Оценете темата:
  • 3 гласа - средно 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Проблем със S4 i9515 - самоизключване
#1

Здравейте,преди седмица си купих нов самсунг С4.Телефона работи супер,но вечер като го оставя на масата и на сутринта като стана се е изключил.Така няколко дни подред.Зададох му заводски настройки и т.н.,но същата работа..през деня няма проблем докато го ползвам..Някой има ли идея от какво може да е ??Благодаря
Цитирай
Аксесоари
#2

Кой модел е телефонът? I9505 или I9515? Black Edition?

Един приятел има нов I9515 Black Edition и се оплаква от точно същия проблем, на който все още не му е намерил решение.

Galaxy S10+  ◦  Prism White  ◦  SanDisk Extreme Pro 128 GB / U3 / A2  ◦  Android 10
Galaxy Watch 46mm  ◦  Silver  ◦  Tizen OS by Samsung
Galaxy S II  ◦  Galaxy Note II  ◦  Galaxy S4  ◦  Galaxy S7 edge  ◦  Galaxy S10+

Battery Historian
Цитирай
#3

9515
Цитирай
#4

Разбрах, че за I9515 наскоро излязъл ъпдейт, след който се оправил проблема с изключването. Пробвай да обновиш до него и после за всеки случай да върнеш заводските настройки.

Galaxy S10+  ◦  Prism White  ◦  SanDisk Extreme Pro 128 GB / U3 / A2  ◦  Android 10
Galaxy Watch 46mm  ◦  Silver  ◦  Tizen OS by Samsung
Galaxy S II  ◦  Galaxy Note II  ◦  Galaxy S4  ◦  Galaxy S7 edge  ◦  Galaxy S10+

Battery Historian
Цитирай
#5

Актуализация на софтуера ли да дам,защото ми показва ,че няма за момента нови актуализации...
Цитирай
#6

Моя и преди и след ъпдейта не се е изключвал,лоша работа е това самоизключване,не може да се разбере от какво е в повечето случаи Sad

Samsung Galaxy S23Ultra,Samsung Galaxy Watch 5 Pro LTE
Цитирай
#7

На сестра ми телефона от няколко дена точи много батерията. Като вляза в менюто за батерията дава 22-24% че се ползва от Система Андроид. Въведох му заводски настройки сега, да видим как ще се държи, но като гледам в момента на възобновяване на приложенията пак процента е същия? Телефона никога не е рутван, с 4.4.2 е

LG G2 16GB with OrionOS -2.2
Цитирай
#8

И аз имам S4 9515 и забелязвам че от време на време се изключва.... за 1 месец ми се случи 2-3 пъти. Имаше ъпдейт който инсталирах, но по-скоро сякаш след качването на този ъпдейт взе да ги прави тия номера. Ще го наблюдавам, но за сега не мога да установя някаква закономерност. Но не е вечерно време. Примерно разглеждах това онова и след 10 мин натискам бутона и нищо... черен екран. Трябва да задържа бутона за включване за да тръгне. По скоро забива отколкото да е изключва.....

Samsung Galaxy S22 S901B
Цитирай
#9

(2015-01-11, 17:35:12)dandrv написа:  ... Примерно разглеждах това онова и след 10 мин натискам бутона и нищо... черен екран. Трябва да задържа бутона за включване за да тръгне. По скоро забива отколкото да е изключва.....

За съжаление бъг в 4.4.2, който е отстранен в 4.4.4, но S4-ката направо ще скочи на Android 5.0 без да "минава" през 4.4.4 изобщо.

Apple iPhone 14 Pro Max (256GB) Space Black
Apple AirPods Pro v2 (2023)
Apple Watch Nike S6 GPS 44мм
Цитирай
#10

(2015-01-11, 19:44:38)centur написа:  
(2015-01-11, 17:35:12)dandrv написа:  ... Примерно разглеждах това онова и след 10 мин натискам бутона и нищо... черен екран. Трябва да задържа бутона за включване за да тръгне. По скоро забива отколкото да е изключва.....

За съжаление бъг в 4.4.2, който е отстранен в 4.4.4, но S4-ката направо ще скочи на Android 5.0 без да "минава" през 4.4.4 изобщо.

Софтуерен или хардуерен е този бъг? Защото при мен на I9500 с никой Андроид не ми се е случвало, а и не виждам колегите с I9505 във форума да се оплакват от такъв проблем.

Galaxy S10+  ◦  Prism White  ◦  SanDisk Extreme Pro 128 GB / U3 / A2  ◦  Android 10
Galaxy Watch 46mm  ◦  Silver  ◦  Tizen OS by Samsung
Galaxy S II  ◦  Galaxy Note II  ◦  Galaxy S4  ◦  Galaxy S7 edge  ◦  Galaxy S10+

Battery Historian
Цитирай
#11

(2015-01-11, 20:29:34)ivkos написа:  Софтуерен или хардуерен е този бъг? Защото при мен на I9500 с никой Андроид не ми се е случвало, а и не виждам колегите с I9505 във форума да се оплакват от такъв проблем.

Софтуерен е!
I9500 трудно ще намериш при някой от операторите ни в България (за online магазини НЕ става въпрос).

Apple iPhone 14 Pro Max (256GB) Space Black
Apple AirPods Pro v2 (2023)
Apple Watch Nike S6 GPS 44мм
Цитирай
#12

Това е софтуерно в повечето случаи и се получава от крашването на един процес. Решението е руут, експозед и един модул, по - точно ето този:  http://repo.xposed.info/module/com.thoma...ercrashfix

Може също и с Wanam Xposed, който има отдавна такава настройка. Сигурен съм че съм го писал това вече по темите(ама явно на никой не му се търси). Въпроса с това нещо 9515 е дали той няма други дефекти различни от оригиналния S4 - I9505. Така че - сервиз е най - добре в случая. Все пак 9515 има достатъчно разлики за да не са му присъщи проблемите на 9505, а пък 9500 @ivkos, си е още по - различен и изобщо може да не е засегнат.
Цитирай
#13

Софтуерен проблем, има тема за 9515... флаш с Один друг стоков и е пушка.

Поправям, Преинсталирам, Модифицирам Android и Windows
Цитирай
#14

(2015-01-11, 21:48:59)degman написа:  Това е софтуерно в повечето случаи и се получава от крашването на един процес. Решението е руут, експозед и един модул, по - точно ето този:  http://repo.xposed.info/module/com.thoma...ercrashfix

Може също и с Wanam Xposed, който има отдавна такава настройка. Сигурен съм че съм го писал това вече по темите(ама явно на никой не му се търси). Въпроса с това нещо 9515 е дали той няма други дефекти различни от оригиналния S4 - I9505. Така че - сервиз е най - добре в случая. Все пак 9515 има достатъчно разлики за да не са му присъщи проблемите на 9505, а пък 9500 @ivkos, си е още по - различен и изобщо може да не е засегнат.

За крашването на системния процес съм чел постове не само тук, но и в XDA. Точно затова попитах дали случайно не е хардуерен проблем, тъй като доколкото разбрах крашването причинява рестартиране на телефона (при I9505), а не замръзване, както се получава при много колеги с I9515. Аз лично не изключвам възможността да е някакъв вид хардуерен проблем.

Някой има ли идея къде и въобще дали се пазят кернел логове отпреди reboot? Със сигурност ще са от помощ при анализирането на проблема.

Galaxy S10+  ◦  Prism White  ◦  SanDisk Extreme Pro 128 GB / U3 / A2  ◦  Android 10
Galaxy Watch 46mm  ◦  Silver  ◦  Tizen OS by Samsung
Galaxy S II  ◦  Galaxy Note II  ◦  Galaxy S4  ◦  Galaxy S7 edge  ◦  Galaxy S10+

Battery Historian
Цитирай
#15

Ето логовете >> https://play.google.com/store/apps/detai...son.logcat

Поправям, Преинсталирам, Модифицирам Android и Windows
Цитирай
#16

И аз съм със S4 9515 ( от Vivacom) .Имам абсолютно същия проблем както колегата от първия пост.Телефона работи супер,но вечер като го оставя на масата и на сутринта като стана се е изключил.
Може ли да е от батерията проблема ?
Цитирай
#17

(2015-01-16, 18:59:13)sisinio написа:  И аз съм със S4 9515 ( от Vivacom) .Имам абсолютно същия проблем както колегата от първия пост.Телефона работи супер,но вечер като го оставя на масата и на сутринта като стана се е изключил.
Може ли да е от батерията проблема ?

Не е от батерията, защото и аз имам същия проблем и тествах с друга батерия.

Samsung Galaxy S4 VE GT-I9515 Android 5.0.1
Цитирай
#18

За момента забелязвам че това "застиване" е свързано с Wi Fi. До сега винаги е ставало като са включени едновременно и данните и Wi Fi. Иначе по друг повод не съм имал проблем - телефона работи без да го прави цяла седмица. Наблюдавайте го и кажете мнения.....

Samsung Galaxy S22 S901B
Цитирай
#19

(2015-01-21, 12:16:42)dandrv написа:  За момента забелязвам че това "застиване" е свързано с Wi Fi. До сега винаги е ставало като са включени едновременно и данните и Wi Fi. Иначе по друг повод не съм имал проблем - телефона работи без да го прави цяла седмица. Наблюдавайте го и кажете мнения.....

По време на това ''застиване'' ,пробвах да си набера номера и телефона даваше свободно, но екрана -черен ,не е активен .Нито звъни , нито показва кой ме търси.Телефонът се активира чак след продължително задържане на ''power'' бутона.
Някой може ли да даде съвет?
Цитирай
#20

(2015-01-26, 18:42:17)sisinio написа:  ...
Някой може ли да даде съвет?

Да изчакаш по-нов ROM, в който този проблем е отстранен.

Apple iPhone 14 Pro Max (256GB) Space Black
Apple AirPods Pro v2 (2023)
Apple Watch Nike S6 GPS 44мм
Цитирай
#21

(2015-01-27, 00:54:56)centur написа:  
(2015-01-26, 18:42:17)sisinio написа:  ...
Някой може ли да даде съвет?

Да изчакаш по-нов ROM, в който този проблем е отстранен.

За съжаление май това е решението...чакане.Бях се похвалил че проблема съм го решил с downgrade към предходен Firm,но тази вечер пак ми е направил тази мизерия.Сега ще инсталирам Logcat Viewer за да ревизирам нещата,ако открия някакво решение на проблема ще пиша
PS:Явно КК SystemCrashFix не е решение на този проблем. Sad

Samsung Galaxy S4 I9515 Black Edition (BOC3-XEO-Lollipop-5.0.1)
Цитирай
#22

(2015-01-27, 10:29:44)mycek написа:  За съжаление май това е решението...чакане.Бях се похвалил че проблема съм го решил с downgrade към предходен Firm,но тази вечер пак ми е направил тази мизерия.Сега ще инсталирам Logcat Viewer за да ревизирам нещата,ако открия някакво решение на проблема ще пиша
PS:Явно КК SystemCrashFix не е решение на този проблем. Sad

За съжаление logcat няма как да ти помогне в случая, защото неговото съдържание се губи при reboot.

Може ли да инсталираш Andy Log и чрез него да извлечеш Last kmsg след като си рестартирал телефона след подобно забиване? Този лог съдържа съобщения от кернела от преди последния reboot. Много вероятно е към последните му редове да има нещо, което обяснява замръзванията.

Молбата ми към всички, които са руутнали и имат този проблем, е да прегледат Last kmsg, а ако не разбират, да споделят лога в тази тема.

P.S. Сега се сещам, че при Galaxy S II се получаваха подобни sleep of death истории, когато кернелът беше твърде "оптимизиран" и караше процесора да си сваля много честотите и напреженията при сън.

Galaxy S10+  ◦  Prism White  ◦  SanDisk Extreme Pro 128 GB / U3 / A2  ◦  Android 10
Galaxy Watch 46mm  ◦  Silver  ◦  Tizen OS by Samsung
Galaxy S II  ◦  Galaxy Note II  ◦  Galaxy S4  ◦  Galaxy S7 edge  ◦  Galaxy S10+

Battery Historian
Цитирай
#23

ivkos:
"P.S. Сега се сещам, че при Galaxy S II се получаваха подобни sleep of death истории, когато кернелът беше твърде "оптимизиран" и караше процесора да си сваля много честотите и напреженията при сън."

Точно така - и на С2-ката ми се е случвало същото, но много рядко.... за 2 години макс 2-3 пъти.....

Сега отново направи заспиването и съм почти напълно убеден че това е свързано с Wi-Fi. Значи телефона беше с изключени данни и включена безжична мрежа, като го оставих без да го закачам известно време и като се опитах да го включа - черен екран....
Това ВИНАГИ до момента ми е ставало при вкл. безжична мрежа и никога само при вкл. данни.....

Samsung Galaxy S22 S901B
Цитирай
#24

здравей те на всички имам samsung galaxy s4 както работеше изведнъж тъча отказа но когато се заключи телефона и натисна бутона за включване успявам да го отключа от тъча и после отказва пак изцяло но отдолу тъч бутоните работят напрах му ресет нямаше ефект
после го флашнах и пак така някой може ли да помогне от какво може да е и да ли някой се сблъскал с такъв проблем
Цитирай
#25

Носи го в сервиз.
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)