Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

рестарт след рестарт и пак рестарт
#1

Колеги помагайте!В момента съм в Гърция и телефона ми за първи път се бъгва.Тук в хотела има два рутера но нещо има проблем от два дни.Постоянно изчезват и се поввяват.Тази сутрин реших да слезна във фоаето на хотела за да си проверя пощата и при опит телефона да се върже БЛОКИРА.Може би за 1 мин. не искаше да прави нищо и след това се рестартира...Ама не е обикновен рестарт а пише:Андроит се стартира и взе да зарежда ..1 от 175 и така докато стартира.Стартира и веднага пак се рестартира. И така гокато не се стопи батерията.Взе да пече като котлон ...а аз нищо не можах да направя.След плажа  го включих в зарядното да видя дали ще работи и пак същото рестарт...рестарт...рестарт докато има ток.Какво става?Някакви идеи?
Цитирай
Аксесоари
#2

Явно е за преинсталация рома
Трябва ти компютър - https://forum.androidbg.com/showthread.php?tid=81373

Galaxy S9+ > Note 10+ 5G > Mi 9 SE > P40 Pro > Mi 9 SE > OPPO Find X3 Pro 5G > iPhone 13 Mini Starlight 512GB > Z Flip 3 256GB + Galaxy Watch 4 Classic 46mm > iPhone 13 Pro Max + Apple Watch 7 45mm S22 Ultra 12/256 + Galaxy Watch 4 40mm VIVACOM  Heart
Цитирай
#3

Според мен се е ъпдейтнал софтуера сам автоматично. Направи му един ресет и трябва да се оправи. Ако не можеш да стигнеш до менюто за заводски настройки, направи го с бутоните.
Ако не знаеш как, виж за V10 https://forum.androidbg.com/showthread.php?tid=82537
трябва да е същото.
Ще загубиш всичко от вътрешната памет, контакти SMS-и и инсталирани програми. Дано да си синхронизирал контактите с гугъл.


Samsung Galaxy A54 5G и LG V20/G8s
Цитирай
#4

Нищо не става.Стигнах до заводските настройки ама не става.Показва се андроидчето за секунда и пак започва да се рестартира.Един от опитите беше успешен за мен понеже телефона тръгна и успях да си архивирам номерат,и малко след това пак започна с негожите си номера.Като се прибера в София ще го нося в магазина-все пак е в гаранция.
 
  А между другото кой е сервиза на LG че ако го занеса там ще стане по-бързо?
Цитирай
#5

Възможно е да е заминала батерията. На скоро така се рестартираше на приятел LG G3, сложих му батерията от моя G3 и работеше. Поръчах му нова батерия и сега си работи. Но щом твоя е в гаранция, го носи в сервиз Мост компютърс:

София

Тел.: +359 2 91 823
Факс: +359 2 873 00 37
Сервиз: 0700 144 11
(цена: 1 градски разговор)
info@most.bg
sales@most.bg
бул. "Шипченски проход"
бл.240, София 1111
Работно време:
делнични дни 9:30-18:30
каса и сервиз 9:45-18:15


Samsung Galaxy A54 5G и LG V20/G8s
Цитирай
#6

Благорая ви за отговорите!
Цитирай
#7

За да се знае.Телефона ми го оправиха за 10 дни.Смяна на платката.Казаха че е нормално за този телефон
Цитирай
#8

Благодаря, gadnogotin ! Моят от понеделник е даден за поправка в мтел със същите симптоми! А казаха ли ти на какво се дължи този дефект? Наистина се надявам да справят бързичко с проблема!

HUAWEI P30 / P10 /Huawei MateBook D14 2020, Huawei Watch GT2 Pro/ GT
Цитирай
#9

Аз съм в потрес! При абсолютно идентичен проблем с този на gadnogotin, моят гаранционен м-телски flex се върна от сервиз! След също 10 дни престой там! Със сменено дъно и нов IMEI! И днес рано-рано щастлив се понесох към магазина за да си го взема! Там изненада - телефончето е с незаредена батерия! Викам се - "голяма работа, ще го заредя вкъщи" И вкъщи - втора изненада- телефонът е с абсолютно същите симптоми както преди сервиза - рестарт след рестарт! Нямам думи просто! Бесен съм и не знам какво е правилното решение! Отново сервиз и отново чакане 30 дни! А за капак на всичко не искат да ми предоставят временен читав телефон за ползване! Нямали!..................................................Съвет?

HUAWEI P30 / P10 /Huawei MateBook D14 2020, Huawei Watch GT2 Pro/ GT
Цитирай
#10

Ами да .Отново трябва да го оставиш и да чакаш до 30 календарни дни да отстранят повредата. Няма какво друго да се направи,щом си го взел.Ако имаше начин да го пуснеш в магазина без да подписваш сега вече по друг начин щяха да стоят нещата.
Напълно възможно е да са ти сложили дефектна платка от друг телефон.

Samsung Galaxy S23 Ultra & Realme GT2 & LG Wing
Цитирай
#11

Благодаря ти! Знаеш ли, сега като прочетох отговорът ти, се замислих и установих, че аз съм си взел телефона без да го пусна там, но не съм се и подписал на гаранционната карта! Това променя ли нещата според теб?

HUAWEI P30 / P10 /Huawei MateBook D14 2020, Huawei Watch GT2 Pro/ GT
Цитирай
#12

На гаранционната карта не си ами на протокола разписвал ли си се?

Samsung Galaxy S23 Ultra & Realme GT2 & LG Wing
Цитирай
#13

Никъде не съм се подписвал! Сега си спомням, че ги питах дали искат нещо от мен, а те отговориха, че не и ми дадоха телефона и документите! Имам гаранционна карта и протокол за рекламация от Most Computers!

HUAWEI P30 / P10 /Huawei MateBook D14 2020, Huawei Watch GT2 Pro/ GT
Цитирай
#14

И на този протокол няма твой подпис? Странно е как си го взел без подпис.Връщай го тогава да го оправят със същия протокол и така няма да текат нови 30 дни за ремонт .Едва ли ще искат така ,ама повиши малко тон ,заплаши ги с КЗП и дано стане чудо .За такъв некъдърен ремонт за първи път чувам .Как може да го допуснат това в Мост и аз не знам.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

Samsung Galaxy S23 Ultra & Realme GT2 & LG Wing
Цитирай
#15

Наистина е факт! Аз исках на място да видя апаратът работещ, но се оказа, че е незареден! Реших да го взема така и през ум не ми е минавало, че мога да се сблъскам с такъв проблем! На документите няма подписи мои никакви! Как са ми ги дали - не знам! Просто в бързината! А за Мост съм слушал хубави неща и наистина съм изненадан!

HUAWEI P30 / P10 /Huawei MateBook D14 2020, Huawei Watch GT2 Pro/ GT
Цитирай
#16

Връщай го тогава без да се замисляш.Успех!

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

Samsung Galaxy S23 Ultra & Realme GT2 & LG Wing
Цитирай
#17

maktub19, сигурен си, че IMEI-я е сменен, нали? Или няма как да разбереш, защото не мижеш да стигнеш до менюто и да провериш? Като идеш в офиса на Мтел и ако имат флекс2, помоли ги да смените за малко батерията и да пробваш с батерия от друг работещ флекс2.


Samsung Galaxy A54 5G и LG V20/G8s
Цитирай
#18

Батерията на flex-a е запоена, т.е. няма как да я сменя за момент! Иначе и аз си мисля, че проблемът е в батерията!
Тази сутрин телефонът зареди, докато е включен към към зарядно и успях да проверя imei! Показва, че номерът е новият, но какво от това! С махането от кабела, рестартите си продължават! Чудя се само дали да не се грабна и да отида направо в сервиза на Мост, и да се разправям с тях! Писна ми от мтел!

HUAWEI P30 / P10 /Huawei MateBook D14 2020, Huawei Watch GT2 Pro/ GT
Цитирай
#19

Бях забравил, че е запоена.
Проблема ти е от батерия, поне признаците са същите като на G3. Грабвай го щом можеш и директно го носи в Мост компютърс. Има шанс да стане още на същия ден. Днес обаче едва ли работят.


Samsung Galaxy A54 5G и LG V20/G8s
Цитирай
#20

След 3 седмици разходки нагоре-надолу днес телефонът ми се завърна работещ! От "Most computers"  са сменили и батерията!Надявам се, че това е краят на драмата, макар одеве. след 4-5 часа здрава експлоатация телефонът пак направи непредизвикан рестарт..дано да е просто случайност! Ако V20 не се окаже нещо уникално и невиждано, то със сигурност ще сменя марката LG!Smile

HUAWEI P30 / P10 /Huawei MateBook D14 2020, Huawei Watch GT2 Pro/ GT
Цитирай
#21

и моя флекс около месец се рестартираше когато му скимне , но се търпеше
е днес изгасна и няма включване , нищо не реагира
Някой знае ли как мога да си извадя поне снимките !?
Цитирай
#22

Да споделя и аз моя опит. Имах проблем с рестартиране на телефона и го занесох в Мтел откъдето съм го купил. След седмица ми го върнаха работещ, а на сервизния протокол пише сменена батерия. Всичко си мина по гаранция.
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)