2015-11-06, 20:29:52
Здравейте колеги ! Преди около 5 месеца си купих телефон от Теленор Lenovo vibe X2 , който до ден днешен ми носи само ядове . При боравене с него периодично забива и се рестартира . Гаранционен е , закарах го в магазина на сервиз посъветваха ме да му възвърна фабричните настройки , направих го нищо не се промени , после го приеха в сервиза след 10 дена ми го върнаха промяна никаква дори и по зле стана камерата не работеше след сервиз . сега втори пат го пращам , но надежда никаква нямам ... Та питането ми е , аз като клиент потребител законово с какво сам защитен . Имам ли право да го върна полагали ми се евентуално няква замяна с нов апарат понеже в теленор не искат и да чуят за подобни варианти и ми казват че това е не възможно . Някой от вас попадал ли е в подобна ситуация , на ти ли е с законовата ситуация за разрешаване на тоя тип проблем. Благодаря предварително