Оценете темата:
  • 1 гласа - средно 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Проблем с дисплея - появи се малко светло жълто петно.
#1
Thumbs Up 

 
     
     
    От един два дни горе в дясно на дисплея се появи без каквато и да е причина имам в предвид (физическа и/или софтуерна интервенция) от мен, малко жълтеникаво към бледо бежово петно. Точно под часовника, имам направен рестарт на устройството без никакъв ефект. Прилагам снимки от който може да се придобие представа за което.      И още една на която съм го посочил със синята стрелка в самата снимка.      Не е голямо но когато знаеш че го има е дразнещо, защото погледа ти е постоянно в него.
 

 

 
Цитирай
Аксесоари
#2

Колега на снимките нищо не се вижда,защото си направил "екранна снимка"! За да го заснемеш използвай друг апарат.
Цитирай
#3

О най-вероятно пак няма да се види... При Xperia S имах такъв проблем.. Мтел го оправиха гаранционно за 5 дни, но си беше признат като производствен дефект.. Носи го в сервиз и им го покажи.. Да видим какво ще кажат :-)
Цитирай
#4

Колега, използвайте търсачката моля.
Вече е коментиран този проблем и необходимата реакция от ваша страна.
Жълто петно на дисплея.

Samsung Galaxy S23 Ultra Green
Galaxy Buds Pro
Galaxy Watch 6 Classic 47mm-Silver
TicWatch Pro 3
Цитирай
#5

(2015-02-18, 12:30:46)ratm написа:   
     
     
    От един два дни горе в дясно на дисплея се появи без каквато и да е причина имам в предвид (физическа и/или софтуерна интервенция) от мен, малко жълтеникаво към бледо бежово петно. Точно под часовника, имам направен рестарт на устройството без никакъв ефект. Прилагам снимки от който може да се придобие представа за което.  И още една на която съм го посочил със синята стрелка в самата снимка.  Не е голямо но когато знаеш че го има е дразнещо, защото погледа ти е постоянно в него.
 

 

 

колега,писал съм за проблема в темата за проблеми свързани с телефона,и така на скриншот не излиза петното,то е на самия дисплей,трябва да го снимаш с друг тел,аз също го имам петното и вече се по уголеми

Samsung S24U 1Tb/12,Samsung S21U 512/16,Samsung S21U256/12,iPhone 15 Black,
iPhone 13 Black,Huawei p40 pro,Huawei p30 pro,Huawei p20 pro,Soni Xpreria Z5 premium,Z3,Z,Samsung S7 edge,Note 4,Note 2

Цитирай
#6

Да разбрах че е срещан вече проблем. Ще отида да се консултирам в магазина от който е закупен да разбера какво ще предприемат.
Цитирай
#7

Единственото нещо което ми казаха е сервиз. Това е срещан проблем и при дисплей, това го разбрах пак от нашият форум за LG при моделите G2 и G3. Вероятно се получава при прекомерното загряване на устройството от игри или постоянното ровичкане имаше такива изказани мнения предположения.
Цитирай
#8

Моята Z2 беше със същия проблем, днес ми го смениха с нов. Носи го в сервиз, ще ти дадат нов. Smile

Xperia™ X10 Black  >> Xperia™ Neo  >> HTC Incredible™S >> 1) HTC One™X / 2) Galaxy™ S duos >>
  >> 1) Xperia™ Z / 2) Galaxy™ CORE  >>  1) Xperia™ Z2 / 2)HTC 8s  >> Xperia™ Z5  >>>  Xperia™ XZPremium Chrome 
>>> Galaxy™ S9+ blue >>> Galaxy™ S10+ Green >>> Galaxy™ Note 10+ Glow
Цитирай
#9

Разбирам добре колега ще го занеса, аз се колебаех но щом ще го сменят с нов ще го дам в сервиз. Само искам да ми отговориш ако не те притеснявам, колко време чака за подмяната и през кой сервиз мина всичко т.е. през сервиз на някой от операторите ни ли е бил твоя? 
Цитирай
#10

Пращай го в сони на мен преди два дена ми го замениха с чисто нов. Направи си профил в Xperia care регистрирай си имея на My support, описваш какъв е проблемът и след като ти потвърдят им го изпращай за от 5 до 7 дена ако не могат да ти го оптавят ще ти го заменят с чисто нов както се получи при мен. И цялата работа трая 10 двне и ми струва само пощенските разходи... Не се занимавай с операторите няма да ти помогнат..

HUAWEI P20 Pro CLT-L09 
Цитирай
#11

Ако е взел телефона от оператор, в Сони не могат да помогнат.
Дискутирано е по другите теми.
Един съвет от мен, като патил, ако е към Мтел, да отиде в магазина и да поупорства, че ще занесе и ще вземе телефона сам в сервиза, за да избегне време за транспортиране. В теленор и да мрънка, няма да му разрешат да го занесе сам Smile
Цитирай
#12

(2015-02-20, 18:05:54)Hristian написа:  Ако е взел телефона от оператор, в Сони не могат да помогнат.
Дискутирано е по другите теми.
Един съвет от мен, като патил, ако е към Мтел, да отиде в магазина и да поупорства, че ще занесе и ще вземе телефона сам в сервиза, за да избегне време за транспортиране. В теленор и да мрънка, няма да му разрешат да го занесе сам Smile

Нищо не разбрах? Моля те малко по-подробно да обясниш какво имаш предвид. 
Цитирай
#13

(2015-02-20, 18:57:13)Eastern написа:  
(2015-02-20, 18:05:54)Hristian написа:  Ако е взел телефона от оператор, в Сони не могат да помогнат.
Дискутирано е по другите теми.
Един съвет от мен, като патил, ако е към Мтел, да отиде в магазина и да поупорства, че ще занесе и ще вземе телефона сам в сервиза, за да избегне време за транспортиране. В теленор и да мрънка, няма да му разрешат да го занесе сам Smile

Нищо не разбрах? Моля те малко по-подробно да обясниш какво имаш предвид. 
Ами лятото имах ядове с една Z1-ца с не винаги появяващ се бъг. Носих го в магазина на Мтел от който го бях взел и общо взето от 10 дни, в които бях без телефона ми, 7 бяха транспортни. Демек оставяш си телефона, след 2 дни го взимат, разкарват насам-натам някви стоки други и чак на 3-тия ден беше стигнал. После звънях в сервиза, казаха ми, че е готов и изпратен, а в магазина беше след 3-4 дни. И проблемът си седеше. Та като изпатил застанах в магазина и им казах, че знам къде им е сервиза и ще си го занеса сам, понеже ми е спешен. Вторият път беше 3 пъти по-бърза процедурата. Не знам кое не беше ясно в предния ми пост  Smile
Цитирай
#14

Аз съм със същият проблем. Още при закупуването на телефона от МТЕЛ, диагностицирах светъл кръг /на бял фон се вижда най-добре/. Тъй като бях с производствения скрийн протектор реших че си втълпявам. 2 месеца след като го махнах отново го забелязах точно при сърчване в гугъл. Както казва колегата, не е болка за умиране, но като знаеш че е там те дразни. Моля за отговор на следните въпроси от потребители, които са минали през тези процедури:
1. Ако го занеса в м-на на Мтел, ще го зачетат ли за рекламация?
2. С нов ли ще го заменят или ще го отворят?
3. Има ли вероятност този малък кръг, след време да стане по-голям?

Благодаря предварително!

П.П. По-късно го снимам с друг телефон и ще ъплоадна снимки.
Цитирай
#15

На 2 точка-попринцип се сменя с нов
На 3 точка-става по голямо,мойто е като дъга около 2см дълга и 0.5см широка,в средата тъмно жълто към кафяво с вънлни светло жълти ивици,но още не съм стигнал до сервиза

Samsung S24U 1Tb/12,Samsung S21U 512/16,Samsung S21U256/12,iPhone 15 Black,
iPhone 13 Black,Huawei p40 pro,Huawei p30 pro,Huawei p20 pro,Soni Xpreria Z5 premium,Z3,Z,Samsung S7 edge,Note 4,Note 2

Цитирай
#16

Мойта Z3-ка е купувана от Теленор. Вчера на 23.03 го занесох в магазина им и сега чакам да видя дали ще го сменят с нов и ще пиша! Моят телефон беше също с бледо жълто петно което започна да се уголемява с времето.
П.С - направи ми впечатление че не искаха кутията и зарядното да им оставям!

Samsung Galaxy S7 Edge, Black Onyx
Цитирай
#17

(2015-03-24, 23:40:26)intel написа:  Мойта Z3-ка е купувана от Теленор. Вчера на 23.03 го занесох в магазина им и сега чакам да видя дали ще го сменят с нов и ще пиша! Моят телефон беше също с бледо жълто петно което започна да се уголемява с времето.
П.С - направи ми впечатление че не искаха кутията и зарядното да им оставям!

Още не мога да се реша да го занеса в Теленор. Само да кажа че петното не спира да расте вече се вижда от хеликоптер.
Цитирай
#18

Какво означава да се решиш? Нещо те е страх ли? Не ядат хора там. Wink
Цитирай
#19

(2015-03-25, 08:33:38)GH0STFACE написа:  Какво означава да се решиш? Нещо те е страх ли? Не ядат хора там. Wink

Стеаха идва от това,че доста от хората си вършим работата основно с телефона и е много трудно да останем и ден без него,а какво остава седмица или месец,затова и аз още не съм стигнал до сервиза,в белите държави ти дават оборотен сматфон,а в Бг и нокия с фенерче няма,не че ще ми свърши работа,но все пак

Samsung S24U 1Tb/12,Samsung S21U 512/16,Samsung S21U256/12,iPhone 15 Black,
iPhone 13 Black,Huawei p40 pro,Huawei p30 pro,Huawei p20 pro,Soni Xpreria Z5 premium,Z3,Z,Samsung S7 edge,Note 4,Note 2

Цитирай
#20

E, за тази цел не си продавам стария телефон.
Цитирай
#21

И аз си пазя един стар Xperia M за бекъп. Сега даже обмислям варианта да го продам и да си взема една Е4-ка за резервна, защото телефончето много ме кефи. Big Grin

Samsung GALAXY S24+ [Marble Grey]
Цитирай
#22

(2015-03-25, 09:05:54)Sokolchev написа:  
(2015-03-25, 08:33:38)GH0STFACE написа:  Какво означава да се решиш? Нещо те е страх ли? Не ядат хора там. Wink

Стеаха идва от това,че доста от хората си вършим работата основно с телефона и е много трудно да останем и ден без него,а какво остава седмица или месец,затова и аз още не съм стигнал до сервиза,в белите държави ти дават оборотен сматфон,а в Бг и нокия с фенерче няма,не че ще ми свърши работа,но все пак
Точно поради това колега, не го оставям 10-15 дни ще съм с "ЕЛКА".
Цитирай
#23

Е, нали няма да чакате целият дисплей да замине за да си занесете телефона за смяна?

Samsung Galaxy S7 Edge, Black Onyx
Цитирай
#24

(2015-03-25, 14:58:54)intel написа:  Е, нали няма да чакате целият дисплей да замине за да си занесете телефона за смяна?

нищо не се знае Smile нали има 2 години гаранция Smile

Samsung S24U 1Tb/12,Samsung S21U 512/16,Samsung S21U256/12,iPhone 15 Black,
iPhone 13 Black,Huawei p40 pro,Huawei p30 pro,Huawei p20 pro,Soni Xpreria Z5 premium,Z3,Z,Samsung S7 edge,Note 4,Note 2

Цитирай
#25

Малко страничен въпрос - ако след 2 години, точно преди да ти изтече гаранцията, го занесеш на ремонт и се наложи смяна, ще го подновят ли (предвид това, че следите от употреба ще са много по-видими и забележими)?

Sony Xperia Z3
Sony Xperia Z5 Compact

Xiaomi Mi 9 SE
Xiaomi 13
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)