Оценете темата:
  • 1 гласа - средно 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Ярко жълти петна по дисплея
#1

Здрасти колеги. Понеже въобще изключих да приложа снимки на споменатите места.. изпратих телефона на сервиз. Предполагам ще трябва да се сменя дисплея. Петната са изразени в горния ляв ъгъл, като продължават вертикално надолу около 2-3 см.( самото петно е ширико около 0.5 см ) От десния горен край по дисплея също е тръгнало да пожълтява, но не е толкова ярко. Телефонът е закупен от Технополис чисто нов преди 3 месеца. Никакви проблеми с самия телефон, изключително съм доволен от него, без забележки освен след като се появиха самите петна. На мен лично ми приличат като на изгорели пиксели, но не съм сигурен. Както и да е, ако някой има подобен проблем нека да сподели Smile
Цитирай
Аксесоари
#2

(2015-06-20, 19:20:40)rhodie написа:  ...ако някой има подобен проблем нека да сподели Smile

Пепел ти на пръстите Smile
Цитирай
#3

За жалост не си единственият. И при мен се появиха в горния десен ъгъл. Най-лесно се забелязва на бял или сив фон на около 50% яркост. От няколко дена го забелязвам, а когато ти отвори тази тема си проверих телефона и нямах подобен проблем.
А какво направиха с твоя? Оправиха го с нов екран или замяна за нов?
Цитирай
#4

Проблема с жълтите петна го има и при LG G3 и тои страда от същата болест.И моито LG g3 също му пожълтя екрана в горния десен ъгъл където показва батерията ама си го карам така на бял фон се вижда наи добре.Четох че било от некачественно лепило на дисплея и от нагряването на процесора ставало това петно.

Huawei p30 pro
Цитирай
#5

Мен ме дразни и понеже е в гаранция към Вивател ще го връщам. Лошото е че няма части за Мейзуто и нямат налични да ми го подменят и ще се наложи да сменям марката.
Цитирай
#6

Тия от Виваком внесоха и продадоха 500 телефона и сега нямат даже 2-3 дисплея резервни да подменят! Голям сервиз, голяма работа
Интересно ми е какво ще ти предложат в замяна.
Цитирай
#7

Поръчай си от али експрес http://www.aliexpress.com/af/display-mei...=y&catId=0 ко толкова кат те дразни то лесно се сменя в утуб сигорно има клипове как става виж .

Huawei p30 pro
Цитирай
#8

Мерси turboie, но не съм склонен да давам около 65 лева за екран на телефон в гаранция.
Вината не е на Виваком. Телефоните ни са внесени в Европа от TCCM. Те от своя страна имат договор за партньорство с магазини и оператори.
Реално аз като го върна във Виваком, те ще се свържат с TCCM как да се процедира.
Колегата, който е отворил тази тема са му върнали парите, защото го е платил в брой и го е взел от Технополис. Моят е на лизинг и ако още нямат решение на проблема, то предполагам, че ще ми предложат друго устройство по мой избор. Като ако е по-скъп ще доплатя предните 6 вноски, които са минали.
Още не съм го дал, но до седмица ще реша.
Чакам да видя какво ново на добра цена ще изкочи, в случай че се стигне до подмяна на устройството.
Цитирай
#9

Опааа.Тази сутрин забелязах жълтото петно и при мен.Петното е все още малко в горния десен ъгъл.Телефона има остатъчна гаранция до април догодина,но е към Виваком и не знам ако го занеса как,ще се отнесът към проблема.Доколкото знам нямат резервни части за този модел,а за смяна с друг не съм се замислял.За сега мисля да изчакам да видя колко голямо,ще стане петното и към нова година,ще видим.
Цитирай
#10

Значи по закон трябва в 30 дневен срок да ти ремонтират парите. Ако не успеят са длъжни да ти го заменят с нов или да тъ въстановят пълната сума за телефона. Имах такъв казус тези дни и сега си очаквам парите. Така че вас не ви интересува кой е сервиза,кой е търговеца и вносителя. Кой с кого имал договорки и така. Връщате го от там от където сте го закупили и да се оправят.
Иначе тук има дисплеи.

http://www.meizuworld.com/meizu-cellphon...creen.html
Цитирай
#11

Оторизираният сервиз е МОСТ и Виваком го пращат там. Части имат, а и дори да нямат налични в моя случай дойде за 20 дена. Така че го пращай докато имаш гаранция.
Цитирай
#12

Тази сутрин петното почти изчезнало  Big Grin.Естествено след 5-10 мин. ръчкане се появява пак.За сега не ми пречи,но по нататък ще се ходи до "вивашите"
Цитирай
#13

В али експреса има всичко даже за МХ4 са доста евтини разглобявасе лесно ,е в краина сметка е кофти проблем да ти пожълте дисплея но това се получава от прегряване и от там се появява този проблем бе хронично при LG G3

Huawei p30 pro
Цитирай
#14

(2016-06-01, 19:57:13)XAn4ETO написа:  Оторизираният сервиз е МОСТ и Виваком го пращат там. Части имат, а и дори да нямат налични в моя случай дойде за 20 дена. Така че го пращай докато имаш гаранция.

На колега от форума със умряло MX5 са му върнали парите защото нямат части за тоя модел,моя в момента е там за смяна на слушалка,ще видим какво ще стане .
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)