Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
vibe Z2 PRO
#1

мнение 1 от apekov

Здравейте, трябва ми малко помощ за въпросния модел. Дъщерята си купи този модел преди няколко месеца с остатъчна гаранция , но днес му отказа тъча. Нищо не реагира. Страничните бутони работят. Дайте някакви насоки или да го носи в сервиза.
GALAXY ACE S5830
Цитирай
#2

мнение 2 от NoMaD

Има ли гаранция - значи има право и за сервиз.

Sent from my XT1580
 
Цитирай
#3

мнение 3 от avirex

Да задържи страничния бутон за изключване, колкото време е нужно и да се рестартира телефона. След това ако пак е така на сервиз!

Sent from my Lenovo K920 using Tapatalk
                               Lenovo Vibe Z2 PRO
                                                                   


                                                                                             
Цитирай
#4

мнение 4 от apekov

Задржа пауър бутона но на тъча излиза меню какво искаш да правиш рестарт изключване и т.н. Като не работи тъча няма как да се рестартира. Каза че го е държала и по дълго време но не се рестартира само  от бутона. Съжалявам че така говоря от името на дъщерята , но тя е във Варна а аз в Плевен и обясненията вървят по телефона.
GALAXY ACE S5830
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)

НАЧАЛО

Купи онлайн таблет или телефон с Android