Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[Разрешен] Asus Memo Pad 7 Проблем с часовника
#1

Здравейте, имам странен проблем с часовника на таблета. Както и да го наглася да се сверява - и ръчно и автоматично, часовникът почва почва да изостава. Сверявам ги с телефона и на всеки около 4-5 минути таблета изостава с една и накрая за една нощ изостава с 2-3 часа... Някой имал ли е подобен проблем и има ли идея как да се справя с него?
Цитирай
Аксесоари
#2

Аз имах такъв проблем преди известно време. Какво ли не правих... Бях решил да го давам на сервиз /гаранционно/. Но реших да проверя за ъп на ОС и вс приложения. След ъпдейтването на много от асуските приложения /ОС нямаше тогава/ проблема изчезна. До сега не се е появявал. Проблема се появи малко след обновяването от кит-кат на лолипоп.

времето е като парите - никога не стига
Цитирай
#3

И при мен се появи след ъпдейт до лолипоп... Иначе след като му направих хард ресет проблема си остана... Ъпдейтнах приложенията на Асус, ама не всички. Ще ъпдейтна всички и дано стане. Благодаря :-)
Цитирай
#4

Привет отново. След ъпдейта на всички асуски приложения проблема си остана Undecided Оставих го на ръчно сверяване и за една нощ изостана със 6 часа... Случайно да имате някакви други идеи? В гаранция е, дали има смисъл да го нося на сервиз?
Цитирай
#5

При мен след последния ъпдейт само на клока, + изчистване на кеша му, е ОК 1 месец вече.
Цитирай
#6

Ден след прочитането на темета ме сполетя и мен тая гадост за 2 път.
Изпратих запитване до ассус снощи, и днес преди 11.00 имах отговор. Щом са разбрали лошия ми английски ...
Но понеже снощи ме човъркаше от вътре решик да опитам нещо, изчистих кеша на всички приложения 1 по 1. След това изключих таблета и го включих след около 10 мин. Засега е добре. Ето и отговора на британеца:

ASUS CASEID=ХХХХХХХХХХХ
[Изображение: mail_reply.gif]
Feedback
Is the answer helpful to your question? [Изображение: btnYes-en-us.gif]
If not, please tell us the reason.
[Изображение: btn-n01.gif] 
The solution is not specific or detailed
[Изображение: btn-n02.gif] 
Agent asked me to do unreasonable test
[Изображение: btn-n03.gif] 
Agent provided me wrong information
[Изображение: btn-n04.gif] 
My product need to be repaired
[Изображение: btn-n05.gif] 
Other
Dear Petar,

Thank you for contacting the Asus Support team. We are sorry to hear you are having difficulty with your Memo Pad 7.


From what you have described can I ask you to complete a factory reset of the device.
This will remove all data from the device and restore back to factory settings.
This will allow us to troubleshoot the problem you are having. Please back up all data before attempting this reset.

1. If device is on, power it off.
2. Press and hold Vol Down + Power
3. Press Vol Down twice for "Recovery Mode"
4. Press Power to select it
5. After it reboots to recovery mode, hold down power and tap Vol Up
6. Use volume keys to scroll to "wipe data/factory reset" and press Power to select it
7. Scroll down to "Yes - erase all user data" and press
Power to select it.


Should you require further assistance, please do not hesitate to contact us again.

Regards,
Luis
ASUS UK Support team

Hotline: 01442-265548

Email: http:// ХХХХХХХХХ

Website: www.asus.com

To further improve our services to best meet your needs, ASUS will send you a survey of satisfaction in the week following the last correspondence received by us.



We kindly invite you to provide us your positive feedback.



For this investigation to be as relevant as possible please reply to this email within 5 days.

времето е като парите - никога не стига
Цитирай
#7

Ами и аз пратих запитване във форума на Асус, но нещо не можах да им намеря отговора и пробвах да изчистя кеша както беше споменал колегата MUFC и тръгна Smile Та благодаря на всички за отговорите и дано не ни сполетява пак тази гадост :-)
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)