Здравейте,
днес получих и аз честитка за строшен телефон.
На самия дисплей мисля нищо му няма, но май всичко върви в комплект.
Телефона е в гаранция - остава още година. Ако го занеса в официалния сервиз ще продължи ли да е в гаранция след ремонта или ще я прекратят?
Ако можете да ме насочите и кой е оторизирания сервиз за Бг да се свържа с тях за цена на ремонта и частите?
Също и да препоръчате сервиз за смяна на дисплея? Телефона не е мой и ми трябва надежден сервиз да не се изложа.
Вие как бихте процедирали в такъв случай?
И аз го прецаках дисплея, но с удар отзад. Беше се вдлъбнал задния метален капак и притискаше батерията към дисплея. Купих си дисплей от olx за 70 кинта, което ми се стори добре. Смених си го сам. Не е много трудно, но не е и лесно. Залепих го с прозрачен силикон, защото това имах. В тази връзка при абсолютна тъмнина има просветване по ръбовете. Затова по-добре е черен. Дисплеите са два вида. Има буква А или В на лентовия кабел. Ако си го купиш сам смяната предполагам няма да е повече от 30-40 лева,което прави 110 общо. Не знам колко искат в официалните сервизи, но предполагам, че ще е почти двойно.
Здравейте, моя смартфон Huawei Ascend G7 е със спукан дисплей в последствие от изтърване на асфалта. Направо е строшен. Знам че гаранция не покрива счупване иначе имам гаранция до края на февруари догодина в теленор. В моя град ми обявават цена за труд и части 160 лв. Звънях в един сервиз в София, там ми казаха част 52 лв и 30 лв за труд и мога го изпратя с куриерска фирма за ремонт и да ми го върнат после. Мисля така да направя ще спестя 70-70 лв от колкото тук да си го правя, сам не се наемам. Смрнях дисплея три пъти заради жълто петно гаранционно и казаха следващ път няма ми го сменят и ето два месеца след поредната смяна аз го счупих.
Възможно е да искам смяна на телефона при невъзможност за отстраняване на повредата пише в общите условия на договорите с Теленор. Сервиза ми е предложил подмяна на дисплея. Казаха, че следващ път няма да ми сменят дисплея, защото въпросното жълто петно се появявало от натиск явно докато го нося в джоба, (не го нося в заден джоб а в преден) така ми звъня сервизния техник и ми каза, че телефона бил с голям дисплей да внимавам "да променя начина на ползване на телефона", ако искам да имам здрав телефон и след приключване на гаранцията му, каза ся му сменям дисплея, но друг път няма го сменяме. И то пък взе че се счупи последно го сменях на 23 юни 2016 година, преди това 22 февруари 2016 г. преди това 25 ноември 2015 г.
Точно вчера сменях един дисплей. Стъклото счупено, тъч частта работеше. Дисплея го поръчах от Ebay, като беше малко по-скъп защото си беше с логото на Huawei и беше от Англия (не ми се чакаше, а митници т.н.). Дойде бързо и се захванах със смяната. Едно уточнение, ако много се страхувате от смяната поръчайте си дисплея със металната рамка, така ремонта става елементарен. При мен беше само стъкло и тъч. Намерих си упътване в IFixit и така. Трябва ви сешоар, малка крастата отвертка, пластмасово перо и тънка двойнозалепващо тиксо. За 20 мин свърших, а работих доста бавно. Това е, мисля че всеки може да се справи. Още едно уточнение, батерията и тя е залепена, а не само поставена. Упътвания има и в Youtube.
Смених си дисплея тези дни, днес си взех телефона отремонтиран. няма правя реклама на сервиза, ако някой го иска на ЛС за да не е нещо против политиката на форума. Иначе цената на която ми го отремонтираха беше 85 лв. И направих си дисплея бял на цвят, а той досега беше черен. Прибавете към тези 85 лв + 6.30 лв за доставка до сервиза, и после връщането на телефона още 4.50 лв с куриерска фирма и ремонта на телефона ми излезе 95.80 лв с транспортните разходи, защото в моя град ми вкарваха оферти миналия месец за цени от порядъка на 150 лв, 120 лв, 117 лв най ниската цена. Е не мерси намерих и за по-евтино. 3 месеца преди това бях със строшен дисплей но телефона си бачкаше и продължавам да си го ползвам хем вече е на 1 година и 10 месеца от закупуването му.