Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

phone.android.com спря да работи.
#1

Здравейте,
имам следния проблем и бих се радвал, ако някой може да помогне!
телефонът е  HTC OneX+ S728е не е гаранционен
 при опит да набера номер се появи съобщение: phone.android.com спря да работи, телефонът заби .. рестарт .. започва да работи. И така в рамките на 2-3 дни няколко пъти. При 4-5 такъв случай след рестарт апарата не може да изключи "самолетен режим", зацикля там и това е. Нося го на сервиз казват ми, че няма IMEI и не може да се регистрира в мрежата. В единия сервиз вдигат рамене: нищо не може да се направи! Във друг сервиз успяха да му "напишат" IMEI, апарата заработи, но на втория ден отново съобщение phone.android.com спря да работи.... от тогава съм извадил картата и не го ползвам като телефон, защото най-вероятно отново ще загуби IMEI и S/N.
Телефона е с Андроид 4.2.2
номер на софтуера 2.18.401.3
единствено съм му правил factory reset, от сервиза казаха, че при възстановяването на IMEI, същият съвпада с този на опаковката, но S/N не съвпада.
Ако някой има идеи .....  Smile
Цитирай
Аксесоари
#2

(2015-11-24, 12:55:04)moonguard написа:  Здравейте,
имам следния проблем и бих се радвал, ако някой може да помогне!
телефонът е  HTC OneX+ S728е не е гаранционен
 при опит да набера номер се появи съобщение: phone.android.com спря да работи, телефонът заби .. рестарт .. започва да работи. И така в рамките на 2-3 дни няколко пъти. При 4-5 такъв случай след рестарт апарата не може да изключи "самолетен режим", зацикля там и това е. Нося го на сервиз казват ми, че няма IMEI и не може да се регистрира в мрежата. В единия сервиз вдигат рамене: нищо не може да се направи! Във друг сервиз успяха да му "напишат" IMEI, апарата заработи, но на втория ден отново съобщение phone.android.com спря да работи.... от тогава съм извадил картата и не го ползвам като телефон, защото най-вероятно отново ще загуби IMEI и S/N.
Телефона е с Андроид 4.2.2
номер на софтуера 2.18.401.3
единствено съм му правил factory reset, от сервиза казаха, че при възстановяването на IMEI, същият съвпада с този на опаковката, но S/N не съвпада.
Ако някой има идеи .....  Smile
 Колега намери ли решение? Undecided
имам абсолютно същия проблем Sad
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)