Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Телефонът не иска да се включи - LG L Fino
#1
Bug 

Здравейте !  Smile
Ползвам този модел телефон от 02.02.2015год. и нямам никакви оплаквания. Работи перфектно,не забива,камерата му е супер.. с една дума - трепач!  Dance  Но точно преди 2 седмици (11.10.2015год.) случайно се изключи докато ми беше в портмонето. Опитах се да го включа,но той стигаше до там където логото се показва и почваше отначало.Оставих го 1 час изключен и когато реших да го включа отново, той се включи (за мое щастие). Писах веднага на няколко приятели,които са горе долу на "ти" с телефоните, с цел да ми помогнат,защото аз не разбирам много и не знаех какво трябва да направя.Обясних им как стоят нещата и те ме посъветваха да върна фабричните настройки с надеждата,че като го направя ще се оправи. Да ама не.. Върнах ги и вместо да се рестартира 2 пъти (както беше посочено там) той правеше същото преди да ги върна.. Извадих батерията (може би моя грешка,защото пишеше,че докато тече процедурата не трябва да се вади) и след 10 минути реших да я сложа пак,за да видя дали ще се включи и ще проработи.. Никакъв ефект. Реших да го пусна по Еконт на майка ми и тя да го занесе в магазина на Виваком (от където е закупен),тъй като аз нямах при мен гаранционната карта и кутията на телефона,защото аз уча в друг град и не знаех дали ще ми го приемат само така без тези неща. Телефона е в перфектно състояние, няма никъде одраскано,нито следа от удар. Служителите там са и казали,че телефона ще го пратят в сервиз и до 30 дни трябва да ми го върнат. Другото,което са и споменали е,че не се знае дали ще може да се оправи. Та имам въпрос... Трябва ли да ми го подменят с нов ако не се оправи?  Huh  Четох в разни форуми,че трябва 3 пъти да съм го носила за едно и също нещо и тогава евентуално ако се съгласят ще ми го подменят. Други казват,че щом не може да се оправи от първия път трябва да го подменят .. Не знам на кое да вярвам,не си знам правата и не знам как да действам ако това нещо се случи.. Моля за съвет  Smile
Благодаря предварително !
Цитирай
Аксесоари
#2

Ако не могат да ти го оправят и телефона няма механична повреда или намокряне, са длъжни да ти го отремонтират или заменят с нов. Иначе за каво служи гаранцията ако не за това?!

Xiaomi Mi A3 ,4GB_RAM, 64GB_ROM
Цитирай
#3

Силно се надявам ако не го оправят да го подменят,ноо... дори и да откажат аз няма какво да направя след като съм малка и ще бъде тяхната дума срещу моята.. Undecided
Цитирай
#4

Силно се надявам ако не го оправят да го подменят,ноо.. дори и да откажат ще бъде тяхната дума срещу моята и в най-лошия случай ще остана без телефон  Undecided
Цитирай
#5

Винаги можеш да говориш с хората от Комисия за защита на потребителите.

iPhone XR 128GB Black
iPhone XS Max 64GB Black
Samsung Galaxy S9+ 64GB DS Midnight Black
Цитирай
#6

Здравейте отново Smile Върнаха ми телефона днес,казаха че са му сменили всичко и работи перфектно - като нов е! Изненадата за мен беше такава.. излезе ми известие,че мога да актуализирам софтуера и предполагам,че е за 5.0 версия на андроид,но ме е страх да го направя,защото не знам дали телефона ще работи нормално и дали изобщо ще му понесе. Не искам да го прецакам и пак да го връщам за ремонт Big Grin Та има ли вероятност нещо подобно да се случи?
Цитирай
#7

В подробностите за ъпдейта, можеш да видиш какво съдържа. Доколкото видях, лолипоп май няма да има за този модел и вероятно са някакви поправки и оптимизации. Ако си доволна от работата на телефона - не се занимавай.
Цитирай
#8

Колко мб горе-долу е ъпдейта? Ако е малък, то значи са за оправяне на бъгове. Smile

iPhone XR 128GB Black
iPhone XS Max 64GB Black
Samsung Galaxy S9+ 64GB DS Midnight Black
Цитирай
#9

здравейте,
... при мен се наблюдава абсолютно същия проблем. телефона е на брат ми, но тъй като съм малко по на "ти"(от него) с тези джаджи ми го изпрати да видя дали ще мога да му го оправя ... hard reset не променя положението. флашването с фабричния ROM на LG го кара да зареди системата, да поработи малко, след което отново започва да гасне, да се рестартирва и така цял ден. понякога не може да се включи, та се налага да извадя батерията, да я сложа обратно и чак тогава пали ... но до логото на LG и толкова.
ще ми е интересно ако някой с опит сподели наблюденията си ... започвам да си мисля, че не е софтуерен проблем, а хардуерен.

п.п. носил съм го и на майстор ... в началото работеше около 3-4 ч. както си трябва, но след това започна отново с познатия bootloop
Цитирай
#10

Опитай на зарядно и виж дали ще се рестартира.


Samsung Galaxy A54 5G и LG V20/G8s
Цитирай
#11

първо ... весели празници, живи и здрави да сме всички Smile

през зарядното не зарежда .. или ако зарежда, не извежда визуализация за това. тея дни се пробвах отново да го флашна, но процеса се прекъсна по средата и започна да излиза едно съобщение за грешка в bootloader-а - "error boot certification verify ... secure booting error", вследствие на което ми е невъзможно да го вкарам в download mode, за да го флашна повторно ... пробвал съм както с lg flash tool, така и с lg mobile support tool ... гледах клипче на някакъв руснак, който е направил low level format на телефона, след което е успял да го оправи(в интерес на истината, когато закача телефона за компютъра, го извежда като отделно устройство, но с размери около 63MB, които предполагам, че са задели за някакви системни неща), но аз не съм много сигурен, че това ще проработи при мен, а и ако го направя, може окончателно да прецакам слушалката Smile

.:edited:.

от това, което прочетох в нета се оказа, че телефона е hard brick т.е. за кофата ... не може ли да влезне в download mode, директно на боклука или евентуално да се търси нова платка.
Цитирай
#12

При телфона на дъщеря ми е същото след 2год и 1месец ползване. Не мога да го префлашна защото като го вкарам в Download Mode след 10сек. става черен екрана и дава грeшка на Flash tool. Има ли смисъл да го давам в сервиз защото ако е дънна платка мисля че няма смисъл защото ремонта ще бъде Ужасссс.

LG G3/Huawei P10 blue/Xiaomi Poco f2 Pro /Samsung s23/Iphone 15 PRO
Цитирай
#13

Телефона с една сим карта ли е или с две?

Поправям, Преинсталирам, Модифицирам Android и Windows
Цитирай
#14

С една.

LG G3/Huawei P10 blue/Xiaomi Poco f2 Pro /Samsung s23/Iphone 15 PRO
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)