Мнения: 8
Теми: 0
Член от: 2013-01
Репутация:
0
Устройства: Motorola Moto G 1
Motorola Xoom
Като не си правил Рестарт,откъде знаеш,че ще се оправи и как минаваш от 2G към 3G,че да си ъпдейтна и аз настройките.Ти наистина ли си мислиш,че всичките сме пълни идиоти и не сме се сетили да си рестартираме телефоните,откакто сме си инсталирали ъпдейтите на Lolipop 5.1?
Мнения: 550
Теми: 3
Член от: 2011-06
Репутация:
83
Специално тебе не те знам!
Давам тъпи решения, защото има много тъпи и не знаещи хора!
Извинявай, че се опитах да помогна!
Samsung Galaxy I5500 >> Motorola Moto G 1st Gen >> Xiaomi Redmi Note 3 >> Xiaomi Redmi Note 4 >> Xiaomi Poco F2 Pro >> Xiaomi Poco F3
Мнения: 4
Теми: 1
Член от: 2015-03
Репутация:
0
Устройства: Moto G
И при мен проблема изчезна от около 2-3 дни, мисля че се получи след рестарт на тел. или може би просто съвпадение.
Мнения: 1
Теми: 0
Член от: 2016-03
Репутация:
0
Устройства: KINGZONE K2
Телефона ми е китаец с две карти и имам същия проблем с картата на Виваком. След смяна на 3 сим карти проблема не се реши. Днес проблема ми беше решен - поне засега. Обадих се на 123 и обясних за проблема. От там ме свързаха с техническия отдел и отново обясних за проблема. На другия ден, т.е. днес ми се обадиха да пробвам, за да проверя дали всичко е наред. И оооо чудо - работи... засега. Оказва се, че нещо правят по настройките на мрежата - не знам какво точно / не ми обясниха /, но проблема ми беше решен от тях. Така че ЗВЪНЕТЕ и се оплаквайте!
Пропуснах да спомена , че съм с Лолипоп 5.1