Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Не поръчвайте в никакъв случай от Xiaomiforsale!!!!
#1

Здравейте,
срещнах сериозни проблеми при поръчка от този сайт и пиша, за да получа съвет от тези от вас, които евентуално имат опит с тях.
Поръчах и заплатих телефон на 07.07 тази година. Бях уведомена да очаквам доставка до 7 дни.
Изпратих серия от имейли след като минаха тези седем дни. Аз питам: Кога? Те отговарят: Другата седмица.
За жалост, когато на 25 юли получих поредния имейл, в който ме уведомяваха, че телефонът евентуално ще пристигне след още една седмица, отказах поръчката. Бях уведомена, че парите ще ми бъдат върнати до 3 дни, но това не се случи. Писах им вече два имейла в поредни дни, на които не получавам отговор.

Ще съм благодарна да получа съвет и/или информация случвало ли се е на някого и как сте действали.
Цитирай
Аксесоари
#2

По принцип ако си платил през пейпал ...и до 45дни (толкова май беше срока) не си получиш стоката отваряш диспут и ти връщаш всичко...сега нзн ако те са я пратили стоката как си отказал поръчката ...

По прицип ако стоката не е пратена най-вероятно ще ти върнат парите
Цитирай
#3

Отказах поръчката, стоката така и не стигна до мен. Откакто се ангажираха да върнат парите обаче, минаха три седмици.
Цитирай
#4

@joiaben, как е платена поръчката, през PayPal ли? Обикновенно при refund на парите там операцията отнема към 10 дена. Ако сумата е платена през картата, не проверявай парите през акаунта си, там баланса може и да на 0.00, а върнатите пари може и да са на картата вече. Така че провери най-напред нея. Smile

 
Цитирай
#5

Вярвам проверила си си в акаунта на пейпал.Би трябвало от там да потвърдиш рефунда.Не го ли потвърдиш няма как да се върнат парите.Освен това ако не посочиш да се върнат и в регистрираната карта парите стоят в акаунта,а не се връщат в картата
Цитирай
#6

И къде е тази опция за подтвърждение в акаунта на пейпала? Лично на мен сумата ми я върнаха след като се разбрахме със съпорта, след като стана ясно, че това, което ми трябва, го нямат в момента.

 
Цитирай
#7

Платих през карта и проверявам директно в нея, както онлайн така и в банков клон.
Цитирай
#8

@joiaben, xiaomiforsale нямат ли съпорт? Не ми стана ясно защо комуникацията се осъществявала чрез емейли? Лично аз пазарувах телефон преди 2 месеца от ibuygou. Писах на съпорта им, след като бях им платил, че цяла седмица ордера беше в статут "изпращане" за да питам какъв е проблема. Веднага ми дадоха линк за достъп до Support Helpdesk. (Нещо като онлайн-чат.) За всеки случай, клиент или поръчка която трябва да бъде разрешена, там си отговаря отделен агент. И при мен беше така. Нямаха телефон от моя цвят, затова идвало и забавянето на пратката. Предложиха ми друг цвят и си поисках парите обратно. Никакъв проблем. Чаках десет дена връщане на парите обратно и докато ги чаках, те пък взеха та получиха каквото ми трябваше. Изчахах си парите и пак си направих ордер повторно. Хората си знаят работата там, даже ме посъветваха как мога да ди получа пратката за да избягна мита и разправии, но това вече е друга история....Smile

 
Цитирай
#9

Техния съпорт се осъществява чрез имейл. Изобщо, макар да очаквах някакви забавяния и усложнения при поръчка онлайн на китайски телфон, те ме изненадаха неприятно.
Цитирай
#10

Ами преди време на мен ми се наложи да ми върнат една сума от DX,и трябваше да приема рефунда през акаунта си в пейпал,дори от супорта на сайта ми пратиха мейл за това.В смисъл ,че до няколко дена ще ми ги върнат ,да си проверявал акаунта за да акцептна рефунда.В моя случай бяха минали повече от два месеца от поръчката,но аз не отворих диспут,реших да изчакам.Чаках,чаках и ги питах какво става и те казаха ,че ще проверят.Оказа се ,че са изпратили нещата другаде Smile и ме питаха дали да ми ги пратят отново,дали да ми върнат парите или да ми ги преобразуват в точки с които да си пазаря друго в сайта.Предпочетох да ми ги върнат.Може би има значение и причината за връщането.В моя случай срока за диспут беше изтекъл.Върнаха ми ги на добра воля.Предполагам ,че в случая е било просто превод с основание рефунд.Ако отвориш диспут в законния срок тогава парите ги връща самият пейпал и предполагам няма нужда от потвърждение от теб,но при мен парите ги върна търговеца защото след срока парите са отишли при него .Затова при мен се е искало потвърждение за приемането им.
Цитирай
#11

(2015-08-11, 22:44:19)joiaben написа:  Техния съпорт се осъществява чрез имейл. Изобщо, макар да очаквах някакви забавяния и усложнения при поръчка онлайн на китайски телфон, те ме изненадаха неприятно.
В хисторито на акаунта ти в пейпала няма ли някакво инфо, че парите са върнати? Там трябва да има трансфер на твоето плащане към тях, както и обратното.
В/ж в Transaction Details трябва да имаш нещо такова Refund (Unique Transaction ID #............) При връщане на парите даже получих имейл за връщане на сумата.

 
Цитирай
#12

Колега, ти не четеш ли ,че е платила с карта, а не с пейпал. @joiaben , защо не пробваш да се свържеш с тях по телефон или скайп?
Цитирай
#13

Пиши на админ в миуи.бг те имат нещо обшо с тях и ще съдействат.
Цитирай
#14

(2015-08-12, 07:47:40)NikolayBUL написа:  Колега, ти не четеш ли ,че е платила с карта, а не с пейпал.
Чета и то много добре. При плащане с карта през пейпал това се отразява като транзакция с ID номер в системата им и винаги може да бъде проследен пътя на парите.

 
Цитирай
#15

И като четеш, защо продължаваш да говориш за пейпал, като е написано с карта? Smile Предполагам разбираш, че има разлика плащане директно с дебитна или кредитна карта и плащане с пейпал. В случая ако е платено само с карта както е написано, варианта е потребителя да се свърже с въпросния сайт по някакъв начин, за да си вземе парите обратно.
Цитирай
#16

@NikolayBUL, някъде съществуват възможности за плащане с карта, през PayPal, без да има акаунт в PayPal. Синът ми по такъв начин беше плащал покупка в интернет. И @NoMaD говори точно за същата ситуация.

XiaoMi MI-8 128 GB | Android Q 10.0 | MIUI Global Stable V12.0.1.0 QEAMIXM
Цитирай
#17

(2015-08-11, 23:15:26)NoMaD написа:  
(2015-08-11, 22:44:19)joiaben написа:  Техния съпорт се осъществява чрез имейл. Изобщо, макар да очаквах някакви забавяния и усложнения при поръчка онлайн на китайски телфон, те ме изненадаха неприятно.
В хисторито на акаунта ти в пейпала няма ли някакво инфо, че парите са върнати? Там трябва да има трансфер на твоето плащане към тях, както и обратното.
В/ж в Transaction Details трябва да имаш нещо такова Refund (Unique Transaction ID #............) При връщане на парите даже получих имейл за връщане на сумата.

Ако говорим за ситуация за плащане без акаунт, как @joiaben ще влезне в хисторито си , като няма акаунт? Не знам за каква ситуация говори @NoMaD , но момичето е писало плащане с карта. Не ми е цел да се заяждам, но тава са фактите  Smile
Цитирай
#18

@NoMaD тя не е платила с пейпал.
Цитирай
#19

(2015-08-11, 12:52:00)joiaben написа:  Здравейте,
срещнах сериозни проблеми при поръчка от този сайт и пиша, за да получа съвет от тези от вас, които евентуално имат опит с тях.
Поръчах и заплатих телефон на 07.07 тази година. Бях уведомена да очаквам доставка до 7 дни.
Изпратих серия от имейли след като минаха тези седем дни. Аз питам: Кога? Те отговарят: Другата седмица.
За жалост, когато на 25 юли получих поредния имейл, в който ме уведомяваха, че телефонът евентуално ще пристигне след още една седмица, отказах поръчката. Бях уведомена, че парите ще ми бъдат върнати до 3 дни, но това не се случи. Писах им вече два имейла в поредни дни, на които не получавам отговор.

Ще съм благодарна да получа съвет и/или информация случвало ли се е на някого и как сте действали.

Отиди в банков офис на издателя на твоята карта/най-добре в централен офис/ За такива случаи моята банка/предполагам всяка/ има готов образец на документ който попълваш. Те се свързват с банката кореспондент.Получаваш съдействие и разрешаване на проблема.

Chinese Commission for Consumer Protection
Цитирай
#20

Благодаря на всички за съветите!
Плащането беше директно през карта, без ползване на pay pal.
Проблемът беше в сайта и около 2 месеца след началото на сагата, парите вече са по сметката ми.
Цитирай
#21

Направих поръчка на Mi4i на 09 Август обнадежден от " Goods in China is usually delivered within 7 days to warehouses in Europe which will distribute it to customers" . След седмица драснах на съпорта, отне им два дена за отговор : "До две седмици очакваме доставка" . Минаха две седмици и обезпокоен им писах отново - "Тази седмица очакваме доставка" . Мина и "тази седмица" а статуса на поръчката ми на сайта продължава да бъде "Payment Accepted" .
Много некоректен сайт, с некоректна реклама.
След поръчката се поразрових и установих че и гаранцията не е гаранция - изпращаш го за своя сметка и ако те преценят че е по тяхна вина може да ти върнат транспортната такса. А да, изрично трябва да заявиш в e-mail че желаеш гаранция за да ти я пратят ?!
Това което имат не е точно съпорт, но то е много далеч от това на eBay, AliExpress, TinyDeals и други сродни сайтове - препоръчвам да се пазари от там.
Поздравления за всеки който чете отзиви преди да поръча, аз не го направих Sad
Цитирай
#22

@Penta, в случая просто не са имали в наличност на склад в Чехия и затова се е получило това забавяне. Случва се - все пак веригата, по която пристигат устройствата до там, е дълга. Това че нямат съпорт наистина е минус за тях, защото при подобни случаи се губят време и нерви. Но мисля, че с връщането на сумата не е имало поблем, нали? Иначе и аз бях поръчал така от друг сайт, платих си, и те също нямаха в наличност, но си имат съпорт и при първо мое поискване парите ми бяха възстановени без проблем.Smile

 
Цитирай
#23

Обикновенни куфарни търговци Smile)) като мен ....С тази разлика че въртят клиентите докато пристигне стоката от китай , вместо да си кажат какво е , що е :Wink) както си му е реда )))
Цитирай
#24

От вчера телефона е в наличност в магазина им, писах с запитване дали ще изпратят моята бройка скоро ама не отговарят. Днес цял ден се надявах да стане нещо ама не
Цитирай
#25

Как разбра, като не им се отваря сайта.
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)