Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Спукан дисплей
#1

Здравейте,
  В началото на месец септември изпратих чрез Виваком към Мост Компютърс телефона си за ремонт. Обаждах се много пъти, писах имейли, но все казваха, че нямат части и чакат доставка. След повече от 2-а месеца чакане и много непрофесионално отношение ми писаха, че няма да получават части и ще го върнат към Виваком. Как мога да се снабдя с дисплей, към кой сервиз да се обърна? Моля всеки с информация да даде мнение. Wink

Meizu MX4 -> Samsung Galaxy A5 (2017)
Цитирай
Аксесоари
#2

@Алексис93, поръчваш си от тук : http://ru.aliexpress.com/item/Meizu-MX4-...eb201560_9 и го даваш в някой сервиз да ти го сменят, ако не можеш сам. Smile

 
Цитирай
#3

Значи аз ще получа или нов телефон или ще ме накарат да си избера някой друг от Вивател. Моят е за смяна на екран, но по гаранция, заради появата на жълти петна. Вече малко повече от седмица е даден. Аз също звъннах на Мост и също получих отговор, че нямат никакви резервни части за Мейзу.
Цитирай
#4

Ако не ти върнат телефона до 30 дни, нали ти го сменят по принцип? Защо си чакал 2 месеца, даже и повече, това че те нямат части за телефона не е твой проблем.

iPhone XR 128GB Black
iPhone XS Max 64GB Black
Samsung Galaxy S9+ 64GB DS Midnight Black
Цитирай
#5

Нямам право на телефон за замяна, защото дисплея не влиза в гаранцията, а е частна поръчка.

Meizu MX4 -> Samsung Galaxy A5 (2017)
Цитирай
#6

Гаранцияте не лови спукан дисплей а само ако има фажрични дефекти

Alcatel one touch idol => Alcatel one touch idol 2 / Timmy E86 =>Alcatel idol 3 4.7 => HTC 10 => Huawei Mate 10 PRO + Huawei Watch GT 2 PRO
Цитирай
#7

Разпитах тук там и с изненада установих, че не се намира екран, дори и скъпо.
Вариантът е поръчка от Китай и смяна в местен сервиз или саморъчно.

☜ПаднаЛ АнгеЛ☞
ЕСъМъ  за светъл живот. 
Цитирай
#8

@jorrddan наистина поразпитай за този дисплей,дали не може да се признае гаранцията. Колегата по-горе е каза,че спукан дисплей не се приема,което си е така. Но щом е с жълти петна би трябвало да се води фабричен дефект и да се оправят.
Цитирай
#9

@shotokanarai, жълти петна - да, спукан дисплей - не.Smile

 
Цитирай
#10

Няма как ако беше само с жълти петна биха могли да го сменят, но с този спукан екран няма как единственно може да ги излъже че се е пукнал при ползване ако няма следи по корпуса или няма дупчица от камаче по екрана и да се моли да го върнат като фабричен дефент на екрана но това са цигански номера :-D

Alcatel one touch idol => Alcatel one touch idol 2 / Timmy E86 =>Alcatel idol 3 4.7 => HTC 10 => Huawei Mate 10 PRO + Huawei Watch GT 2 PRO
Цитирай
#11

Намерих си дисплей. Другата седмица всичко трябва да е точно, след 3 месеца мотканe...

Meizu MX4 -> Samsung Galaxy A5 (2017)
Цитирай
#12

Къде намери дисплей и за какви пари?

☜ПаднаЛ АнгеЛ☞
ЕСъМъ  за светъл живот. 
Цитирай
#13

Да напиша и аз моите неволи свързани с гаранционното облусжване на МОСТ, които са оторизиран сервиз на Мейзу.
Колегата, който е отворил тази тема е посочил колко много е чакал и накрая нямало части.

Аз изпратих моя, защото, както съм писал, имаше жълти петна и трябва по гаранция да мине. Преди седмица им звъннах да ги питам какво става, а те ми казаха, че още нямат части. Оставаха точно 4 дена преди да изтече едномесечния срок, в който трябваше или да го поправят, или сменят с нов или от Виваком да ми предложат да взема друг смартфон.... и точно днес ми звънят от Виваком, че телефонът е поправен и да си го взема.

Отивам аз и наистина екранът е нов, но тъчът не работи и няма как да го отключа колкото и да плъзгам пръсти по екрана. И сега какво следва, ами веднага го върнах пак и отново ще чакам до 30 дена да го оправят.
Това ли е начинът за печелене на време? Да ми пратят нещо, което работи на половина и да спечелят още един месец, докато решът как да го оправят или да процедират с варианта нов телефон по мой избор.

Но аз знам как да си търся правата и Техномаркет вече трепереха от моите жалби и преди години бързо ми предоставиха нов телефон.

п.с. А как така на колегата не можаха да му намерят и поръчат екран, а моят изведнъж пристигна преди да минат въпросните 30 дни?
Цитирай
#14

Мост  - оторизиран сервиз на Meizu !?  Facepalm1 Отдавна се знае, че в Мост са каръци + куцо и сакато. Това стана ясно още преди 3 години, когато от HTC  им прекратиха правомощията да ги представляват в България като оторизиран сервиз. Би трябвало от тези, от които зависи оторизацията, да направят справки, поради какви причини бе отнета оторизацията на този сервиз, преди те да представляват друга фирма, за да няма и при тях същите последствия както и при HTC.

 
Цитирай
#15

(2015-12-04, 18:55:09)XAn4ETO написа:  Да напиша и аз моите неволи свързани с гаранционното облусжване на МОСТ, които са оторизиран сервиз на Мейзу.
Колегата, който е отворил тази тема е посочил колко много е чакал и накрая нямало части.

Аз изпратих моя, защото, както съм писал, имаше жълти петна и трябва по гаранция да мине. Преди седмица им звъннах да ги питам какво става, а те ми казаха, че още нямат части. Оставаха точно 4 дена преди да изтече едномесечния срок, в който трябваше или да го поправят, или сменят с нов или от Виваком да ми предложат да взема друг смартфон.... и точно днес ми звънят от Виваком, че телефонът е поправен и да си го взема.

Отивам аз и наистина екранът е нов, но тъчът не работи и няма как да го отключа колкото и да плъзгам пръсти по екрана. И сега какво следва, ами веднага го върнах пак и отново ще чакам до 30 дена да го оправят.
Това ли е начинът за печелене на време? Да ми пратят нещо, което работи на половина и да спечелят още един месец, докато решът как да го оправят или да процедират с варианта нов телефон по мой избор.

Но аз знам как да си търся правата и Техномаркет вече трепереха от моите жалби и преди години бързо ми предоставиха нов телефон.

п.с. А как така на колегата не можаха да му намерят и поръчат екран, а моят изведнъж пристигна преди да минат въпросните 30 дни?

Вината е твоя, колега. Никога не подписваш приемен протокол, преди да си се уверил, че всичко е наред. Ако не беше приел телефона, срокът продължава да си тече, изтича и са длъжни да ти дадат нов телефон, или да ти върнат парите.

Galaxy ➡ Galaxy Nexus  ➡  HTC one ➡  LG Opposum ➡  Nexus 5  ➡ Xperia Z  ➡  MEIZU MX4  ➡  LG G3  ➡  Galaxy S6  ➡  Motorola Nexus 6 ➡ Nexus 5X ➡ S7 ➡ iPhone 7+ ➡ Oneplus 5 ➡ Mi A2 ➡ Mi 8 ➡ Mi 9
Цитирай
#16

Може и да си прав, но не знам какъв е законът. Не съм сигурен, но не бях подписал нищо, а установих проблемът почти веднага. Просто подписах документ, че го връщам с друг проблем, но не помня да съм подписвал каквото и да е, когато ми го дадоха. Ще проверя утре.
Цитирай
#17

Наистина сервизът на Мост е под всякаква критика. Не се интересуват от клиентите си, не са коректни и не се трогват от сроковете. Виждайки това, след над 2 месеца бавене, звънене по телефона и нерви, го пратих чрез Еконт към сервиз в София - http://www.gsm-repair.net/ . Предвижданите 260 лв. в него ми струваха 185 лв. Останах доволен, поддръждахме връзка чрез емайл и телефон. Изпратих го в понеделник и в събота го получих. Радвам се, ако съм бил полезен. Smile

Meizu MX4 -> Samsung Galaxy A5 (2017)
Цитирай
#18

(2015-12-09, 18:48:19)XAn4ETO написа:  Може и да си прав, но не знам какъв е законът. Не съм сигурен, но не бях подписал нищо, а установих проблемът почти веднага. Просто подписах документ, че го връщам с друг проблем, но не помня да съм подписвал каквото и да е, когато ми го дадоха. Ще проверя утре.

Принципно, дано да не ти се налага пак де, но в такива ситуации, тестваш на място преди да си подписал каквото и да е и ако има проблем, въобще не си го вземаш. Оставяш им го да си го оправят, какъвто и проблем да има. Като мине срока, изискваш нов продукт, или пари. Ако не искат, не се занимаваш да им пишеш вътрешни жалби, ами директно в КЗП.

Galaxy ➡ Galaxy Nexus  ➡  HTC one ➡  LG Opposum ➡  Nexus 5  ➡ Xperia Z  ➡  MEIZU MX4  ➡  LG G3  ➡  Galaxy S6  ➡  Motorola Nexus 6 ➡ Nexus 5X ➡ S7 ➡ iPhone 7+ ➡ Oneplus 5 ➡ Mi A2 ➡ Mi 8 ➡ Mi 9
Цитирай
#19

Най-после имам пак телефон. Този път ми го върнаха за 10 дена, като забележете в Мост е пристигнал чак 7 дена след като съм го оставил във Вивател. Явно дестинацията Бургас-София отнема цяла седмица. На пръв поглед ремонтът е добре извършен, само не знам екранът и батерията какво общо имат, защото са ми сменили и батерията с нова.
Цитирай
#20

Радвай се! Дано всичко е както трябва и да нямаш повече проблеми. И все пак, занапред, не приемай устройство без да си го огледал дали всичко е изправно.

Galaxy ➡ Galaxy Nexus  ➡  HTC one ➡  LG Opposum ➡  Nexus 5  ➡ Xperia Z  ➡  MEIZU MX4  ➡  LG G3  ➡  Galaxy S6  ➡  Motorola Nexus 6 ➡ Nexus 5X ➡ S7 ➡ iPhone 7+ ➡ Oneplus 5 ➡ Mi A2 ➡ Mi 8 ➡ Mi 9
Цитирай
#21

Да попитам някой знае ли къде има сервиз където могат да оправят пукнат дисплей на мейзу м1 метал
Цитирай
#22

Добре де, в колко теми ще питаш едно и също? Това е трета. Ако беше използвал времето, загубено за писане в търсене вече да си намерил. Случайно да прочете първото мнение на тази тема? Или чукча писател, нет читател?
И за да не съм off пробвай в булграм. Официален сервиз на lenovo са, но сервизират и meizu ( както и много други марки ).

Sent from my IdeaTab A3000-H using Tapatalk

Samsung Galaxy S II, Lenovo A3000-H, Meizu MX4, Redmi 4 Prime
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)