Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Проблем с Unity
#1

 
 Инсталирах си Unity 4.6 и направих една проста 2D игра. Десктоп версията работи добре, apk-то тръгва на по-нов телефон, но на HTC Evo 3D след като се инсталира и стартира излиза черен екран, тоест графиките не се виждат. Пробвах да сменя резолюцията, ънчекнах "32 bit display"", но нищо не помага. Някой да има идея?
Цитирай
Аксесоари
#2

http://forum.unity3d.com/threads/android...ons.94919/
виж тук какво пише. изглежда има някои модели, които имат проблеми, включително и EVO
Цитирай
#3

(2015-06-02, 14:57:32)р yo_asakura написа:  http://forum.unity3d.com/threads/android...ons.94919/
виж тук какво пише. изглежда има някои модели, които имат проблеми, включително и EVO

Благодаря, реших проблема като инсталирах последния патч за 4.6 версията, която имам.

Сега се чудя нещо друго. Игричката работи добре на десктоп като само се натиска интервал за да подскача едно човече. Обаче на аднроид това не работи с тач скрийн, като кода е if (Input.GetKeyUp("space")), това трябва ли да се модифицира за да може в Андроид като се натисне екрана да е еквивалентно на Space в десктоп версията?
Цитирай
#4

ами попринцип вече позабравих нещата. но ако сега играта ти е човече да подскача със space, може да го промениш да поскача с мишката:
Input.GetMouseButtonDown(0)
и мисля, че това ще осигури и докосване на екрана, ако сложиш играта на андроид. демек ще си работи и на двете места. другия вариант е да засичаш дали играта е сложена на android или pc и от там да пишеш отделен код за space. може и да оставиш и двете команди и реално на компа да може да скачаш и с мишка и със space, а на телефона поради липса на space, ще скача само с докосване Smile

if (Input.GetKeyUp("space") || Input.GetMouseButtonDown(0))

нещо от сорта
Цитирай
#5

В Unity системата им за touches е много объркана, трябва ти цял клас InputManager, но само за теста пробвай :

If(Input.AnyKeyDown) {


}

Което и копче да натиснеш от клавиатурата ще се извърши това действие, също и когато натиснеш дисплея на мобилно устройство.
Ако ти трябва пиши PM да ти обясня как работи InputManager класа Smile
Цитирай
#6

Благодаря, стана : )
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)