва напълно обхвата и се оправя само и единствено като се рестартира телефона. Оператор Мтел. Някой да сподели решение или да се връща телефона .

Samsung Galaxy S 22 ultra 512 gb
Цитирай
#19

Днес при наличие на обхват получих смс за пропуснато повикване от жена ми. След 20 секунди и звъннах без да пипам нищо по телефона (имам предвид рестарти и т.н.) и тя ме попита защо ми е изключен телефона.


Т.е. се получи същото както при колегата в горният пост. Много дразнещ момент. Лека полека се разочаровам от толко дългоочакваният от мен флагман.
Цитирай
#20

alpinab написа:Днес при наличие на обхват получих смс за пропуснато повикване от жена ми. След 20 секунди и звъннах без да пипам нищо по телефона (имам предвид рестарти и т.н.) и тя ме попита защо ми е изключен телефона.


Т.е. се получи същото както при колегата в горният пост. Много дразнещ момент. Лека полека се разочаровам от толко дългоочакваният от мен флагман.

Това може да се получи, случва се въпроса е да не е често(всеки ден) забелязал съм че когато се сменят от 2G/3G/2G режимите и може да се получи такъв ефект. Тоест това не е проблем от ноут 4. Ако вече наистина имате проблеми и се получава всеки ден по няколко пъти тогава трябва да се търси решение.

Samsung Galaxy S20+ 128GB, Cosmic Gray
Цитирай
#21

При мен проблема се оправи като си смених оператора ( от Мтел на Виваком ) и вече нямам проблеми ( поне засега ) Smile
Цитирай
#22

Олеее Big Grin И аз го имам тоя проблем Big Grin Очевидно проблема е в М-Тел Smile Вече тествах 3 Ноут 4ки на Мтел и всичките губят обхват Smile Мдааа...Май ще взема плана на Вива 10GB нет за 30лв Big Grin

Phablets and their king - no longer Note-worthy...

Цитирай
#23

Как го тествате телефона, да направя и аз един тест. На Мтел съм и не съм забелязал проблем с обхвата до сега
Цитирай
#24

Здравейте , смених си сим картата и си направих два,три последователни фабрични настройки. След тази манипулация вече не ми е правил магарии.

Samsung Galaxy S 22 ultra 512 gb
Цитирай
#25

(2014-12-19, 14:05:19)tihomirdoshev написа:  Здравейте , смених си сим картата и си направих два,три последователни фабрични настройки. След тази манипулация вече не ми е правил магарии.

Значи проблемът не е решен с подмяната на сим картата и фабричните настройки. Проблемът се оказва в Мтел или в апарата,но щом има и други такива случаи на абонати на Мтел ,ме навежда на мисълта че е от оператора.

Samsung Galaxy S 22 ultra 512 gb
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)