Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Помощ телефонът умря.
#1

Моля ако някои има идеи. Телефона е почти на 2 години и е купен от Ситител. От полочин година започна да се рестартира сам понякога по 2-3 пъти на ден друг път на 2-3 дни. Никаква логика няма в рестарирането в XDA прочетох че е често срещано явление и докато се наканя да го рутна и да му сложа къстъм РОМ той взе че умря. Намерих го изгаснал никакви признаци на живот. Нито се вкл. нито зарежда, нито влиза в булоудера. Имате ли редложения как да видя жив ли е. Нямам в момента мултицет да измеря батерията може и тя да е дала фира от студа и да се е сринала.
Другото, което ме притеснява е че въпреки че има още гаранция е от Ситител, ако го занеса там незнам дали ще го дадат на Мост или само ще го ръчкат или да пробвам директно да го нося в Мост. Знаете ли дали бачкат събота и неделя.
Какво ще ме посъветвате.

HTC Wildfire S, HTC ONE M7, Asus Transformer Infinity TF 700, ONE+ 3T
Цитирай
Аксесоари
#2

Ако си го руутнал, забрави за гаранцията......
Цитирай
#3

Пишеш в раздела за HTC Desire C , подписа ти е друг.. за кой телефон става въпрос ?

Поправям, Преинсталирам, Модифицирам Android и Windows
Цитирай
#4

Не е рутнат, но по принцип тези от въпросната фирма като ми го продаваха, казаха че и да сменя Ром, защото исках български (тогава не знаех че с more locate става на този телефон) няма проблем за гаранцията. Явно сервиза си е техен.

Пиша в правилния раздел Desire C не го ползвам аз на жена ми е, затова подписа ми е друг.

Вече го дадох в Сититела пробвахме с нова батерия не тръгна и го оставих. Тея са горките са големи аматьори на въпроса в Мост ли го носят за сервиз отговора беше цитирам: "Абе по принцип в Мост имаме си там некви отношения" демек искаше да кеже или по точно не искаше да каже че, дефкато сами го оправят или ги дават на някой който разбира (надявам се), но не и в Мост.
Взеха ми телефона и гаранционната карта не ми дадоха никакъв документ нищо щели да звъннат като има
нещо.
Иначе имаше двама клиенти докато бях там им продаваха някакви телефони с китайски етикети по кутиите и им сваляха звезди от небето.

Едва ли бих си купил телефон от подобна фирма вече, ама иначе са пичове дано излязат точни.

HTC Wildfire S, HTC ONE M7, Asus Transformer Infinity TF 700, ONE+ 3T
Цитирай
#5

(2014-11-28, 23:55:26)Steker написа:  Моля ако някои има идеи. Телефона е почти на 2 години и е купен от Ситител. От полочин година започна да се рестартира сам понякога по 2-3 пъти на ден друг път на 2-3 дни. Никаква логика няма в рестарирането в XDA прочетох че е често срещано явление и докато се наканя да го рутна и да му сложа къстъм РОМ той взе че умря. Намерих го изгаснал никакви признаци на живот. Нито се вкл. нито зарежда, нито влиза в булоудера. Имате ли редложения как да видя жив ли е. Нямам в момента мултицет да измеря батерията може и тя да е дала фира от студа и да се е сринала.
Другото, което ме притеснява е че въпреки  че има още гаранция е от Ситител, ако го занеса там незнам дали ще го дадат на Мост или само ще го ръчкат или да пробвам директно да го нося в Мост. Знаете ли дали бачкат събота и неделя.
Какво ще ме посъветвате.
Телефона на тъщата е на 2 години и вече 3 месеца и е купен от Shtepsel.bg. От половин година започна да се рестартира сам понякога по 2-3 пъти на ден друг път на 2-3 дни. Два пъти им го носех на ремонт. Явно модела като цяло е калпав, тъй като с половин уста ми казаха, че модела дава много дефекти и почти са фалирали заради него. Последният път ми го задържаха три месеца и ми го върнаха днес по куриер като телефона е абсолютно мъртав. В плика на куриера имаше бележка от тях, че гаранцията отпада, защото маркера за вода е реагирал и аз съм виновен за повредата. Това е абсолютна лъжа, тъй като когато занесох телефона той си работеше, с изключение на проблема с рестратирането. Според мен са се усетили, че трябва да ми го заменят и са го залели с вода или нещо подобно. Моля за съвет как мога да потърся правата си и как мога да разбера дали маркера е реагирал наистина. Никога повече няма да закупя нищо от този търговец. Твърдя, че са измамници, защото твърде много време им отне да ми върнат телефона. Ако е имало такъв проблем защо ми го съобщават чак сега след 3 месеца. Освен това като изминаха два месеца аз им звъннах да попитам какво става с телефона. Вдигна жена и каза, че техниците не са там в момента и на другия ден ще се свържат с мен. Естествено на другият ден никой не се свърза с мен и не отговаряха на тел. ми обаждания. Освен това им писах на всички подадени в сайта им приложения за комуникация. Никакъв отговор до миналата седмица, кагото мъж ми се обади и каза, че изпращат телефона по куриер. Настоях да го получа в офиса им но според обяснението им в момента са лятна ваканция и офиса не работи. Затова и не са отговаряли на обажданията ми. И по куриера получих неработещ телефон. Опитах се да се свържа с тях но се включва секретар, който съобщава че офиса няма да работи до 10 септември.

Samsung Galaxy S2 Neat Rom 6.4 Apolo 4.14 Regular
Samsung Galaxy S4 Value Edition
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)