Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Самоволно изключване от мрежата при Galaxy J1
#1

Здравейте!
Имам Samsung Galaxy J1. Много често се случва да ми казват, че когато ми звънят, дава, че телефонът е изключен (А не е). Същевременно не мога да набера никого - не се свързва към мрежата и след известно време дава Call ended. Когато се случи това, спират и мобилните данни... Лошото е, че не виждам никаква евентуална причина за това - прави го при всякакви различни условия. 
Единственият вариант да се оправи е да спра мобилните данни и след това да ги пусна, затова мисля, че е нещо софтуерно, но ще се радвам, ако някой по-компетентен се произнесе... 
Благодаря предварително 
П.П. Телефонът е с KitKat 4.4.4, не иска да се ъпдейтва повече
Цитирай
Аксесоари
#2

Мтел ? Имай предвид, че може също да е от оператора. Виж в APN настройки дали имаш в полето Proxy и Port , ако имаш ги изтриваш и запаметяваш.

Поправям, Преинсталирам, Модифицирам Android и Windows
Цитирай
#3

(2016-02-07, 09:22:56)rado__8 написа:  Мтел ? Имай предвид, че може също да е от оператора. Виж в APN настройки дали имаш в полето Proxy и Port , ако имаш ги изтриваш и запаметяваш.

Да, МТел. Много бързо ме разконспирира, да не би да има и други с този проблем? 
Иначе погледнах настройките, нищо нямаше, но за всеки случай му дадох да ги направи по дефолт. И... резултат няма, пак същите изпълнения Sad
Цитирай
#4

От мрежата или картата е. Имах подобен проблем с NOTE 3. Зацикля на H+ и така си стои. Като те търсят все едно телефона е изключен. Като ореш данните индикацията изчезва чак след почти минута.

 Sony Ericsson experia X10I LG OPTIMUS 3D Samsung Galaxy Note 2. Note 3. Note 5. Samsung galaxy S8+, S10+ S20 Ultra S21 Ultra. S23 Ultra 1Tb
Цитирай
#5

На 3G режим ли е телефона? Че на 2G е напълно нормално това, което описваш като "проблем" (фактически толкова е капацитета на 2G режим, ако ползваш мобилен интернет ... линията за разговори е заета, докато правиш сесии).

Apple iPhone 14 Pro Max (256GB) Space Black
Apple AirPods Pro v2 (2023)
Apple Watch Nike S6 GPS 44мм
Цитирай
#6

(2016-02-07, 13:42:12)gazibarev написа:  От мрежата или картата е. Имах подобен проблем с NOTE 3. Зацикля на H+ и така си стои.  Като те търсят все едно телефона е изключен. Като ореш данните индикацията изчезва чак след почти минута.
Дано си прав да е от картата, днес ще отида до някой офис.
(2016-02-07, 13:44:47)centur написа:  На 3G режим ли е телефона? Че на 2G е напълно нормално това, което описваш като "проблем"  (фактически толкова е капацитета на 2G режим, ако ползваш мобилен интернет ... линията за разговори е заета, докато правиш сесии).
На 3G е. Пък ако случайно реши да работи, работи всичко заедно... За малко  Big Grin
Цитирай
#7

Обади се на оператор и ги направи дармадан. Мен това ми го правеше само в Севлиево където работя. Ако се поровя известно време той нета и той изведнъж зацикля ... и през това време не мода и да бъда търсен. От мрежата е 6373628%

 Sony Ericsson experia X10I LG OPTIMUS 3D Samsung Galaxy Note 2. Note 3. Note 5. Samsung galaxy S8+, S10+ S20 Ultra S21 Ultra. S23 Ultra 1Tb
Цитирай
#8

(2016-02-07, 15:04:43)gazibarev написа:  Обади се на оператор и ги направи дармадан. Мен това ми го правеше само в Севлиево където работя.  Ако се поровя известно време той нета и той изведнъж зацикля ... и през това време не мода и да бъда търсен.  От мрежата е 6373628%

Харесва ми как мислиш. Сега съм на опашката в офиса, явно тук ще си общуваме с тях... Дадоха ли ти нова карта?
Цитирай
#9

Ами ако щеш вярвай направиха профилактика на мрежата в Севлиево и смениха проблемната клетка виновна за проблема. Наистина. Получих писмо с което ме уведомяват че след подадени сигнали и на други потребители са направили нужните преговори за поставянето на нова клетка и са започнали профилактика. Аз не повярвах но след месец там където имах 2 черти обхват имах пълен и помен от проблема повече нямаше. Евала им за това честно.

 Sony Ericsson experia X10I LG OPTIMUS 3D Samsung Galaxy Note 2. Note 3. Note 5. Samsung galaxy S8+, S10+ S20 Ultra S21 Ultra. S23 Ultra 1Tb
Цитирай
#10

(2016-02-07, 16:12:07)gazibarev написа:  Ами ако щеш вярвай направиха профилактика на мрежата в Севлиево и смениха проблемната клетка виновна за проблема. Наистина.  Получих писмо с което ме уведомяват че след подадени сигнали и на други потребители са направили нужните преговори за поставянето на нова клетка и са започнали профилактика.  Аз не повярвах но след месец там където имах 2 черти обхват имах пълен и помен от проблема повече нямаше.  Евала им за това честно.

Свършили са си работата значи, евала. При мен може и картата да излезе крива както каза и човекът със същия проблем по-горе. Ще видим, сега съм с нова, ако пак има изпълнения, ще се заям повече... Дано се оправи, ама да видим. Ще ви държа в течение!
Цитирай
#11

Да използвам темата на колегата, три телефона нот 3 нео имат същия проблем. Двата са на Виваком третия на Теленор, много досаден проблем звънят телефона включен а ядец... иконата на мобилния интернет или е забила или я няма така разбирам кога не могат да ми звънят. Отивам в настройки избирам на ново мрежа(оператор) и тел.се оправя. Давайте идеи какво да правя, или на сервиз да ги пращам, а и трите телефона с един и същи проблем?!
Цитирай
#12

Те май и Виваком се окалпазаниха от към мрежа и обхват.
Цитирай
#13

(2016-02-08, 16:25:47)esil2 написа:  Те май и Виваком се окалпазаниха от към мрежа и обхват.

Дали има вероятност да е от картите, че кажи речи ми са още от създаване на компанията?
Цитирай
#14

И аз незнам от какво е но като иде човек в чужбина нещата от към мрежов обхват са по добри
Цитирай
#15

От мрежата е.  17663861825 процента

 Sony Ericsson experia X10I LG OPTIMUS 3D Samsung Galaxy Note 2. Note 3. Note 5. Samsung galaxy S8+, S10+ S20 Ultra S21 Ultra. S23 Ultra 1Tb
Цитирай
#16

Нека да не прозвучи като реклама ама според вас колеги на кой оператор е добра мрежата като обхват и бързина на интернета.
Цитирай
#17

Не мога да кажа от какво е, смениха ми картата и пак същото... Ще им го дам в сервиз, въпреки че това редовно приключва с връщане на фабричните настройки и нищо друго. Ако не го оправят, ще искам да сменят телефона... Да видим.
Цитирай
#18

(2016-02-10, 13:42:38)esil2 написа:  Нека да не прозвучи като реклама ама според вас колеги на кой оператор е добра мрежата като обхват и бързина на интернета.

Напоследък сините избиха рибата. Към границата, на юг от Елхово всичко им е на макс, за разлика от червените и оранжевите. В Балкана по същия начин. От както смениха цвета, нещата доста се подобриха.

Xiaomi Redmi 9C NFC [Android 10]
Xiaomi Redmi 4 PRO/PRIME [Android 6.0 Marshmallow]

Huawei HONOR 3C H30-U10 WCDMA, EMUI 3.0 [KitKat 4.4.2]
MID7 Tablet, UBEROID v12.1, Year 2011,  Still working
Цитирай
#19

До скоро в малките населени места сините бяха гола вода сега не знам как е.
Цитирай
#20

Само като се зачетох и се сетих,че е МТел...
Имал съм доста подобни проблеми с мрежата им. Все пак, ставайки човек абонат на Мтел, трябва да очаква всякакви перипетии, а това с мрежата е най-забавното при тях.
Цитирай
#21

Предлагам нека всеки изкаже мнение кой оператор как се държи а не само да ни заблуждават че на еди кой си мрежата била перфектна.
Цитирай
#22

@esil2, В раздел "Общи приказки" , има тема именно за сравнение при мобилните оператори.
Нека не превръщаме "Проблеми с Андроид" в спам раздел, а да се намери надявам се решение за проблема на автора на темата, което може да стане и без сравнения.
Благодаря ви.

Samsung Galaxy S23 Ultra Green
Galaxy Buds Pro
Galaxy Watch 6 Classic 47mm-Silver
TicWatch Pro 3
Цитирай
#23

(2016-02-08, 08:26:58)popaay написа:  Да използвам темата на колегата, три телефона нот 3 нео имат същия проблем. Двата са на Виваком третия на Теленор, много досаден проблем звънят телефона включен а ядец... иконата на мобилния интернет или е забила или я няма така разбирам кога не могат да ми звънят. Отивам в настройки избирам на ново мрежа(оператор) и тел.се оправя. Давайте идеи какво да правя, или на сервиз да ги пращам, а и трите телефона с един и същи проблем?!

Чак сега ти виждам поста. Специално N7505 Note 3 Neo преинсталирай телефоните с Один чекни Phone Bootloader Update задължително, ресет направи и после пиши да видим дали имаш още проблем Smile

Поправям, Преинсталирам, Модифицирам Android и Windows
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)