2016-06-03, 22:27:47
Здравейте,
Не знам дали темата е за тук! Имам Meizu m1 note, брикнат по време на ъпдейт... До сега е ходил в 3 сервиза и все го връщат и ми казват, че трябва да бъде върнат на производителя. Телефона няма гаранция. Във Виваком предлагат същия модел. Та мисълта ми е, че ако беше от там и го бях брикнал, по закон трябва или да го поправят или да го заменят. Ако не е закупен от Виваком и аз го занеса в сервиза дали ще успеят да го поправят? Единствените индикации, са че хоум бутона мига. Благодаря предварително!
Не знам дали темата е за тук! Имам Meizu m1 note, брикнат по време на ъпдейт... До сега е ходил в 3 сервиза и все го връщат и ми казват, че трябва да бъде върнат на производителя. Телефона няма гаранция. Във Виваком предлагат същия модел. Та мисълта ми е, че ако беше от там и го бях брикнал, по закон трябва или да го поправят или да го заменят. Ако не е закупен от Виваком и аз го занеса в сервиза дали ще успеят да го поправят? Единствените индикации, са че хоум бутона мига. Благодаря предварително!