В опцията за отключване на бутлоудъра на телефоните xiaomi,пише че след
отключване на бутлоудъра не работи опцията намери устройство.
При мен след отключване на бутлоудъра и Рут на xiaomi redmi note5 и mi9 ,
и при двата модела намери устройство работи,така ли е?
(2020-12-26, 22:39:22)petar37 написа: Направи си регистрацията с email ,а после ще си добавиш телефонния номер. Отключването можеш да го направиш и с email. Ето за регистрация https://global.account.xiaomi.com/pass/r...d=passport
Изпратено от Redmi Note 9S
направих си регистрация с имейл,но не ми дава да си добавя телефона,не получавам смс с код за потвърждение на телефона,5 ден вече се опитвам.
Samsung Galaxy S2--LG G2--LG G3--Huawei P9--Samsung Galaxy S8--Xiaomi Mi 10-13T Pro
Има една опция за спам обаждания! Трябва да я изключиш иначе няма да получаваш такива смс-и! При мен имаше същия проблем преди да отключа.
Сега не намирам настройката на .eu, но ако я намеря (ако я има тука) ще сложа и скрийншот.
Изпратено от моят Redmi Note 9S с помощта на Tapatalk
пп
Намерих, но при глобалния ром може да е по-различно като меню и възможности.
(Последна редакция: 2020-12-27, 15:32:10 от andreti013.)
@viper_dg при мен след рестарт на Poco F2 pro също ми показва, че не ми е потвърден номера на сим картата. Тъй като не можах да потвърдя номера автоматично го въведох в акаунта пред браузъра на компютъра и веднага получих смс с код за потвърждение. След това номера се появи в Настройки/Mi профил/Сигурност на профила. Пробвай да сложиш сим картата на друг телефон може и не xiaomi да провериш дали няма да получиш код. Номера на сим картата не забравяй, че трябва да е +359......... .
Изпратено от моят POCO F2 Pro с помощта на Tapatalk
(2020-12-27, 22:36:28)Emobul написа: А пробвал ли си сим картата в другия слот ?
Телефона е едносимов,пробвах и през браузъра на Pc,също не получавам код,продължавам с търсенето на проблема и мерси на хората който се отзовават със съвет.
Samsung Galaxy S2--LG G2--LG G3--Huawei P9--Samsung Galaxy S8--Xiaomi Mi 10-13T Pro
При чести опити системата те блокира.. един вид. Затова изчакай няколко дни (да не кажа, че ми се върти седмица, в паметта), спри всякакви антиспам опции и програми. По-късно ще едитна поста като намеря линка в който е обяснено това.
Изпратено от моят Redmi Note 9S с помощта на Tapatalk
Да попитам пуснал съм заявка за отключване на буутлоудъра преди 10тина дни и ми извади, че трябва да изчакам 168 часа. Проблема е, че нямам достъп до компютър и най вероятно ще трябва да почакам още месец. След това като закача телефона към ми ънлок ще се отключи веднага ли или пак трябва да пускам заявка?
Имам на разположение един стар Mi Max, който от доста време не се ползва, та мисля да му флашна някой по-нов ром (LineageOS или Pixel Experience не съм решил още) и да си го ползвам за навигация в колата, за да не си хабя батерията на основният ми телефон.
За целта разбира се ще трябва да му отключа bootloader-a, но точно тук има нещо, което не ми е много ясно как се прави. А именно, след като му сложа сим-картата с номера с който се ползваше и подам молба за отключване на сайта на Шаоми, мога ли да си извадя картата от телефона или ще трябва да стои там докато получа кода за отключване?
Ако може да се прескочи местенето на сим карти от един на друг телефон, ще бъде още по-добре, но май няма такава възможност? Иначе си имам създаден акаунт в техният сайт с емейл и тел. номер и т.н.
Поздрави!
SE Neo V [Rooted] --> SG S4 [LineageOS19 Android 12] --> SG S7 Black Onyx --> Xiaomi Mi11 Lite 5G Mint Green
(Последна редакция: 2022-05-27, 17:54:36 от SE Neo V.)
Можеш да я вадиш. Няма такова нещо като код за отключване.
По-скоро е заявка и за по-стар модел може да се отключи и веднага, без да чакаш една седмица
(Последна редакция: 2022-05-27, 18:27:37 от suffer.)
1 потребител изказва благодарност на suffer за това мнение:1 потребител изказва благодарност на suffer за това мнение • SE Neo V