Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Потребление на сметка от реклама/абонамент/
#1

Здравейте! Имам проблем. Набързо. Изглежда някаква реклама е направила абонамент за нещо, някъде в чужбина- номерът ми е известен, операторът ми го каза. Мислех че е софтуер- последва ресет, но пак- смс-си в чужбина. И продължават. От ВИВАКОМ излизат със становище, че не могат да ми съдействат за отстраняване на абонамента, защото не е техен партньор. Цитирам "Намерете начин да откриете абонамента и да го премахнете". Звучи нелепо...  Искрено се надявам да обърнете внимание и да се опитате да ми съдействате по някакъв начин. LG G3 ANDROID 5.0. Един смс е 18 стотинки, но всеки ден да се пращат по няколко .... След ресет-а е същата работа.
Цитирай
Аксесоари
#2

Доколкото разбрах - телефона изпраща смс-и в чужбина. Ако е така, като начало изтрий номера на смс центъра за да спре да те набутва с пари. Ако номера на който се пращат смс-и ти е известен - потърси в нета решение. Пусни една проверка с безплатната версия на dr.web за да се види дали не е някоя зараза скрита в твоя телефон.
Цитирай
#3

Номерът ми е известен, но го нямам записан. Ще се чуя пак с госпдата оператори, за да го запиша. От къде мога да изтрия този номер и кое е по-добре - да го трия или да го сменя? Супер е че даваш предложение, но ако може и насоки към изпълнението  Angel Angel
Цитирай
#4

Просто изтрий последната цифра, от господата оператори не чакай съдействие, за тях е добре като правиш сметка.

SAMSUNG Galaxy S23 Ultra 5G
HUAWEI Watch 3 Pro


Цитирай
#5

Добрее, сега ще се поразровя за този номер - къде се сменя и какво става с него. Малко повече информация за тази форма на "dr.web". Искам да прекратя този абонамент, какъвто и да е той...
*Поправка...
Ще помоля да кажете от къде да сменя смс номера.
Освен смс-и онези,така ще ги наричам, казаха че имало и позвъняване. И днес в 9:46 си проверих регистъра и пак- немски номер... Тази опция ще го предотврати ли?[Изображение: 577a471844a1ed361c156c8531e9a0f4.jpg]

Записах 2 номера, които могат да правят белите. Бихте ли ми казали сега за тази форма, как мога да ги проверя, какво точно мога да предотвартя. Ако някой може да помогне, ще приложа и номерата.
Цитирай
#6

Имаше преди няколко години подобна тема в този форум. Пак така някакъв абонамент и изходящи повиквания и смс към чужбина. Не знам дали темата може да се намери сега, но човека се беше отписал на края. Щом знаеш номера - потърси в интернет или го напиши в темата за да се потърси решение.
Цитирай
#7

Номерът, към който се пращат смс-ите - 0019253539035.
Номерът, с който излиза че съм говорил +493433526093


*Поправка:
Изтрих последната цифра от номера.
Ако някой се интересува:
1) иконката за смс-и
2)настройки
3) текстови съобщения/text message/
Сега това трябва да спре, така ли? Обаче това означава ли че няма да получавам смс-и и да мога да изпращам такива. Нали, става дума за реални, писани от мен. Очаквам помощта ви, за да прекратя абонаменти, какви има към каквото и да е...
Цитирай
#8

В настройките на диалера трябва да има опция за блокиране на изходящи към даден номер, май ще иска пин2 на картата.

SAMSUNG Galaxy S23 Ultra 5G
HUAWEI Watch 3 Pro


Цитирай
#9

Намерих първият номер. Познайте? McAfee....
Обаче не ми позволява да го деактивирам. Има доста оплаквания в интернет.

[Изображение: ba7dd40ac0858ffb27205af3b59ad34c.jpg]

[Изображение: 1bf9eefa36861c206516078ceaca6236.jpg]

Някой знае ли как да деактивирам абонамента
[Изображение: f2299489871eec4feb8783ae95f07767.jpg]

Или направо да го махам от телефона?
Цитирай
#10

Рут имаш ли?

SAMSUNG Galaxy S23 Ultra 5G
HUAWEI Watch 3 Pro


Цитирай
#11

(2016-03-18, 22:26:50)Ивайло69 написа:  Рут имаш ли?

 Не, телефонът е в гаранция още и не ми се рискува, но кратко казано - не. Негодникът се е натикал като администратор. Почетох другите оплаквания. Никой нищо не казва за прекратяване на абонамента. До колкото разбрах, това е като обратна връзка, когато си смениш сим картата или я махнеш. Интересно, аз не съм я вадил, от както минах към ВИВАКОМ преди месец и нещо. Единственото, което ме спира да го деактивирам е че не знам дали така ще спрат тези СМС-и.
Цитирай
#12

Root не прекратява гаранция, Root-вай, тегли Root Unistaller от Play Store, изтрий Mcafe-то и виж какво ще стане. Евентуално я махни от системни администратори, а ако не може директно през root unistalller. А и винаги можеш после да направиш unroot и всичко си е както си е било.
Цитирай
#13

Питах съпорта на LG за руута - отговорът беше, че след руут телефонът губи гаранция. Крайно недоволен съм от безразличния им отговор. Изрично казах че 2 пъти съм ресетвал телефона, а те ми казват да направя това. Писах и на McAfee, но от мъртъв писмо да получа е по-вероятно. След смяната на СМС номера няма проблеми, но както се очакваше не мога да пращам СМС-и, все пак получавам такива.
Цитирай
#14

Пробвай да влезеш в wallet.google.com от там отиваш на Bills and Accounts . Ако наистина имаш абонамент ще го намериш там и ДЕАКТИВИРАШ... и няма да имаш проблеми повече.
Ако не стане, отиваш на lge.mcafeemobilesecurity.com пробвай да се логнеш, ако не знаеш паролата, защото не си се регистрирвал там, използвай Забравена Парола и след като се логнеш, вече трябва да ровиш там да видиш как да се откажеш от абонамента.

Успех, пиши какво стана...

Samsung Galaxy S10+ Green
Цитирай
#15

Винаги пада гаранцията при рут,някои от апаратите имат специален софт,който следи за това,първо за това гледат при сервизиране на апаратите и има логика,рутнат апарат в ръцете на неопитен юзер може да доведе до голямо мазало!
Цитирай
#16

През Settings/Security/Device Administrators пробвал ли си да му забраниш администраторския достъп и да го разкараш? Не е сигурно дали ще сработи, но също е вариант...
Цитирай
#17

Пробвах да. Сега водя преговори със McAfee Big Grin Big Grin

Edit: Искат разпечатката на фактурата. Свързах се с виваком и ще я получа до 3 дни на мейл. Довечера от McAfee ще се свържат с мен и ще ги уведомя.

Вчера говорих с любезен индиец от McAfee, на който трябва да звънна в Петък, когато получа фактурата.
Реших да върна СМС номера както си беше. Сложих 6.0. Вчера ме засякоха от виваком. Проверявам снощи сметката 0 лева. Проверявам преди малко 0.48 лв. Леко започва да ми лази по нервите. Исках пак да сменя номера, но менюто на 6.0 е неактивно. Съвет?
Цитирай
#18

Така, да опресним малко нещата. Ходих в Мост Компютърс, бам, греда. Телефонът ми е за регион Чехия - чакам кутията със всички документи в нея и отивам в ТОБИ БГ ЕООД, към която е гаранцията. Тази вечер трябва да се чуя с представител на McAfee, но нито имам получена фактура, нито ми се плащат международни разговори. Затова временно G3-ката влиза в бокса. Доволен съм от обслужването на МОСТ, но като ида при ТОБИ ще има конско, по телефона се държаха отвратително. Сега се радвам на оборетно Huawei-че Y625.
Цитирай
#19

Аз не разбирам защо си тровиш нервите? Отиди до КЗП, обясни на служителя каква е ситуацията, пусни една жалбичка да ги нагреят малко и сами ще те потърсят. След като те не постъпват лоялно към теб, не разбирам защо ги жалиш.

Xiaomi Redmi 9C NFC [Android 10]
Xiaomi Redmi 4 PRO/PRIME [Android 6.0 Marshmallow]

Huawei HONOR 3C H30-U10 WCDMA, EMUI 3.0 [KitKat 4.4.2]
MID7 Tablet, UBEROID v12.1, Year 2011,  Still working
Цитирай
#20

Оставих го в ТОБИ. Безразличното отношение продължи. Ще видим резултата. За КЗП не се бях сетил. Нека пробвам така, пък после жалби.

Поправка*:
Вчера индиеца ми звъня 2 пъти, но нямаше как да говоря с него. Писа ми мейл. Върнах му такъв с обяснение за телефона. Чакам ТОБИ да ми отговорят  с ориентировъчен срок.
Цитирай
#21

Малко късно виждам сагата, шибано се е получило... Иначе за 6.0 смс центъра го достигаш с *#*#4636#*#* - Информация за телефона - SMSC -Актуализиране... Не знаех, че Виваком бавят толкова време фактурата, на практика могат да ти я предоставят на момента, поне с Мтел е така... Ще стискам палци да го оправят, но като как масово работят сервизите у нас...
Цитирай
#22

Вчера го взех от ТОБИ. Сменен екран, защо не мога да кажа. Тъча могъл сам да натиска.... Сменен софтуер, не мисля, по-скоро ресет. Приложението е на устройството и отново няма опция за деактивиране. Изрично казах на не така любезния служител че при елинсталацията не го искам. Сега ще се свържа с него. Ще пиша пак на индиеца.

(2016-04-06, 10:53:52)dbochev написа:  Вчера го взех от ТОБИ. Сменен екран, защо не мога да кажа. Тъча могъл сам да натиска.... Сменен софтуер, не мисля, по-скоро ресет. Приложението е на устройството и отново няма опция за деактивиране. Изрично казах на не така любезния служител че при елинсталацията не го искам. Сега ще се свържа с него. Ще пиша пак на индиеца.
Относно кода за смс-ите
[Изображение: b8d7b6ffe65bdb745961c5d33d2d034e.jpg]
Цитирай
#23

Не знам защо трябва да се юркаш напред и назад и да се занимаваш с разни идиоти по сервизи и т.н, просто както казаха колегите направи един руут, изтегли от google play system app uninstaller , изтриваш програмите които ти правят мизериите, а пък колкото до гаранцията, най-малко 90% от потребителите изобщо не я ползват за тези 1-2 години докато изтече, а и да не мислиш че ако си изтървеш телефона и се спука екран или нещо друго ще ти помогне гаранцията, в повечето случеи гледат да те прецакат така че да не ти приемат гаранцията и да си плащаш, ти сам виждаш като си го дал на ТОБИ, какво да направели, абсолютно нищо което да ти помогне по проблема... Но ти си знаеш.
Цитирай
#24

Не мисля ,че проблема е от mcafee security...все пак имат уж добър имидж .Едва ли вината е в тях. http://www.mcafee.com/us/security-awaren...sages.aspx Интересна статия , незнам дали твоя случай е точно такъв какъвто са описали тук Smile

You can enable or disable these texts by logging into mcafeemobilesecurity.com on your PC. Go to Settings, then My Device, then Allow Texts. You have options to allow or not allow. It also advises you of the implications of not allowing the texts. Hope this helps.

Това пробвал ли си го ?
Цитирай
#25

До колкото виждам това е за получаване на СМС-и. Аз изпращам СМС-и, КЪМ McAfee...
Когато опитам да премахна администраторските права.  Пробвах с рестарт, същото. Опитах да вляза в тези настройки, дето спомена. Всъщност не знам дали имам регистрация. Мейлът е активен, но нито пароли помня, нито нищо. Сега пуснах искане да ми върнат нова.
[Изображение: bc0b1afd77f344546c1c9bc4548187fc.jpg]






Поправка!!! Разрових опциите от линка, който ми даде колегата, по-горе и премахнах G3-ката от акаунта. Силно се надявам да спре таксуването. Ще опитам да закрия акаунта.
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)