Оценете темата:
  • 2 гласа - средно 4.5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Проблеми: премигване,изключване,заспиване
#1

Здравейте! 

Последните няколко дни започнаха да излизат малко дразнещи проблеми от типа: екрана започна да пресвятка ( включва и изключва ) няколко пъти и освен рестарт нищо друго не помага. Днес ми се случи нещо друго: телефона ми звънна и веднага се изключи ... преди няколко дни докато си сменях страничките на началния екран пак се изключи.
Общото във всичките случаи е това , че трябваше да задържа бутона за включване около 10 секунди , за да зацепи машинката.

Някакви идеи какви може да са проблемите и техните решения ? 
Поздрави!
Цитирай
Аксесоари
#2

Не се засягай,но много проблеми ти се насъбраха на твоята машинка!От както си го взел, проблем след проблем!
Все си мисля,че не случайно беше пуснат за продажба в продавалника ?! Нищо чудно да е мокрен,това са честите симптоми за които говориш,пукане,проблем с камерата, внезапно изключване ,рестартиране и все повече и повече проблеми в течение на времето при експлоатация,ще се появяват все повече!Аз нямам нито един от твоите проблеми,както и повечето тук които имат тази прекрасна джаджа!
Дано да греша,но надали!
Виж да не си сложил някоя отметка на режима на разработчици,даже го спри тотално!
Ако проблемите продължават след хард резет (препоръчително) ,според мен го пускай за продажба!
P.s. Sorry, знам че звуча грозно и грубо,но да не стане така че след време тотално да те разочарова и няма да можеш да му вземеш и половината пари,които си му броил!
Цитирай
#3

В началото когато го взех нямаше никакви проблеми , пукането в клипове се получава рядко като цяло и не е кой знае какъв проблем. Аз пък все си мисля дали проблема не идва от някое приложение защото напоследък инсталирах доста а в началото като го взех преди да почна да тегля нямаше никакви подобни проблеми.

Относно "опции на програмиста" плъзгача горе в дясно е син ( т.е активен ) а отметка има само на "Ползване на NuPlayer (експ. версия ) - значи трябва да мръдна бутончето на ляво , за да стане сиво горе в дясно ? Хард ресет не съм му правил ...
Цитирай
#4

Дано да е от някое приложение,искрено се надявам! Единствения начин да разбереш е като направиш хард резет!
Нямаш друга опция за съжаление!
P.s.Да,бутончето наляво докато стане сиво,така е спрян тотално целия режим!
.......и да не забравиш да си архивираш нещата преди да направиш резета Smile
Цитирай
#5

Както каза колегата, най-добре е да опиташ да направиш Hard Reset - Lenovo Vibe Z2 Pro Hard Reset. Ако няма ефект, най-добре се обърни към служител в сервиза. Smile

iPhone XR 128GB Black
iPhone XS Max 64GB Black
Samsung Galaxy S9+ 64GB DS Midnight Black
Цитирай
#6

Здравейте!

От две седмици имам проблем с микрофона на Lenov Vibe Z2 Pro след последния ъпдейт.

Поздрави!
Цитирай
#7

Писа се доволно, че последният ъпдейт прецаква телефона. Инсталирайте го на своя отговорност.
Цитирай
#8

Не при всички, аз съм с него и нямам забележка.
Цитирай
#9

(2015-11-07, 17:46:10)lost in написа:  Виж да не си сложил някоя отметка на режима на разработчици,даже го спри тотално!

Какво общо може да има това с неговите проблеми и защо да го спира?!

SAMSUNG Galaxy S23 Ultra 5G
HUAWEI Watch 3 Pro


Цитирай
#10

Има общо разбира се  и не случайно  съм го споменал по назад в темата ! Очаквах да се досетиш..ама Smile
Ако има сложена отметка пред "Показвай актуализациите на екрана" ще му присветва целия  екран,  когато се актуализират приложенията,ще замяза като коледана елха ..нима не знаеше?
Същото важи и за сложена отметка пред"Показвай границите на оформление" !
Предполагам,че бях достатъчно ясен сега!
P.s.А защо да го спира ли,само когато му се наложи да пусне опцията USB поправки за друго не е нужно!
Цитирай
#11

Няма да е зле @jukostadinov да пише в темата, преди 8 дни е публикувана темата и не е писал нищо в нея, това ме навежда на мисълта, че няма интерес към темата. Иначе ако случайно реши да я види и да пише в нея - флашни нов ром и виж как ще е.

iPhone XR 128GB Black
iPhone XS Max 64GB Black
Samsung Galaxy S9+ 64GB DS Midnight Black
Цитирай
#12

На мене един път ми се е случвало да се изключи сам поради незнайни от мен причини.Иначе други проблеми нямам за сега поне!

Galaxy S10+ Prism Black
Huawei Watch GT2 Pro
Цитирай
#13

При мен от известно време не може да заспи дисплея?
Цитирай
#14

От деня на пускане на темата до момента съм изтрил няколко приложения понеже си мислих че е възможно те да правят проблем. Факт е , че от тогава не съм намирал телефона изключен но пък често се появява кофти проблем от рода на " facebook спря да работи " това спря да работи , онова спря да работи .... и постоянно ми излизат тези грешки и се оправя само с рестарт на телефона. През останалото време си работи добре като цяло.
Цитирай
#15

(2015-11-19, 20:50:17)syscom написа:  При мен от известно време не може да заспи дисплея?

При мен беше така преди да почна да използвам lock screen-a, преди това го бях махнал и също дисплея не изгасваше когато имах пропуснато повикване. След като активирах lock screen-a, всичко си дойде на мястото.

The Phillips Savvy -> Siemens M55 -> Nokia 8910i -> Nokia 7610 -> Nokia 6500 Slide + Samsung X520 -> Nokia 5800XM + Nokia N97 -> ТhL W200 -> Lenovo Vibe X2 + Nokia 225 -> Lenovo Vibe Z2 Pro
Цитирай
#16

В денят, в който най не трябва и възможно най-много ми трябва телефона и инфото в него, той просто умря. По време на зареждане се изключи и дотам, не се включва по никакъв начин с каквито и да са комбинации. Сервиз?

Nokia 3310 > 6230i > N73-ME > N95-8gb > N82 > 5800 > N97 > N8 > Lumia 630Dual > Lumia 1520 + Samsung Galaxy S7 Edge Gold
Цитирай
#17

Като за добро утро телефона отново беше се изключил .... този път обаче НЕ ИСКА да се стартира независимо колко време задържам копчето!
Вече и аз станах част от колегите с този проблем ...

Какво да правя ?

PS: Задържам бутона за звука и този за включване - нищо не става! Пробвах с volume+ и стартиране , volume- и стартиране , само копчето за стартиране - пак нищо! 
Когато го включа към зарядното LED индикатора въобще не светва.
Цитирай
#18

Оправяй го на сервиз и после сменяй марката. Smile

Galaxy S10+ Prism Black
Huawei Watch GT2 Pro
Цитирай
#19

Ако повече от половината им Z2Pro на Леново имат подобни проблеми вече разбирам защо са ги спрели от производство ...
Няма друго разумно обяснение да спреш производството на успешен продукт който се купува.
Телефона не дава никакви признаци на живот и май днес ще го изпращам към сервиза.
Цитирай
#20

Трябваше отдавна да го направиш,но нали се сещаш,че на нас българите превенцията не ни е присъща Smile,чакаме все последния момент Smile
Цитирай
#21

Изпратен е вече ... ще видим какво ще стане : )
Ще ви държа в течение.
Цитирай
#22

Очевидно повече от половината не е, щом тук във форума няма много подобни проблеми.
Цитирай
#23

Имам два и работят без грешка.

Lenovo Vibe Z2 Pro
Цитирай
#24

И моя замивана за сервиз, ама доколкото разбрах по телефона ми казаха директно, че ще го оправят. Значи знаят какъв е проблема с невключваемите устройства...

Nokia 3310 > 6230i > N73-ME > N95-8gb > N82 > 5800 > N97 > N8 > Lumia 630Dual > Lumia 1520 + Samsung Galaxy S7 Edge Gold
Цитирай
#25

Моя също,затова имах и съмнения към телефона на @jukostadinov ,проблем след проблем,което не беше никак нормално
Надявам се да не ми се сърди!
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)