Оценете темата:
  • 1 гласа - средно 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Проблем след мокрене на телефона.
#1

Здравейте! Стана следния проблем-След като потопих телефона в мивката мивка пълна с вода нямаше никакъв проблем, но след това реших да го измия на чешмата със струя вода и тогава се случи нещо лошо. 
Водоустойчивостта му изчезна. Влезе вода и по дисплея се появиха петна. Отидох в сервиз и ми казаха че щяли да се махнат тези петна но не могат да ми сменят дисплея защото край с водоустойчивостта а и нямали налични в момента.
Все още се чудя как от една струя вода се прецака толкова... Иначе индикиндикаторите за влага са зелени. В момента е сложен на сигурно в купа с ориз с отворени капачета където може. Според вас ще се оправи ли дисплея.? 
Моментно състояние на телефона http://prikachi.com/images.php?images/279/8225279D.jpg
От сега казвам че телефона няма гаранция за да бъде подменян и такива неща
Цитирай
Аксесоари
#2

Така.. Бях на басейн и влязох с телефона под вода, не съм стоял повече от 3-4 мин максимум толко, после видях, че се рестартира.. излязох веднага и се опитах да го вкл и то само извибрира три пъти. Първоначално не мислех, че е от водата, а мислех, че е блокирал, защото преди 3-4 дена стана пак така, когато отворих капаците изглеждаха сухи, но след като махнах СД картата, видях, че е във вода.. След като се прибрах от басейна го сложих в купа с ориз, а през ноща телефона не спираше да вибрира и да се увеличава и намалява звука .. Някакви идей как да го оправя и ще ми признаят ли гаранцията? Сигурен съм, че капачетата бяха добре затворени ..
Цитирай
#3

@dario99, и как ще докажеш в сервиза, че докато е бил във вода, то капачетата са били затворени? Smile

 
Цитирай
#4

Щом има вода при картата, не мисля че ще признаят гаранцията...но нека някой по в час да се изкаже.
Цитирай
#5

Еми няма как да докажа май.. Дано не е влязла много вода и ще се моля да се оправи..
Цитирай
#6

Няма как да докажеш по принцип, че са били затворени, те също няма как да го направят, твоята дума срещу тяхната. Индикаторите оцветени ли са? Ако не са си късметлия. Но не губиш абсолютно нищо, ако го занесеш в магазина и искаш да ти го ремонтират/сменят гаранционно. Успех.

Xiaomi Mi6 --> SM G-970U --> S23
Цитирай
#7

Къде мога да ги видя тези индикатори ?
Цитирай
#8

Мисля, че единия е при Сим-а, а другия при порта за зареждане, трябва да са бели, ако се намокрят евентуално се оцветяват в друг цвят /мисля червен/, НО не съм сигурен там ли са, нека някой по-запознат каже.

Xiaomi Mi6 --> SM G-970U --> S23
Цитирай
#9

[Изображение: 291b97810d16e10b.jpg][Изображение: 48cd49829ff2e6b3.jpg]

 Ето снимките, съжалявам за качеството, точно под порта се вижда мн малко червено, но на снимките не се вижда.

Така, телефонът се вкл току що сам.. :Д Като го пробвах набързо не му работи бутона за захранване , за увеличаване на звука , червеното копче Офф и цветовете малко се бъгват, всичко друго си работи като гледам. Той се вкл току що и едва ли е изсъхнал напълно. Мисля да го сложа за 1-2 дена още, Въпросът ми е има ли как да го вкл после?А и не знам как да го изкл. ;дд А и поправка колко пари ще излезне г/д ?
Цитирай
#10

Здравейте хора. Имам малък проблем с телефона. Бях на басейн, който явно беше препълнен със хлор и правих подводни селфита а/у, друго трето....извадих го и това там...при буксите няма вода, индикаторите са си червени откакто съм си го купил, през буксата за слушалките е влязла вода, имаше при камерата - предна/задна! Дали ще ми признаят гаранцията? Дори да не ми го заменят, поне да го оправят, че кихнах 700 точки преди половин година за тая джаджа. Купих го от Технополис...моля ви отговорете ми бързо, за да знам дали да скачам до София или ще ми бъде просто излишно.
Цитирай
#11

Да, скачай. Би трябвало да го поеме гаранцията.
Цитирай
#12

Скочих и момичето от отдел "Рекламация" ми каза, че нямало проблеми, ще го заменят. Въпрос на време било. Дано...
Цитирай
#13

Изключително разочарована съм.Появи ми се петно на екрана,пробвала съм водоустойчивостта  басейн.Телефона си работеше ,просто имаше едно петно,което ме дразни и го занесох в Сони Център,откъдето го купих.Чаках един месец,за да ми кажат ,че гаранцията не покривала проблема ми,защото корпусът ми бил изкривен при силен натиск.НОВО 20!!!Как така се е изкривил от нищото незнам.От там идвал проблема с проникването на вода и ремонта струвал 920лв и тъй като бил прекалено висок,искат да ми предложат няколко оферти за нов телефон!Дала съм 730лв и имам още една година от гаранцията.Кажете ми това нормално ли е? !!!!!!!
Цитирай
#14

На кой ден са ви върнали телефона?Питам защото и моя е в сервиз и на 10 става един месец и също е леко крив корпуса, и също е пратен заради "наводнение"....

edit: А нали ако не го дадат до 30-тия ден и имаш право да си искаш парите обратно или нов телефон.
Цитирай
#15

Утре ще го взимам.Стават 27 дни.Ще си спазят срока,но какво от това.Аз пак съм си прецакана....
Е,на мен не ми признаха рекламацията.Желая ви успех.Аз ще се обърна към "Защита на потребителите",защото според мен това не е нормално.Абсолютна подигравка!!!Не може да имат такива продажни цени и да не могат да реагират адекватно!!!
Цитирай
#16

А телефона огънат ли е наистина? Какво ви писаха в протокола, когато го предадохте? Много внимателно трябва да се следи точно това. Ако е написано, че е в добро или много добро състояние - може да оспорвате и да ги обвините, че те са го огънали...примерно. Ако обаче пише нещо от рода на - външни забележки, огънат корпус, удари или нещо близко до това, има съвсем реална опасност да не ви признаят гаранцията.

Xiaomi Mi6 --> SM G-970U --> S23
Цитирай
#17

Пише:"Забележки по ъглите,драскотини по гърба,с преден протектор".Това е.Никъде не пише,че е огънат корпуса.Забележките ми по ъглите са след като го изпуснах след като ми се беше появило петното.Те нямат нищо общо с проблема.
Цитирай
#18

След като не пише, че е огънат може да си търсите правата, нали затова ги описват ако го върнат по-счупен да се види, че не сте го дали така.
Цитирай
#19

Обадиха ми се да отида да си взема телефона,но им отказах,тъй като подадох жалба в Комисия за защита на потребителите и ще изчакам тяхното решение преди да си го взема,за да избегна още някакви недоразумения.

Някой имал ли е подобен проблем и изобщо има ли смисъл да се занимавам?Според мен телефоните от тази марка изобщо не са водоустойчиви.На всеки един ,който отиде да се оплаче ,че в телефона му е влязла някаква течност,може да се отговори,че не си е затворил плътно капачетата или тем подобни измишлъотини и рекламацията да бъде отхвърлена.Що за реклама им се прави тогава?Точно за това реших да тествам водоустойчивостта по време на гаранцията,но какво от това,щом рекламацията ми не беше приета.Чудя се от тук натам(имам още една година) за какво по-точно ще ми служи тази гаранция,освен за тоалетна хартия!!!!
Цитирай
#20

Днес сутринта ми се обадиха от сервиза, че понеже нямат резервни части за Z1 Compact и дали съм съгласен да ми го заменят с чисто нов Z3 compact Dance
Цитирай
#21

Ами...Честито. Дай Боже на повече да им сменят телефоните с по-нов модел. Big Grin Wink

Xiaomi Mi6 --> SM G-970U --> S23
Цитирай
#22

Вече мога да се похваля със заменен телефон Smile От сервиза ми казаха, че нямали части за Z1C а от магазина пък ми казаха, че са ми дали такъв понеже от няколко дена цената на новия е паднала колкото на Z1C.
Цитирай
#23

Взема и аз да скопосам нещо моя, току виж ми го заменили и моя. Честито
Цитирай
#24

Аааахаха, аз също редовно го мия, сапунисвам го добре и тайно се надявам да се удави и да ходя за смяна, ако стане - стане, все пак не и няма да правя нещо, което е извън гаранционните условия. Но замяната с по-нов модел не звучи зле, то общо взето ще си със същия телефон, но не съвсем...

Xiaomi Mi6 --> SM G-970U --> S23
Цитирай
#25

Радвам се за climb .Честито!Странно ми е обаче защо след като при мен има същия проблем,не искат да ми заменят телефона,нито да ми го поправят.Съветът ми е да не рискувате с мокренето,защото замяната е явно не при всеки и може да се наложи да си изхвърлите телефона в кошчето или да се ръснете доста парички за ремонт!Аз чакам решението на "Комисия за защита на потребителите".Ходили са на проверка и са ги излъгали,че съм си взела телефона отдавна.Не искат да се държат коректно и това е!Climb,откъде сте закупили вашия телефон?
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)