Оценете темата:
  • 1 гласа - средно 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Хардуерни проблеми с НТС 10
#1
Sad 

Хардуерни проблеми с
[Изображение: XuBMC4F.png]




Колкото и да е неприятно, възможно е да се наложи и такава тема да имаме.
Дано е сред най-неактивните Tongue




*****


*** ВНИМАНИЕ ***

Това е тема за хардуерни проблеми с НТС 10. Само и единствено с него!
Не е тема за хардуерните проблеми на други модели на НТС.
Не е и тема за софтуерни проблеми.
Не е и място за ронене на сълзи и кършене на китки.

*****

Всеки, който публикува тук мнение относно хардуерен проблем с НТС 10, трябва да даде достатъчно информация в какво точно се състои той, изразявайки се ясно и недвусмислено.

Мнения от сорта "Гледам от 10-тина собственика поне 3-ма имат сериозни проблеми", без да бъдат придружени с конкретни примери от реалността, ще бъдат смятани за спам и умишлено тиражиране на глупости.


*****



Засега единственият проблем, който се среща масово, това е този с автофокуса на камерата. Проблемът е известен, свързан е със софтуера на камерата и ще бъде отстранен с 1.80 версия на софтуера.
Цитирай
Аксесоари
#2

Здравейте, имам проблем с падането на батерията, губи ми мрежа и се налага да го рестартирам. Голяма грешка с тази марка, писна  ми от сервизи, всичките ми купени досега модели са ходили в сервиз.

Samsung s21 ultra 
Цитирай
#3

Падането на батерията не е проблем - обикновено това се случва, когато телефонът не е на зарядно, хаха Tongue  Wink

Губенето на мрежа може и да е проблем с картата. Тествай с друга, желателно да е фабрично изрязана.
Цитирай
#4

Здрасти, благодаря ти за отговора, но има един процес qualcomm. timeservice,  който дренира батерията, телефона ми е постоянно awake.

Картата е смених с нова 4G от виваком.

Пет купени телефона и моя и този с проблеми с камерата за сервиз.

Samsung s21 ultra 
Цитирай
#5

Моля, бъди по-конкретен за какви проблеми с камерата става дума. Ако е този с фокуса, вече стана ясно, че е софтуерен и скоро ще бъде оправен. Ако става дума за нещо друго, опиши го подробно.
Цитирай
#6

Какво значи софтуерен проблем, аз със същия софтуер нямам проблем с автофокуса.

За моя проблем днес говорих с Ахмед от съпорта и той ми каза, че проблема е хардуерен и трябва сервиз.

Това е последният ми htc.

Samsung s21 ultra 
Цитирай
#7

Така и не стана ясно какъв всъщност ти е проблемът с камерата... Щом не е автофокусът, какво е?
Цитирай
#8

(2016-06-16, 20:46:18)mcontract написа:  Здравейте, имам проблем с падането на батерията, губи ми мрежа и се налага да го рестартирам. Голяма грешка с тази марка, писна  ми от сервизи, всичките ми купени досега модели са ходили в сервиз.

Извинявай, но ти или си голям карък или нещо им правиш на тези телефони, защото при мен нито един от купените досега модели не е ходил в сервиз. Bu

HTC Touch HD>HTC Sensation>HTC One X>HTC Windows 8X>HTC One>HTC Desire 300>HTC One M8>HTC One Mini 2>HTC Desire Eye>HTC Desire 510>HTC Desire 820>HTC Desire 526>HTC Desire 620>HTC One E9+>HTC One M9+>HTC Desire 728G>HTC One A9>HTC Desire 825>HTC One X9>HTC 10>HTC One A9s>HTC U Ultra>HTC U11>HTC U Play>HTC U11 Plus>HTC 10 Evo>HTC U12+
Цитирай
#9

От HD2 съм имал всички флагмани и нямам никакви проблеми Smile
Цитирай
#10

(2016-06-16, 21:11:06)mcontract написа:  
Картата е смених с нова 4G от виваком.


Моят LG G4 като цяло започна да загрява след като взех от новите 4G карти на Виваком. Това породи и бързото падане на батерията. Явно там където няма все още 4G мрежа и правят тестове нещо кара телефонът да загрява. Четох отзиви и на други хора с подобни проблеми след вземане на новия чип от Виваком. Възможно е HTC-то да има същия проблем като при мен.
492
Цитирай
#11

Аз в този подфорум за HTC 10 и тази тема за хардуерни проблеми, до момента не съм прочел за нито един хардуерен проблем с въпросното устройство и наистина мисля, че няма да е зле да се разчисти малко Wink Проблем с процес, който точи батерия не виждам както точно може да се класифицира като хардуерен, без значение дали за това се влиза в сервиз или не. За протокола - имал съм 4 HTC устройства и само М7 влиза веднъж в сервиз заради лилавата камера, но пък вече е на над 3 години и продължава да си работи чудесно и дори има съвсем минимални следи от употреба, въпреки че почти не съм ползвал калъф. От 10-ката до момента съм очарован Smile

искам = мога
Цитирай
#12
Exclamation 

Exclamation
Темата е почистена основно, надявам се за пръв и последен път!
Първият пост е обновен.
Цитирай
#13

Здравейте,  не знам как ще приемете написаното, дали като "spam" , но 4G мрежата на всичките ни оператори е на ниско ниво. Всеки телефон търси сигнал според честотата на мрежата и т.н. нашите честоти не осигуряват непрекъсната връзка. Тест  - зареждайте до 100% и пускайте само 2G/3G. След това същия тест на 4G.  Влезте при графиката на батерията и вижте сигнала как се държи (зелено - пистоянен, червено - накъсан). Обикновен рестарт след зареждане.  
При М8 ми казаха от оператора да го нося на ремомт т.к. имал проблем със получаването на 4G сигнал. Наистина е така, много слаб сигнал на 4G и пълен на 3G. Съответно батерията ми е по-добре на 3G!  Надявам се 10ката да няма същият проблем. Това си е точно хардуерен проблем и необходимо смяна, предполагам, на приемно-предавателната платка а сигнала.
Успех: )
Цитирай
#14

Здравейте, изпращам скрийшот на използването на батерията, след заряд (независимо от времето), телефона е постоянно awake.След два хардресета проблема не се оправя, след всяко включване на зарядното трябва рестарт.


Прикачени файлове Миниатюри
           

Samsung s21 ultra 
Цитирай
#15

Това май е от новия андроид и при самсунга след всяко зареждане до 100% иска рестарт.  Май само това оправя проблема.  Пробвах сега нов пениз,  да видим  кво ще стане.

Samsung S22 Ultra 12/256GB Burgundy 
Цитирай
#16

Аз съм ползвател на М9 , имах 3,4 дни в които имах проблем с това,че телефона ми беше постоянно буден - отговора беше Facebook , бях бета тестер и явно си бяха омазали приложението.Не знам дали при вас е от това , но струва си да споделя Wink
Цитирай
#17

Колеги, мисля че пак доста се отклонихте от темата...

HTC 10 Glacier Silver
Цитирай
#18

И след последния ъпдейт автофокуса на камерата не се оправи!
Има ли други със същия проблем?
Цитирай
#19

Какъв точно ти е проблемът ?
Цитирай
#20

Отново изписва,че автофокуса е заключен.
Цитирай
#21

Изчисти кеша и данните на камерата.
Цитирай
#22

Направих го.....няма промяна
Цитирай
#23

Колеги не знам колко е хардуеърен проблем, но имах го с М9 и сега с 10 - защо wifi е изключен, а в статистиката за батерията стои все едно е постоянно включен.

HTC 10 Glacier Silver
Цитирай
#24

Включено ли ти е постоянното сканиране за Wi-Fi мрежи?
Можеш да провериш в Настройки > Местоположение > натискаш трите точки > Сканиране
Цитирай
#25

Не е, изключен е по подразбиране и не съм го пускал... На M9 преди също беше така... В хда има между другото тема за този проблем, но не мога да разбера решението...

HTC 10 Glacier Silver
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)