Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Какъв автомобил да си взема?
#1

Здравейте, търся си автомобил, ДИЗЕЛ!, да не е повече от 130-140кс. и не по малко от 80. Цена - не повече от 5000 на обява, в краен случай! Избрал съм си няколко модела и ще ги изброя, а след това ще поставя линкове към някои обяви. Отчаял съм се, толкова много кошници и боклуци има, почти нищо не ми харесва! Най - важното за мен е колата да е запазена както външно така и вътрешно, на сравнително малко километри и да бъде автомобил, а не "снаксове". Ще се кара 30% градско, 70% извънградско. Не ми се говори за поддръжка, защото така като гледам - евтино няма, а не се знае в първите километри на колата, какво ще се случи. Чета и се чудя какво да правя, от 3месеца гледам и търся и засега почти нищо. Дайте си мнението и ако може се обосновете. 
1: Toyota Avensis 2001г. - D4D - 110к.с.(хечбек)
2: VW Golf 4 - 1.9TDI - 90-110к.с
3: Mercedes - Benz C220 CDI 2000 - 125к.с.
4: BMW Е46 320D - 136к.с.
5: Nissan Almera 2004 - 1.5dCi 82к.с.
6: Peugeot 406 2001- 2.0 HDI 90к.с.
Единствено Toyota-та е подредена по степен на предпочитание. Каквото запазено и истинско намеря!
Ето и линкове към няколко обяви: 
http://www.cars.bg/c1023032
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?top...ink=8q0cwm 
http://www.cars.bg/c624564 
http://www.cars.bg/c1005271
http://www.cars.bg/c980568
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?top...ink=8rdsw2
http://www.cars.bg/c1023032
http://www.cars.bg/c728655
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?top...ink=8poy79
http://www.cars.bg/c985708
Тойотата най-много ми харесва като мотор, здравина, външен вид(дизайн) и екстри, но и като цена е по скъпа от другите, а и като обслужване!
Цитирай
Аксесоари
#2

Toyota естествено.
Цитирай
#3

Специално ти препоръчвам, имайки предвид, че търсиш кола на малко километри, да сравниш коли и в mobile.de немски сайт. И аз съм за Тойота (естествено), но имай предвид, че в Германия, от където идват предимно колите, дизелова Тойота се купува, ако ще се кара много. Та сравни при еднакви година, цена, двигател изминатите километри. Оказва се, че идвайки към България мистериозно километражите им въртят наобратно - там трудно се намира дизелова Тойота 2001 г. на под 230-250000 км., а тук трудно се намира да е над 160000. Един приятел го накарах да направи подобно упражнение и реши да си довлачи колата лично от там.
Иначе и аз съм твърдо за Тойотата. Не че си изброил кофти коли - и останалите стават.

Google Pixel 4 XL + Amazfit Bip
Историята ни учи, че нищо не научаваме от историята. ( Георг Хегел )
Цитирай
#4

(2015-02-05, 23:54:34)emski_vas написа:  Специално ти препоръчвам, имайки предвид, че търсиш кола на малко километри, да сравниш коли и в mobile.de немски сайт. И аз съм за Тойота (естествено), но имай предвид, че в Германия, от където идват предимно колите, дизелова Тойота се купува, ако ще се кара много. Та сравни при еднакви година, цена, двигател изминатите километри. Оказва се, че идвайки към България мистериозно километражите им въртят наобратно - там трудно се намира дизелова Тойота 2001 г. на под 230-250000 км., а тук трудно се намира да е над 160000. Един приятел го накарах да направи подобно упражнение и реши да си довлачи колата лично от там.
Иначе и аз съм твърдо за Тойотата. Не че си изброил кофти коли - и останалите стават.

Прав си, че е така. Разбира се, че съм направил сравнението с колите там в няколко сайта - от Германия и Италия. Докарването на собствен ход от там мисля, че ще ми е скъпа екстра. Не, че е невъзможно, просто не се знае дали сам в чужбина ще успея да намеря свястна кола, като нито знам сервиз за тест на компютъра, нито знам сервиз за подемник за да се види ходова част... Незнам хората как си купуват коли от България..
Цитирай
#5

Разгледах колите, които си избрал, но е трудно да дадеш съвет просто защото не се знае на тази кола втора ръка на 200к+ километра какво може да й се случи. Чист късмет си е какво ще се повреди с нашите коли 'нов внос' Smile Все пак щом ще караш към 70% извънградско бих ти препоръчал кола с 6 скорости. Карам дизел 120 коня с 6 скорости и не бих си купил кола с 5. По магистралата при 140 км/ч на 6-та разходът е към 5.5, при 120 км пада под 5. Междуградски път 90км/ч около 4/100 и даже по-малко. 
Иначе от доста време не съм отварял сайт за коли, но тези цени от 4000+ лв за коли от 2000-та година (че и преди това) ми се струват малко високи. На място трябва да можеш да я спазариш за по-малко
Цитирай
#6

С километрите ще трябва да направиш компромис със сигурност.
Тия номера с колите, карани от стари бабки до пенсионерския клуб не важат отдавна.
Кумът ми си купи от Германия БМВ 3-ка, '2006, дизел с фабричен М пакет за 10 000 евро. Познай! Беше на 260 000 км.
Авенсиса има един, единствен недостатък. Смяната на демферен маховик и съединител излиза над 2000 лева. Освен ако не намериш начин да го направиш статичен с побългаряване.
Иначе, според мен е най-добрият избор.
Бих ти препоръчал да погледнеш и Mitsubishi Galant, поне мен страшно ме кефи и до тази цена ще можеш да вземеш нещо наистина добро.
Не уточняваш и комби ли искаш или седан.
Такова? www.cars.bg/c771252
www.cars.bg/c1018945

☜ПаднаЛ АнгеЛ☞
ЕСъМъ  за светъл живот. 
Цитирай
#7

От Август насам карам Honda Civic VII Hatchback 2004 1.7 CDTi 101hp. Безкрайно съм доволен от разхода, вървежа (достатъчен ми е), данъка е малкия, поддръжката.
1) Разход - градско София - сутрин в ненатоварени часове, околовръстно 8 км. остатъка нормално движение. Разстоянието от нас е 18 км., т.е. дневно минавам минимум 36 км. Вечерно време е по-натоварено и прибирането понякога ми отнема час. Извънградско - София-Шумен ми е 50 лв. - около 5л./100 км.
2) Върви си доволно за 101 к.с. Може да се сложи чип, който вдига въртящия момент на ок. 260nM и конете до 120-125, но засега не съм го направил, ок ми е.
3) Данък - 74kW, 101 к.с. - 36 лв. в София.
4) Поддръжка - имаше скрит дефект и се наложи отваряне на двигателя, шлайфане, смяна на гарнитура - около 300 лв. ми излезе цялото удоволствие. Каре - 90 лв. Външни накрайници - по 20 лв. броя Smile
5) Комфорт - не е най-комфортната кола, сравнена с Мерцедес, например, но е достатъчно приятно при дълги и къси разстояния. Огромен плюс - широка е - багажника е голям, отзад сядат спокойно 3-ма човека без да им е некомфортно.

Разхода на гориво и похарчените по ремонти/застраховки суми можеш да видиш на този линк - http://www.carspending.com/bg/vehicles/4...civic-ctdi

Съвет - има по-евтини, които не са фейслифтови - фейслифта е с климатроник, електроусилвател на рейката, отстранен е проблема с турбото. Турбото е с променлива геометрия, единствената му грижа е, при загряла кола е хубаво понякога да я караш за по 3-4-5 сек. няколко пъти на повече от 3000 оборота за отстраняване на нагара. При проблем с него - лесно се сваля, почиства - на мой приятел в Стара Загора му взеха 150 лв. за удоволствието, което не смятам, че е голям проблем, а и самия модел е разпространен в много модели. Двигателя е с верига, на Isuzu. Разположението на скоростния лост също видимо е странно, но е безкрайно удобно.

Можеш да видиш: http://www.cars.bg/c947898
http://www.cars.bg/c1028053 - тази изглежда добре, въпроса е на живо как е положението, даже и подлакътник има, който много ми липсва, но се свиква. Smile

Ако решиш да гледаш определена Хонда, и си в София (защото не се вижда) звъниш на Омбре и я караш за преглед там - може да се наложи записване на час, но си заслужава!

Успех!


Цитирай
#8

(2015-02-06, 09:09:30)quovadis написа:  От Август насам карам Honda Civic VII Hatchback 2004 1.7 CDTi 101hp. Безкрайно съм доволен от разхода, вървежа (достатъчен ми е), данъка е малкия, поддръжката.
1) Разход - градско София - сутрин в ненатоварени часове, околовръстно 8 км. остатъка нормално движение. Разстоянието от нас е 18 км., т.е. дневно минавам минимум 36 км. Вечерно време е по-натоварено и прибирането понякога ми отнема час. Извънградско - София-Шумен ми е 50 лв. - около 5л./100 км.
2) Върви си доволно за 101 к.с. Може да се сложи чип, който вдига въртящия момент на ок. 260nM и конете до 120-125, но засега не съм го направил, ок ми е.
3) Данък - 74kW, 101 к.с. - 36 лв. в София.
4) Поддръжка - имаше скрит дефект и се наложи отваряне на двигателя, шлайфане, смяна на гарнитура - около 300 лв. ми излезе цялото удоволствие. Каре - 90 лв. Външни накрайници - по 20 лв. броя Smile
5) Комфорт - не е най-комфортната кола, сравнена с Мерцедес, например, но е достатъчно приятно при дълги и къси разстояния. Огромен плюс - широка е - багажника е голям, отзад сядат спокойно 3-ма човека без да им е некомфортно.

Разхода на гориво и похарчените по ремонти/застраховки суми можеш да видиш на този линк - http://www.carspending.com/bg/vehicles/4...civic-ctdi

Съвет - има по-евтини, които не са фейслифтови - фейслифта е с климатроник, електроусилвател на рейката, отстранен е проблема с турбото. Турбото е с променлива геометрия, единствената му грижа е, при загряла кола е хубаво понякога да я караш за по 3-4-5 сек. няколко пъти на повече от 3000 оборота за отстраняване на нагара. При проблем с него - лесно се сваля, почиства - на мой приятел в Стара Загора му взеха 150 лв. за удоволствието, което не смятам, че е голям проблем, а и самия модел е разпространен в много модели. Двигателя е с верига, на Isuzu. Разположението на скоростния лост също видимо е странно, но е безкрайно удобно.

Можеш да видиш: http://www.cars.bg/c947898
http://www.cars.bg/c1028053 - тази изглежда добре, въпроса е на живо как е положението, даже и подлакътник има, който много ми липсва, но се свиква. Smile

Ако решиш да гледаш определена Хонда, и си в София (защото не се вижда) звъниш на Омбре и я караш за преглед там - може да се наложи записване на час, но си заслужава!

Успех!

Благодаря ти за отговора, да и този модел съм го гледал. Не си само ти единствения човек, който ми е казвал, че е хубава тази кола. И в Пловдив и в София съм! Само да има хубава кола. В Пловдив си имам човек, който се занимава само с японски коли и ще помогне, в София видях за този човек, който си писал, а и имам и други познати занимаващи се с коли, така, че само да излезе ХУБАВА КОЛА! Обявите, които си сложил не са лоши, но са доста над бюджета ми. Ако си купя по стара - 2002/2003г. какво ще е турбото при нея?

(2015-02-06, 09:05:08)jorrddan написа:  С километрите ще трябва да направиш компромис със сигурност.
Тия номера с колите, карани от стари бабки до пенсионерския клуб не важат отдавна.
Кумът ми си купи от Германия БМВ 3-ка, '2006, дизел с фабричен М пакет за 10 000 евро. Познай! Беше на 260 000 км.
Авенсиса има един, единствен недостатък. Смяната на демферен маховик и съединител излиза над 2000 лева. Освен ако не намериш начин да го направиш статичен с побългаряване.
Иначе, според мен е най-добрият избор.
Бих ти препоръчал да погледнеш и Mitsubishi Galant, поне мен страшно ме кефи и до тази цена ще можеш да вземеш нещо наистина добро.
Не уточняваш и комби ли искаш или седан.
Такова? www.cars.bg/c771252
www.cars.bg/c1018945

Относно купето на автомобила - само комбито на авенсиса не ми харесва, защото ми се струва и огромно, не ми допада. Иначе каквото изпадне, че би било то и за малък ван. 
Galant-а е хубава кола, младежка като за мен, но имам и един въпрос: Дизеловият двигател японски на Mitsubishi ли е? Защото на Space Star слагат двигателя на рено, а аз рено да не чуя... И виждам също така, че е чист дизел, а не Коман Рейл, което реално не е проблем за нашата смотана нафта от бензиностанциите, но като разход е една идея по-висок.
Цитирай
#9

При по-старите ревизии на 7-ма серия (преди фейслифта) имат фабричен проблем с турбините, който, ако се е проявил, докато колата е била гаранционна е заменена. Въпроса е, че не само това е недостатъка - преди фейслифта - колите са с климатик, не с климатроник, (тук по спомен) мисля, че нямат водоподгревни свещи (включен климатроник, усилено на макс парно), които помагат за 2-3 минути да почне да духа топло - много ценно в студени дни. Според мен - чуй се с човека от втората обява, ако можеш да спазариш някаква цена и няма нещо осезаемо за поправка по колата - евтино е, но все пак никой не иска да си купи катър, който да преправя в кон... Иначе, след цялостното стягане на моята сипвам само нафта Smile.


Цитирай
#10

(2015-02-06, 11:04:39)quovadis написа:  При по-старите ревизии на 7-ма серия (преди фейслифта) имат фабричен проблем с турбините, който, ако се е проявил, докато колата е била гаранционна е заменена. Въпроса е, че не само това е недостатъка - преди фейслифта - колите са с климатик, не с климатроник, (тук по спомен) мисля, че нямат водоподгревни свещи (включен климатроник, усилено на макс парно), които помагат за 2-3 минути да почне да духа топло - много ценно в студени дни. Според мен - чуй се с човека от втората обява, ако можеш да спазариш някаква цена и няма нещо осезаемо за поправка по колата - евтино е, но все пак никой не иска да си купи катър, който да преправя в кон... Иначе, след цялостното стягане на моята сипвам само нафта Smile.

А от кои години започва фейслифта? Защото виждам, че 2003г. има спокойно за по 4000лв коли, които изглеждат добре на снимките (за двигател не говоря, защото няма как да се разбере от снимките). 
Цитирай
#11

Преди фейслифта: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/co...002_NI.jpg - мигачите, външно
http://ipocars.com/imgs/a/c/a/w/g/honda_..._6_lgw.jpg - Климатик, разположени уреди хоризонтално

След фейслифта:
http://autopazar.co.uk/media/799/Used_Ho...don_UK.jpg - Мигачи, част от фара
http://media.ed.edmunds-media.com/honda/..._1_500.jpg - Климатроник, разположени уреди вертикално


Цитирай
#12

Само за протокола - Нисан също ползват Рено дизел. Алмерата, която си посочил, 1.5 dci e такъв.
Щом приемаш предложения извън твоя списък ... (личен опит):
Хонда Акорд - до 2002-а дизелът е Ровър 2.0 tdi/sdi , не е комън реил, перфектен. Същият двг го има в Сивик до 2001-а и в Ровър 45. Последните 2 са една и съща кола с различни емблеми. След 2002-а дизелът в Акорд е 2.2 и си е Хондов. Много добър двг.
Въпреки, че не харесваш Рено - Volvo S40/V40 първа генерация са с Рено 1.9tdi, който не е комън реил и е много добър. На същата платформа и същия дизел е и Митсубиши Каризма.


Цитирай
#13

Много ти благодаря за отговора!!! Ще търся и ще разгледам и ако има нещо ще ти пиша на ЛС. Жив и здрав бъди, създаде ми интереса в мен, като видях, колко ти е излиза поддръжката и се позамислих и този автомобил влиза в списъка, а и верига!
Цитирай
#14

Колеги вие хубаво казвате тойота ама нали знаете ,че бъркат много яко в джоба когато се счупи нещо и частите са двойно по скъпи от на останалите.Според мен едно пежо 307 hdi ще му свърши хубава работа .

SAMSUNG GALAXY S2 - ROM XXMS2 , Android - 4.1.2. --->> HUAWEI Y 320 --->> samsung a3 2016  -  --->> NOKIA С  фенерче, MOTO X4
Цитирай
#15

Ти ако си мислиш, че на френския кочиняк са му по-евтини частите и се чупи по-малко от на Тойота, малко се бъркаш. Мита със скъпите части за японски автомобили вече не важи. Изравнени са цените на европейски(повечето) и азиатски части за автомобили, но познай кои се чупят повече

Mi 11 Lite 5G
Цитирай
#16

ок ама френския кочиняк дето викаш е европейска кола и по лесно се намират части и се заменят с други докато на яконския частите не могат да се заменят и са СКЪПИ

SAMSUNG GALAXY S2 - ROM XXMS2 , Android - 4.1.2. --->> HUAWEI Y 320 --->> samsung a3 2016  -  --->> NOKIA С  фенерче, MOTO X4
Цитирай
#17

(2015-02-06, 16:34:48)fuckinggood написа:  ок ама френския кочиняк дето викаш е европейска кола и по лесно се намират части и се заменят с други докато на яконския частите не могат да се заменят и са СКЪПИ

Ти май не четеш какво ти се пише а?
Цитирам:
(2015-02-06, 15:58:33)stiebel написа:  Ти ако си мислиш, че на френския кочиняк са му по-евтини частите и се чупи по-малко от на Тойота, малко се бъркаш. Мита със скъпите части за японски автомобили вече не важи. Изравнени са цените на европейски(повечето) и азиатски части за автомобили, но познай кои се чупят повече
Цитирай
#18

От скромната си камбанарийка просто ще препоръчам японски автомобил. Иначе е ясно, че при кола и жена втора ръка, почти всичко е на късмет.
Цитирай
#19

(2015-02-06, 15:44:43)fuckinggood написа:  Колеги вие хубаво казвате тойота ама нали знаете ,че бъркат много яко в джоба когато се счупи нещо и частите са двойно по скъпи от на останалите.Според мен едно пежо 307 hdi  ще му свърши хубава работа .

Определено ако си взема пежо, ще бъде 406 - по-старо, обикновен съединител, малкия данък, по - евтина подръжка.. За 307 се искат финанси, когато блокира електронния блок за управление на фарове/мигачи/чистачки и т.н. а това е слабост на модела. Предпочитам по -старото и по - надеждно. Да, вярно е, че на външен вид ми допада, че е по - младежко отколкото класическия седан, но пък аз искам да карам и да си върша работа за момента! 
Цитирай
#20

(2015-02-06, 18:01:35)vorronin написа:  
(2015-02-06, 15:44:43)fuckinggood написа:  Колеги вие хубаво казвате тойота ама нали знаете ,че бъркат много яко в джоба когато се счупи нещо и частите са двойно по скъпи от на останалите.Според мен едно пежо 307 hdi  ще му свърши хубава работа .

Определено ако си взема пежо, ще бъде 406 - по-старо, обикновен съединител, малкия данък, по - евтина подръжка.. За 307 се искат финанси, когато блокира електронния блок за управление на фарове/мигачи/чистачки и т.н. а това е слабост на модела. Предпочитам по -старото и по - надеждно. Да, вярно е, че на външен вид ми допада, че е по - младежко отколкото класическия седан, но пък аз искам да карам и да си върша работа за момента! 

И мен ме кефиха 406 едно време много са хубави .За 307 си доста прав има бая електроника , но возията е хубава по младичка е , по малко ще трака .Иначе аз съм фен на Рено като се почне от клио до лагуна .Рендаците най ме кефят .

SAMSUNG GALAXY S2 - ROM XXMS2 , Android - 4.1.2. --->> HUAWEI Y 320 --->> samsung a3 2016  -  --->> NOKIA С  фенерче, MOTO X4
Цитирай
#21

Моето предложение е Audi A3 1.9 TDI 131 коня. Казвам ти го като фен на японски автомобили по-точно Хонда. Иначе ако ще вземаш стара кола т.е преди 2000 или 2002-3 си вземи японска, но пък си писал, че искаш дизел, така че няма какво да си кривим душата японските дизели (или поне на ходните, с тях съм по запознат) не са най-добрите и определено не са за предпочитане пред бензиновите. Не знам какви са ти съображенията и защо искаш дизел, но един Хондов В-тек може да е също толкова икономичен, колкото дизела и забравяш за турбото, Dpf-и, дюзи и т.н. Колегата по-горе е дал добър пример със Сивик 7 ген. Преди фейса и след имат доста разлики не са само фарове и стопове. Имат и Спорт модел с лаунч контрол и т.н, та препоръчвам 1.6 Vtec (d16v1), макар и да не съм карал такъв, смятам ,че е най-удачния избор за седма генерация сивик, естествено след type-r-а, който е 200 коня.
Естествено и 1.4 (д14з6) не е за пренебрегване, но там имаш едни 90 коня, а купето е със сравнително високо тегло и извънградско може да не ти е приятно. За тях, знам че няма никакви афтърмаркет части и в случай, че искаш малко да вдигнеш мощността, единствено турбо проект ще даде адекватен резултат, но пък за дейли кар не смятам, че ще е добра идея.
Дизела е на исузу (1.7), който е сравнително доказал се, но както казах бих предпочел бензина вместо дизела, специално на Хонда.
С чип знам, че става доста приятна за каране, но пак е спорно дали ще върви повече от 1.6 Vtec.
А тия, които са ти казвали, че не става т.е е лош модел, най-вероятно са BMW фенове, но да не навлизам в спорове и т.н. Всеки има право на мнение.

За Audi-то - 1.9 го има и във вариант 90 и 110 коня, според турбото. 131 коня са помпа-дюза и там нещата са малко по-скъпи от към поддръжка, докато 110-те доста разпространени и със сравнително евтина поддръжка. Като цяло 1.9 мотора се слага и в голф и в А4, дори А6 и пасат. Доста разпространен и надежден дизелов двигател. Ако бях на твое място щях да взема такъв. Да не говорим, че части за тунинг, колкото искаш и ако решиш да качваш мощността може и 300 коня да го правиш. Тия по-новите 131 коня са с ново турбо уж по-надеждно, но пак си трябва четене и питане за разликите. Аз не съм достатъчно компетентен, за да ти кажа кой е по-добрия. Иначе си реши дали искаш висок клас кола или нещо средно като А3 и Голф 4.

За тойота нищо не мога да кажа, освен за Селика 1.8. Но знам, че не могат да се чипват. А колкото и селско да звучи един дизел може да стане много по приятен за каране след ремап т.е чип.


А за френските коли каквото искате ми говорете, но става ли въпрос за ДИЗЕЛ, французите знаят как се прави. Пежо и Рено имат едни от най-добрите дизели на пазара. Особено старите им са просто вечни. Тия предубеждения са характерни за някой турбо гъзар дето решил, че за 10 000лв ще си купи 20-годишна С-класа вместо новичко пежо/рено, само защото е мерцедес.
1.5 dci е добър мотор, но зависи на какво купе. 1.9 също ,но е по-проблемен и по-скъп, особено смяната на съединител също отива към 2000лв. Ако си младо момче едно 406 купе ще ти пасне идеално. http://www.cars.bg/c784743

Galaxy Note 3
Цитирай
#22

Единственото което ще кажа за френските е, че ако тръгне той лично да си търси части ще си бие доста главата Smile Особенно ако е Рено Wink И подкрепям мнението на de4thless за Audi-то, даже като цяло на моторите 1.9 от ВАГ групата.Зависи какво търси човека, но 1.9 110 коня е вечен мотор и адски икономичен.
Цитирай
#23

Обмисли пак преди да купиш дизел, но ако си решил твърдо да е дизел не взимай БМВ.Не говоря като цяло за марката, тя даже е много добра, но дизеловите им двигатели имат много проблеми,особено при е46-ците. Може би най-удачният вариант е голф. Гори малко и не толкова скъпа поддръжка. Успех

SGSIII Lollipop 5.0.2
Tempered glass screen protector i9300 - 25лв инфо - ЛС
Цитирай
#24

Лично мнение макар и да го няма като опция. Вземи си Volvo S60 ако искаш дизел, D5 Common Rail дизеловите двигатели в моделите от 2005г. Сега, повечето тук ще кажат "Чичарски/пенсионерски автомобил" но мога да ти кажа, че комфорта и здравината и усещането за сигурност което Volvo ще ти даде, никоя друга кола няма да ти даде. Гаранция! Помисли над това Smile

This user is property of the Umbrella Corporation.        YouTube
Umbrella Corporation™ - our business is life itself.        Twitch
Цитирай
#25

(2015-02-07, 00:52:09)Roshav^ написа:  Лично мнение макар и да го няма като опция. Вземи си Volvo S60 ако искаш дизел, D5 Common Rail дизеловите двигатели в моделите от 2005г. Сега, повечето тук ще кажат "Чичарски/пенсионерски автомобил" но мога да ти кажа, че комфорта и здравината и усещането за сигурност което Volvo ще ти даде, никоя друга кола няма да ти даде. Гаранция! Помисли над това Smile

+1 и от мен за д5 на с60, но тук пробега който си посочил ще е х3.
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)