Оценете темата:
  • 4 гласа - средно 3.5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

проблем с камерата на s5
#1

здравейте от скоро съм с този телефон закупен е от немска верига магазини Saturn от седмица насам започна да ми прави проблем камерата ... при стартиране ми изписва че камерата неможе да се стартира.След рестарт на телефона работи и когато си реши пак същата работа .. четох из доста форуми и доколкото разбрах проблема е хардуерен та за всеки случай да попитам така ли е наистина някой ако е имал същия проблем да сподели как го е оправил ако изобщо има оправия ..  
   
 
Цитирай
Аксесоари
#2

Да, хардуерен е, във форума и 3-4 теми за същия въпрос!
Цитирай
#3

И аз имах този проблем , оказа се , че е от Viber . Сложих по-стара версия и сега нямам проблеми .
Цитирай
#4

(2015-04-19, 17:42:18)evil_dream написа:  И аз имах този проблем , оказа се , че е от Viber . Сложих по-стара версия и сега нямам проблеми .


Потвърждавам . И аз така си реших проблема!
Цитирай
#5

Кажете,коя е тази версия на вайбъра,която ползвате и не прави "мизериики".При мен само веднъж,ми се е случвало да става черен екрана,когато отворя камерата,но пък постоянно ми се включва досадния процес "qcamera daemon" и подозирам вайбъра.С последната му версия съм,за сега Smile

Nokia 3310 ---> Siemens S65 ---> NOKIA 8800 GOLD ---> The new ERA (Smartphones) ---> Nokia N95 8gb ---> Nokia 5800 ---> HTC WILDFIRE S ---> Samsung GALAXY S2 & S2+ ---> SAMSUNG GALAXY S3 ---> SAMSUNG GALAXY S5 GOLD ---> SAMSUNG GALAXY S7 GOLD --> SAMSUNG GALAXY S9 -->  SAMSUNG GALAXY S20 FEN EDITION/RED/ --> SAMSUNG GALAXY S22
Цитирай
#6

Аз съм с версия 4.3.3 и нямам никакви оплаквания .
Цитирай
#7

Viber 3.1.0 , която си е доста старичка , но не ми прави проблеми!
Цитирай
#8

За жалост тези версии не поддържат видео разговори,може би и за това няма проблеми при тях.Хич не ми се губеше тази функция на вайбъра,дано по-скоро се намери някакво решение Smile

Nokia 3310 ---> Siemens S65 ---> NOKIA 8800 GOLD ---> The new ERA (Smartphones) ---> Nokia N95 8gb ---> Nokia 5800 ---> HTC WILDFIRE S ---> Samsung GALAXY S2 & S2+ ---> SAMSUNG GALAXY S3 ---> SAMSUNG GALAXY S5 GOLD ---> SAMSUNG GALAXY S7 GOLD --> SAMSUNG GALAXY S9 -->  SAMSUNG GALAXY S20 FEN EDITION/RED/ --> SAMSUNG GALAXY S22
Цитирай
#9

Здравейте, телефона ми в момента е в Сервиза на Самсунг за този проблем и очаквам скоро да ми го върнат. Ще ви дам инфо след като го получа обратно да видим те какво "мислят" по въпроса.
Цитирай
#10

Здравейте,

И аз тъкмо оставих моят в сервиза Булграм в София и ми казаха че може да е готов до края на седмицата. Като ми го върнат ще пиша какво са правили и дали са разрешили проблема че адски много ме дразни това забиване на камерата.......

Здравейте отново, взех си телефона и според техника проблема е софтуерен и е сменил андроида с 4.4.2 с изрична забележка че новият софтуер работи нестабилно и да не се ъпдейтва. Момичето на рецепция каза че самсунг знаели за дефекта и уж до 2 седмици трябвало да го фикснат, но колко е сигурно не се знае Smile Да видим дали ще крашва камерата пак... Свикнах с новия андроид и този сега ми е леко грозноват но след 2 седмици мисля да ъпдейтна, но за сега ще видя дали така ще се появи.

Nokia 6120 Classic ---> Nokia X6 ---> Samsung Galaxy S Plus ---> HTC One ---> Iphone 5S 32GB ---> Samsung Galaxy S5 ---> Sony Xperia Z5 ---> Samsyng Galaxy S6 Edge ---> LG G5 --> Blackberry Priv
Nexus 7 1st Gen --> Huawei MediaPad S8-701u --> Samsung Galaxy Tab S 10.5 LTE
Цитирай
#11

На мен пък току що ми звъннаха, че е готов, ще пиша довечера след като си го взема.
Цитирай
#12

Пишете да видим дали е решен проблема! И едно малко запитване - с мтел гаранция ,може ли направо в сервиз на самсунг да се носи или задължително през мтел минава ? Мерси
Цитирай
#13

Здравейте, взех си телефона. Протокола - сменена камера и update-нат software, това пишеше. За камерата предполагам знаете, че няма как да кажа още сега дали всичко е наред(ако пак даде Fail ще споделя, надявам се обаче да не станеSmile), а за androida не можах да разбера, дадох им го 5.0 върнат ми е 5.0 обаче си личи, че има софтуерни промени (например вече отново имам mute функцията, а знам, че на 5.1 са я върнали) което не мога да го разгадая сам... Имам един въпрос обаче, ако някой има идея да сподели, преди да съм се разчел из нета. При hardware смяна, както е в моя случай на камерата задължително ли е factory reset на телефона и защо? Ако е задължителен това би отговорило на въпроса ми, защо са го ресетнали.
Поздрави
Цитирай
#14

ясно е единствената оправия ще е сменяне на камерата... а сега и друг проблем при мен се появи сега така известния процес mmq camera daemon който буквално стапя батерията ... пробвах всичко но процеса не изчезва явно едното върви с другото... доста ме разочерова този телефон
Цитирай
#15

При мен не са сменяли камерата само са ми сложили стария андроид 4.4.2, а им го дадох с 5. За сега нямам проблем ще видим Smile

Nokia 6120 Classic ---> Nokia X6 ---> Samsung Galaxy S Plus ---> HTC One ---> Iphone 5S 32GB ---> Samsung Galaxy S5 ---> Sony Xperia Z5 ---> Samsyng Galaxy S6 Edge ---> LG G5 --> Blackberry Priv
Nexus 7 1st Gen --> Huawei MediaPad S8-701u --> Samsung Galaxy Tab S 10.5 LTE
Цитирай
#16

(2015-04-23, 10:47:55)Berchev написа:  При мен не са сменяли камерата само са ми сложили стария андроид 4.4.2, а им го дадох с 5. За сега нямам проблем ще видим Smile

Аз не бих се съгласил така, не ми е много оферта да си купя телефон за 1к и да не мога да си правя каквото искам, или най-малкото да получавам последните ъпдейти..
Цитирай
#17

Колеги, за коя от двете камери става въпрос? При вайбъра, скайпа и видео разговорите се използва малката предна камера. Защо се говори за хардуерен проблем и смяна на камерата - вероятно голямата задна?
Цитирай
#18

(2015-04-23, 11:05:14)potiron написа:  Колеги, за коя от двете камери става въпрос? При вайбъра, скайпа и видео разговорите се използва малката предна камера. Защо се говори за хардуерен проблем и смяна на камерата - вероятно голямата задна?

За голямата става въпрос, и аз това се чудя защо всеки мисли, че "вайбър" е проблема.
Цитирай
#19

днес най сетне ми остава време да отида и да се разправям с шибаните немци... ще пиша довечера да видим на мен какво ще ми кажат
Цитирай
#20

(2015-04-22, 20:09:49)rmnd написа:  Здравейте, взех си телефона. Протокола - сменена камера и update-нат software, това пишеше. За камерата предполагам знаете, че няма как да кажа още сега дали всичко е наред(ако пак даде Fail ще споделя, надявам се обаче да не станеSmile), а за androida не можах да разбера, дадох им го 5.0 върнат ми е 5.0 обаче си личи, че има софтуерни промени (например вече отново имам mute функцията, а знам, че на 5.1 са я върнали) което не мога да го разгадая сам... Имам един въпрос обаче, ако някой има идея да сподели, преди да съм се разчел из нета. При hardware смяна, както е в моя случай на камерата задължително ли е factory reset на телефона и защо? Ако е задължителен това би отговорило на въпроса ми, защо са го ресетнали.
Поздрави

(2015-04-23, 11:21:22)rmnd написа:  
(2015-04-23, 11:05:14)potiron написа:  Колеги, за коя от двете камери става въпрос? При вайбъра, скайпа и видео разговорите се използва малката предна камера. Защо се говори за хардуерен проблем и смяна на камерата - вероятно голямата задна?

За голямата става въпрос, и аз това се чудя защо всеки мисли, че "вайбър" е проблема.

По първото ти гадаене,андроида е 5.0,но просто по-нова версия от тази,с която си бил.След малък ъпдейт на 5.0 отново е върнат безшумния режим на мястото му,както и в инфо на батерията отново се показва,колко време е прекарал телефона без зареждане.
По другия въпрос с камерата и процеса 'mmq camera daemon',един от виновниците е вайбъра.Ако не сте забелязали при видео разговор може да обърнеш камерите и да ползваш задната (основната камера на телефона),тоест вайбър има достъп и до нея.А и по мой лични наблюдения,след като ползвам активно вайбъра тогава се появява процеса при мен.

Nokia 3310 ---> Siemens S65 ---> NOKIA 8800 GOLD ---> The new ERA (Smartphones) ---> Nokia N95 8gb ---> Nokia 5800 ---> HTC WILDFIRE S ---> Samsung GALAXY S2 & S2+ ---> SAMSUNG GALAXY S3 ---> SAMSUNG GALAXY S5 GOLD ---> SAMSUNG GALAXY S7 GOLD --> SAMSUNG GALAXY S9 -->  SAMSUNG GALAXY S20 FEN EDITION/RED/ --> SAMSUNG GALAXY S22
Цитирай
#21

Цитат:По първото ти гадаене,андроида е 5.0,но просто по-нова версия от тази,с която си бил.След малък ъпдейт на 5.0 отново е върнат безшумния режим на мястото му,както и в инфо на батерията отново се показва,колко време е прекарал телефона без зареждане.

По другия въпрос с камерата и процеса 'mmq camera daemon',един от виновниците е вайбъра.Ако не сте забелязали при видео разговор може да обърнеш камерите и да ползваш задната (основната камера на телефона),тоест вайбър има достъп и до нея.А и по мой лични наблюдения,след като ползвам активно вайбъра тогава се появява процеса при мен.

Обръщането на камерите във Вайбър е разбираемо да, но тук може би ще те разочаровам- аз пък изобщо не ползвам Вайбър за видео разговори, като цяло ползвал съм го веднъж и то за 5 минути което е било много отдавна -следователно- това няма никакъв шанс да е повлияло. Щом при теб си открил разлика в това, предполагам изпозлваш него предимно и за това така мислиш, което ме навежда на мисълта, че всяко едно друго приложение, което има достъп до камерата whatapp/messenger/snapchat etc. му влияе директно и от там става проблема. Предполагам със смяна на версиите си редуцирал проблема, но не решил... което е най-тъпото в случая.. Както и да е, нали за това сме тук да споделяме мнения и да видим в крайна сметка какво ни еб*ва, защото в крайна сметка, колкото и да съм чел, колкото и да чета в момента, колкото и да съм разпитвал, като цяло не мога да разбера с точност от къ де конкретно идва цялата работа.  Лично се надявам да е самата камерата, защото това е най-лесно разрешимия проблем. Smile От един ден съм с нова така че.... To be continued..
Цитирай
#22

Сега тегля новата версия пак и да видим дали отново ще излезе проблема. Предполагам понеже явно в сервиза само са го преинсталирали със стария андроид. Ако пак излезе проблема и ще ходя да се карам с тях...

Nokia 6120 Classic ---> Nokia X6 ---> Samsung Galaxy S Plus ---> HTC One ---> Iphone 5S 32GB ---> Samsung Galaxy S5 ---> Sony Xperia Z5 ---> Samsyng Galaxy S6 Edge ---> LG G5 --> Blackberry Priv
Nexus 7 1st Gen --> Huawei MediaPad S8-701u --> Samsung Galaxy Tab S 10.5 LTE
Цитирай
#23

току що се прибрах от сервиза ... набиха ми фабрични настройки като се опитаха да ме убедят че на много хора проблема им се е оправил след фабрични ... казаха ми да пробвам ден два да видя дали проблемите ще изчезнат ... както каза колегата "To be countinie ......"
Цитирай
#24

(2015-04-23, 17:49:56)ancho_20 написа:  току що се прибрах от сервиза ... набиха ми фабрични настройки като се опитаха да ме убедят че на много хора проблема им се е оправил след фабрични ... казаха ми да пробвам ден два да видя дали проблемите ще изчезнат ... както каза колегата "To be countinie ......"



Чувствай се прецакан . Пак ще ходиш ... Grater
Цитирай
#25

Ако са ти описали проблема в книжката си спести един месец, нали знаеш, че с един проблем се ходи само три пъти и после нов телефон.

Поправям, Преинсталирам, Модифицирам Android и Windows
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)