Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Вероятен проблем със СИМ
#1

Здравейте,

Телефона е ALCATEL ONE TOUCH IDOL2 закупен на 17.01.2015г. на два пъти без никаква причина, както провеждам разговор той прекъсва, като почукна на дисплея той не се включва натискам копчето за включване и екрана светва но ми пише няма връзка с мрежата прокарвам пръст на долу за да изключа LOCK SCREEN-на включва се дисплея и след около 1 сек. се появява и мрежата и вече отново може да провеждам разговори. Другото в този случай което се случва, е че като отида на настройки - управление на батерия - батерия е нулирало данните за използването и напр. ако е писало 1 ден и 14 часа пример, след този момент започва отброяването от начало примерно 1 мин.на батерия.

Ако някой знае причините за това което се случва със СИМ и нулираната батерия моля нека ми обясни, защото вече страшно много се притесних.

Блаогодаря предварително.

Антон Тодоров
Цитирай
Аксесоари
#2

(2015-01-24, 11:55:33)aanton987 написа:  Здравейте,

Телефона е ALCATEL ONE TOUCH IDOL2 закупен на 17.01.2015г. на два пъти без никаква причина, както провеждам разговор той прекъсва, като почукна на дисплея той не се включва натискам копчето за включване и екрана светва но ми пише няма връзка с мрежата прокарвам пръст на долу за да изключа LOCK SCREEN-на включва се дисплея и след около 1 сек. се появява и мрежата и вече отново може да провеждам разговори. Другото в този случай което се случва, е че като отида на настройки - управление на батерия - батерия е нулирало данните за използването и напр. ако е писало 1 ден и 14 часа пример, след този момент започва отброяването от начало примерно 1 мин.на батерия.

Ако някой знае причините за това което се слуучва със СИМ и нулираната батерия моля нека ми обясни, защото вече страшно много се притесних.

Блаогодаря предварително.

не е нужно да създаваш теми за всеки въпрос, можеш да зададеш всички въпроси в един пост в някоя от вече създадените теми Sleepy
Цитирай
#3

Телефонът в гаранция ли е?

 
Цитирай
#4

(2015-01-24, 12:30:30)NoMaD написа:  Телефонът в гаранция ли е?

Да телефона е в гаранция, но има ли някакъв проблем. Стария ми телефон до преди да купя този беше LG L7 P700 при него ползвах същата сим карта, която разбира се посля я срязаха за да пасне на новия телефон, та при LG се получаваше доста сходен проблем само че там много често в последните няколко месеца телефона си стоеше включен а  ми какваха, че като ме потърсят дава че е изключен, аз го поглеждам и виждам, че е включен а не получавах обаждания и след това ми идваха съобщения за пропуснати обаждания.
Не зная дали това има връзка но аз си мисля че проблема може да е в сим картата от което като същата е поставена и в новия ми телефон АЛКАТЕЛ, та за това да прави подобни проблеми. ВЪЗМОЖНО ЛИ Е!!!!

Благодаря.

Антон Тодоров
Цитирай
#5

Телефона поддържа "hot SIM swap" което ще рече че картата може да се вади и да се слага по всяко време. Ако проблема е в картата (ту тръгва ту спира) ще иска ПИН при всяка активация. Ако не търси ПИН постоянно... моят съвет е гаранционен сервиз
Цитирай
#6

Аз имах същия проблем с моята сим карта,  затова за idol-a направо си взех нов чип микро сим,  вместо да си режа старата и проблема изчезна. 
Цитирай
#7

някой може ли да ми каже ,защо моят alkatel idol 2 не ми дава да търся ръчно мрежи.Това стана след като смених срязаната карта с нова малка даже втори път я сменям с нова и все същото.Пише ми ''за съжаление процесът com.android.phone спря''
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)