Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Изтърван SGS5 - проблем
#1

Здравейте,
Имам SGS 5, на изплащане е , съответно е в гаранция. Изтърван е преди, което причини наранявания по лайсната, и то доста фрапантни, но само това. Днес сутринта обаче го изтървах  - върху паркета и падна върху дисплея си. Той е с кейс и предположих, че нищо не му е станало. След малко обаче, като го отключих..целия екран е с различна яркост и цвят, все едно има някакъв жълт филтър на екрана. Като направя скрийншот, "филтъра" не се вижда. нито се вижда на снимки. Като намаля яркостта до край - се оправя. Всичко останало си му е чук.
Някакви по-конкретни идеи какъв може да бъде проблема ? И дали ще ми приемат гаранцията ? Yikes
Цитирай
Аксесоари
#2

За гаранция забрави. Освен ако имаш застраховка.

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk
Цитирай
#3

@mimkata, в повечето случаи гаранцията покрива само софтуерни проблеми, а твоят случай определено не е такъв.

 
Цитирай
#4

благодаря...  Grater
А някакви конкретни цифри за смяна на дисплей (най-вероятно тва ще трябва да се смени) ?
Цитирай
#5

100на- 150 лева

 Sony Ericsson experia X10I LG OPTIMUS 3D Samsung Galaxy Note 2. Note 3. Note 5. Samsung galaxy S8+, S10+ S20 Ultra S21 Ultra. S23 Ultra 1Tb
Цитирай
#6

(2016-05-20, 11:13:35)mimkata написа:  ...А някакви конкретни цифри за смяна на дисплей (най-вероятно тва ще трябва да се смени) ?
Конкретни цифри - в сервиза. Иначе смяна на един дисплей като цена е към 1/3 от устройството ти.

 
Цитирай
#7

Ъъъ..оправи се сам. Дано не се скапе пак  Tummenupp Благодаря за отгворите  Buga
Цитирай
#8

И аз имах същият проблем. Изтървах го и като погледнах след това екрана беше жълт. Стоя така известно време и се оправи сам. След това започна пък ту жълто, ту нормално. Накрая тва жълтото спря да се появява, беше 6 точки за известно време, но пък изведнъж екрана започна да премигва или въобще да изчезва докато го разклатя примерно или ако го натисна по-силно и т.н. При мен това с натискането на мястото където колегата е показал на снимката не ми помагаше. Закарах го в сервиза (гаранционен) приеха ми го и го оправиха. Според това което бяха писали проблема беше : Дисплей - лош контакт, виждат се светло сенки. (които са може би едни фигурки в ъглите на екрана които се забелязват трудничко, понеже при мен изчезнаха след като ми го оправиха.)

Само българин може да пропие парите си, заедно с човека, от когото ги е взел назаем!!!
Samsung Galaxy S9 
Цитирай
#9

Хахха колегата който каза дисплей за 100-150лв. по добре да си изстрие мнението Smile моя го смениха за 360лв. в оторизиран сервиз. В квартално сервизче ми искаха 380лв. Та...по въпросът...иди го остави гаранционен с описание 'петна по дисплея' или нещо такова. Може пък и да мине Smile

Phone: Samsung, Model: Galaxy S9, Color: Midnight Black, Storage: 64GB, Android: 8.0 Oreo
Цитирай
#10

Относно забележката по-горе "в повечето случаи гаранцията покрива само софтуерни проблеми, а твоят случай определено не е такъв" - никак не е така, ама никак, обаче търговците имат изгода клиентите им да мислят така. Има си Закон за защита на потребителите, все пак.

Иначе, пък и да не е офтопик и съвсем излишно мнението ми - много хубаво и за двете телефончета, за които се оказва че проблем не е счупен дисплей, а само проблемен контакт! Дано и занапред да нямат собствениците им никакви проблеми с тях!
Цитирай
#11

@HSGeorgiev, ами след като е "никак, ама никак", като ти се спука лайсната, ей така и без да е изпускан телефона, ще ми е много интересно как ще им го докажеш това за да го сменят с друг?

Sent from my XT1580

 
Цитирай
#12

Радвам се, че се е оправил проблема при теб, MaTaR. Можеш ли да ми кажеш на кой оператор си? Както и какво точно им обясни, като го даваше?
Аз съм рецидивист - изтървах го пак снощи - т.е. съборих го от нощното шкафче...Като се опитах да го включа - първо нищо, после бял екран със снежинки (направо ми прилоша) и след това се включи, но като натисна нещо по екрана превключва малко по-бавно екраните..
Сега се оправи, но не мога да знам за колко дълго. Дали да обясня точно проблемите в магазина, как мислите?
Цитирай
#13

Здравей. Към какво имаш гаранция? Можеш ли да направиш снимки на устройството си и на проблема си?
Цитирай
#14
Photo 

Ами закупен е от Технополис, но е на изплащане към УниКредит. Проблемът вече го няма, но при първото изтърване - жълтия филтър не се виждаше нито на скрийншот, нито на снимка. Предполагам, че проблемът е бил идентичен с този на MaTaR, защото тъча си работеше, само екрана нещо не правеше връзка. Прилагам снимка, която намерих в нета и отговаря точно на телефона ми от сутринта:
[Изображение: IMG_0234.jpg]
Всъщност някой знае ли каква е процедурата за даване на сервиз в такъв случай - мога ли да отида в който и да е магазин на ТехноПолис?
Цитирай
#15

@mimkata, по-добре направо в оторизиран сервиз за да не се губи време.

 
Цитирай
#16

Само да кажа, че сега пробвах това  с натискането на fingerprint scanner-а и екрана изчезна, т.е. проблемът все още си е там, просто се проявява при натиск/удар, etc..
Четох,че може би има "разхлабена жичка" свързваща екрана, ето тук :
https://www.reddit.com/r/galaxys5/commen...fter_drop/

Това явно е минало гаранционно при MaTaR, дано и при мен да стане  Confused
Цитирай
#17

На Теленор съм, но понеже сега съм във Варна и тука има оторизиран сервиз на Samsung го закарах директно при тях. Казах им, че екрана е започнал да премигва и изчезва съвсем понякога като го разклатя или го натисна малко повече и това е. Спестих им обясненията с изтърването и т.н. Приеха го и за 2-ва дена беше готов. Както NoMaD е написал, по-добре го дай направо в оторизиран сервиз. Иначе в Технополис ще те бавят повече време, а и ако не ти признаят гаранцията и ако не искаш да платиш за ремонта ще ти искат пари за транспорта и за прегледа. Иначе поне можеш да се разминеш само с такса за преглед в оторизираният сервиз, ако въобще ти поискат такава.

Само българин може да пропие парите си, заедно с човека, от когото ги е взел назаем!!!
Samsung Galaxy S9 
Цитирай
#18

Пиши ми на лично мисля, че мога да ти помогна. Smile
Цитирай
#19

@MaTaR, а бяха ли ти го преинсталирали, когато ти го върнаха?
Цитирай
#20

При всяко влизане гаранционно на устройството ви му се прави задължителна актуализиция на софтуера и съответно губите информацията си. Това е по изискване и процедура на Самсунг. Smile
Цитирай
#21

Offtopic  не съм съвсем съгласен.. ако пожелаеш да запазят инфото - запазват го Smile  или поне аз съм попаднал на по-разбрани
Цитирай
#22

Както е написал @BYordanov94 така е. За това имат и табелки, че не носят отговорност при загуба на данните от телефона и за скрийн протекторите, но не пречи да попиташ. @Sv3TL10 явно си попаднал на по-разбрани. Иначе @mimkata теглиш си Smart Switch на компютъра ---> свързваш телефона --->  в горен десен ъгъл даваш на още --> предпочитания ---> елементи за архивиране ---> избираш си това което искаш да ти се запази ----> архивиране на.. и вече спокойно можеш да го носиш.
Offtopic  Някой може ли да ми каже защо след като възстановявах нещата накрая ми изписа, че някои от програмите не са се възстановили ?

Само българин може да пропие парите си, заедно с човека, от когото ги е взел назаем!!!
Samsung Galaxy S9 
Цитирай
#23

Просто наистина си попадал на по разбрани. Колега по-горе е казал Smart Switch ще ти свърши чудесна работа. В сервизите ползват същата програма за запазване на информация и ти взимат пари за това. Smile
Цитирай
#24

Здравейте,вчера си отървах телефончето и ми се спука дигитайзера в единия ъгъл въпроса ми е дали може да се смени и колко пари струват

Samsung Galaxy Ace 2, HTC desire X JB,LG Optimus 4x HD,SAMSUNG GALAXY S5, Huawei P10 lite,
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)