2015-12-16, 13:51:17
Здравейте! Имахме проблем с един Lenovo Vibe X2, при който след ъпдейт до Lollipop + factory reset мобилните данни не работеха (сим карта Мтел).
Решихме го по следния начин:
1) Обаждихме се на оператор, помолихме да пратят на sms настройки за интернет
2) В настройките на телефона, "Мобилна мрежа" > "Имена на точки за достъп" > добавяне на нова точка за достъп (от "+" горе вдясно)
3) Попълнихме данните от sms-a на ръка и запазихме
4) Може да се наложи рестарт на телефона, но тръгна даже и без него
Надявам се да ви е полезно, виждам че и други хора са имали същия проблем
Решихме го по следния начин:
1) Обаждихме се на оператор, помолихме да пратят на sms настройки за интернет
2) В настройките на телефона, "Мобилна мрежа" > "Имена на точки за достъп" > добавяне на нова точка за достъп (от "+" горе вдясно)
3) Попълнихме данните от sms-a на ръка и запазихме
4) Може да се наложи рестарт на телефона, но тръгна даже и без него
Надявам се да ви е полезно, виждам че и други хора са имали същия проблем