Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Meizu m1 note брикнат
#1

Здравейте,
Не знам дали темата е за тук!  Имам Meizu m1 note, брикнат по време на ъпдейт... До сега е ходил в 3 сервиза и все го връщат и ми казват, че трябва да бъде върнат на производителя. Телефона няма гаранция. Във Виваком предлагат същия модел. Та мисълта ми е, че ако беше от там и го бях брикнал, по закон трябва или да го поправят или да го заменят. Ако не е закупен от Виваком и аз го занеса в сервиза дали ще успеят да го поправят? Единствените индикации, са че хоум бутона мига. Благодаря предварително! Smile  Bu
Цитирай
Аксесоари
#2

Мен са ми поправяли телефон скапан по време на ъпдейт от глобул преди години. Зависи каква е повредата. Тогава се съмнявах, че ще го приемат за ремонт /имаше и рут/ но всичко мина без проблеми. Преди това го носих в сервиз, но там ми казаха че те не могат да го поправят. Ако няма гаранция лошо, освен да намериш колега който се разбира от работата и да ти го поправи или поне да каже какъв е проблема.

 ೋღ❤ღೋ It is not what you look at, but what you see. ೋღ❤ღೋ 
Цитирай
#3

Опита ли се с MTK Droid tool >> https://www.china-devices.com/topic/6187...u-m1-note/

Поправям, Преинсталирам, Модифицирам Android и Windows
Цитирай
#4

Благодаря за отговорите и на двамата,
Чел съм доста, включително и тази тема колега. Проблема, е че при мен изобщо не включва, нямам дори рековери... Sad утре ще го пращам на един човек от София и ще видим дали ще има резултат Smile
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)