Мнения: 8
Теми: 1
Член от: 2016-03
Репутация:
1
Устройства: HTC
Здравейте на всички! Регистрирах се днес и искам да запитам ако някой е патил! Не горд собственик съм на HTC Desire 500 .Ако ме питате много голяма грешка,че го купих.Та към проблема: Вече за трети път влиза в сервиз(гаранционен е ) за едно и също-изкарва ме от приложения на интернет,изключва се сам и разбира се проблем с паметта.До сега все ми сменяха софтуера или го преинсталираха уж в сервиз в Румъния. И все едно и също. Дайте съвет какво да правя! Телефона дори още не съм го изплатил а с това ходене по мъките от Ноември 2015 вече ми писна.Лизинга тече ,телефона го няма. Ако има някой да даде съвет ще съм много благодарен!
Мнения: 19 840
Теми: 716
Член от: 2011-08
Репутация:
5 327
Устройства: GP 6
След като за трети път дава един и същи дефект имаш право за замяна с друг такъв.
(Последна редакция: 2016-03-12, 13:51:50 от
NoMaD.)
Мнения: 8
Теми: 1
Член от: 2016-03
Репутация:
1
Устройства: HTC
Днес го взех от сервиз Пише,че е сменен контрол модул и термална лепенка. Какво трябва да значи това
Мнения: 1 341
Теми: 27
Член от: 2012-07
Репутация:
467
Устройства: Samsung Galaxy S21 FE
Значи да тестваш телефона, дали работи нормално и ако пак имаш проблеми, го връщаш, и искаш смяна с нов.Не обръщай внимание, какво са сменили.
Мнения: 8
Теми: 1
Член от: 2016-03
Репутация:
1
Устройства: HTC
Благодаря много.Дано да няма проблем,което ме съмнява. Днес от офиса даже ми се изсмяха като намекнах за това и след въпроса ми как ще се удължи гаранцията,която се прекъсва по време в което устройството е било в ремонт направо си ми казаха,че няма да стане....
Мнения: 8
Теми: 1
Член от: 2016-03
Репутация:
1
Устройства: HTC
Да,имам всичко.На Гаранционната карта са упоменати и трите влизания в сервиз, с дата на приемане, дата на връщане какво е правено и печати! Документи за покупка имам (телефона е лизингов още) Дори жалба бях писал !А магазина е на Теленор . Само тези споразумителни протоколи незнам какви са и за какво се издават
(Последна редакция: 2016-03-12, 14:45:30 от
dvaiskata.)
Мнения: 183
Теми: 1
Член от: 2011-11
Репутация:
40
С три влизания нямаш основания за искане за замяна, а щом е на лизинг, той се води собственост на оператора и не можеш да си поискаш парите.
Принципно е редно да издават протокол като го приемат, преглеждат го, описват ако има някакви забележки, подписваш го и от протокола трябва да имаш и ти екземпляр.
После обратно - връщат ти го пак с протокол и подписи.
Не може да взимат и връщат телефон без документ, най-малкото трябва да се подпишеш някъде, че си го взел.
А също така и самият сервиз трябва да издава протокол какво е правено, а не полуграмотни техници да пишат по половин дума в гаранционната карта само.
Мнения: 8
Теми: 1
Член от: 2016-03
Репутация:
1
Устройства: HTC
Имам и такива протоколи. А това,че телефона е лизингов разбирам,че нямам право на замяна дори и 20 пъти да влиза в сервиз за едни и същи неща,така ли?
Мнения: 263
Теми: 1
Член от: 2010-07
Репутация:
127
Устройства: Samsung Galaxy A71
Не, нямаш право на замяна защото имаш три основателни рекламации. Ако или когато станат четири, тогава ще имаш право на замяна. Eastern просто ти е уточнил, че не можеш да искаш да ти изплатят парите за телефона, защото е лизингов.
Мнения: 1 341
Теми: 27
Член от: 2012-07
Репутация:
467
Устройства: Samsung Galaxy S21 FE
Това, че imei ти е различен от този, с който си го купил, е доказателство, че наистина са ти сменили дънната платка.В това можеш да си сигурен.Относно губенето на връзка, опитвал ли си с нова Сим карта?
И накрая, аз бих те посъветвал, да говориш директно със съпорта на HTC, говорят български и са отзивчиви.Ще им обясниш всичко отначало и те ще те посъветват, какво да правиш.
Това е телефона на HTC support Bulgaria 008001100482!
(Последна редакция: 2016-03-15, 06:45:54 от
vlaf.)
Мнения: 8
Теми: 1
Член от: 2016-03
Репутация:
1
Устройства: HTC
Не,не съм пробвал с нова карта ,тъй като като взех телефона преди година и нещо ,смених тогава и картата. А до колкото до номера на съпорта на HTC,предполагам,че е в чужбина?
Мнения: 1 341
Теми: 27
Член от: 2012-07
Репутация:
467
Устройства: Samsung Galaxy S21 FE
Мисля, че или е безплатен, или е на цената на градски разговор, не е скъпо с една дума.
Мнения: 8
Теми: 1
Член от: 2016-03
Репутация:
1
Устройства: HTC
Тъй като от два дни, телефона отново взе да се рестартита постоянно сам, ме посъветваха да го дам отново, и да напиша пак жалба в която направо да си искам да го заменят ако ли не КЗП.Какво мислите?