Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Множество проблеми с телефона
#1

Здравейте на всички! Регистрирах се днес и искам да запитам ако някой е патил! Не горд собственик съм на HTC Desire 500 .Ако ме питате много голяма грешка,че го купих.Та към проблема: Вече за трети път влиза в сервиз(гаранционен е ) за едно и също-изкарва ме от приложения на интернет,изключва се сам и разбира се проблем с паметта.До сега все ми сменяха софтуера или го преинсталираха уж в сервиз в Румъния. И все едно и също. Дайте съвет какво да правя! Телефона дори още не съм го изплатил а с това ходене по мъките от Ноември 2015 вече ми писна.Лизинга тече ,телефона го няма. Ако има някой да даде съвет ще съм много благодарен!
Цитирай
Аксесоари
#2

След като за трети път дава един и същи дефект имаш право за замяна с друг такъв.

 
Цитирай
#3

Днес го взех от сервиз Пише,че е сменен контрол модул и термална лепенка. Какво трябва да значи това
Цитирай
#4

Значи да тестваш телефона, дали работи нормално и ако пак имаш проблеми, го връщаш, и искаш смяна с нов.Не обръщай внимание, какво са сменили.

[Изображение: nexus2cee_output_t4FJGx.gif]
Цитирай
#5

Благодаря много.Дано да няма проблем,което ме съмнява. Днес от офиса даже ми се изсмяха като намекнах за това и след въпроса ми как ще се удължи гаранцията,която се прекъсва по време в което устройството е било в ремонт направо си ми казаха,че няма да стане....
Цитирай
#6

(2016-03-08, 02:46:12)NoMaD написа:  Слес като за трети път дава един и същи дефект имаш право за замяна с друг такъв.

Няма значение един и същи ли е дефектът.
Има значение броят ОСНОВАТЕЛНИ рекламации.
При ЧЕТВЪРТА ОСНОВАТЕЛНА рекламация (не трета) имаш право на възстановяване на сумата или замяна с нов.
Броят на тези основателни рекламации трябва да се докаже - т.е. да имаш документ с дата на приемане, дата на връщане и основателна или не е била тя.
Но като гледам как са се изсмели на колегата, вероятно той нищо такова няма.
Иначе  - ДА, времето в сервиз удължава гаранционния срок.

Към автора - имаш ли покупни документи, споразумителни протоколи и кой е магазинът?
Цитирай
#7

Да,имам всичко.На Гаранционната карта са упоменати и трите влизания в сервиз, с дата на приемане, дата на връщане какво е правено и печати! Документи за покупка имам (телефона е лизингов още) Дори жалба бях писал !А магазина е на Теленор . Само тези споразумителни протоколи незнам какви са и за какво се издават
Цитирай
#8

С три влизания нямаш основания за искане за замяна, а щом е на лизинг, той се води собственост на оператора и не можеш да си поискаш парите.
Принципно е редно да издават протокол като го приемат, преглеждат го, описват ако има някакви забележки, подписваш го и от протокола трябва да имаш и ти екземпляр.
После обратно - връщат ти го пак с протокол и подписи.
Не може да взимат и връщат телефон без документ, най-малкото трябва да се подпишеш някъде, че си го взел.
А също така и самият сервиз трябва да издава протокол какво е правено, а не полуграмотни техници да пишат по половин дума в гаранционната карта само.
Цитирай
#9

Имам и такива протоколи. А това,че телефона е лизингов разбирам,че нямам право на замяна дори и 20 пъти да влиза в сервиз за едни и същи неща,така ли?
Цитирай
#10

Не, нямаш право на замяна защото имаш три основателни рекламации. Ако или когато станат четири, тогава ще имаш право на замяна. Eastern просто ти е уточнил, че не можеш да искаш да ти изплатят парите за телефона, защото е лизингов.
Цитирай
#11

.....ако се наложи и четвърти път да влезе за същите проблеми? Това ми е идеята...Като цяло не искам да ми плащат нищо а просто да си ползвам телефона който си плащам чинно вече толкова време.Но просто този път съм решил да не си оставям "магарето в калта" и за това исках съвет тук. Но ми казват(намекват) от офиса,че дори и да има следващ път пак да не се надявам на нищо!!! Дори последния път като го взех(преди седмица) се опитваха да ме убедят,че телефона ми вече е нов защото видите ли са ми сменили IMEI-а и някаква платка и значи всичко вътре е сменено Smile Не разбирам много но това за мен е абсурдно!! Както и да е ...днес,вече седмица след ремонта отново взе да ме изхвърля от Интернет и губи връзка ...Просто моля за помощ и компетентен съвет какво да правя
Цитирай
#12

Това, че imei ти е различен от този, с който си го купил, е доказателство, че наистина са ти сменили дънната платка.В това можеш да си сигурен.Относно губенето на връзка, опитвал ли си с нова Сим карта?
И накрая, аз бих те посъветвал, да говориш директно със съпорта на HTC, говорят български и са отзивчиви.Ще им обясниш всичко отначало и те ще те посъветват, какво да правиш.
Това е телефона на HTC support Bulgaria 008001100482!

[Изображение: nexus2cee_output_t4FJGx.gif]
Цитирай
#13

Не,не съм пробвал с нова карта ,тъй като като взех телефона преди година и нещо ,смених тогава и картата. А до колкото до номера на съпорта на HTC,предполагам,че е в чужбина?
Цитирай
#14

Мисля, че или е безплатен, или е на цената на градски разговор, не е скъпо с една дума.

[Изображение: nexus2cee_output_t4FJGx.gif]
Цитирай
#15

Тъй като от два дни, телефона отново взе да се рестартита постоянно сам, ме посъветваха да го дам отново, и да напиша пак жалба в която направо да си искам да го заменят ако ли не КЗП.Какво мислите?
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)