Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Няма налична мрежа
#1

Здрвейте авери,след като ми падне батерията под 15% и след зареждане на 100 % всичко е ок,но след няколко часа или минути ( не съм засичал)  не мога да званя ( нямам налична връзка), а имам обхват интернет LTE. Ако миже някакво мнение за проблема споделете,ще Ви бъда благодарен. Лек ден
Цитирай
Аксесоари
#2

Пробвай дали ще е същата ситуацията, ако върнеш за известно време мрежата на 3G предпочитана.
Правил ли си актуализация и ако да, версия на компилация или версия на Андроид би могъл да споделиш.
Също така, като казваш, че нямаш мрежа и не не можеш да звъниш, но имаш LTE мрежа, то искаш да кажеш, че имаш в същия момент достъп до активна мобилна мрежа, смисъл можеш да използваш браузър в този момент например?

Samsung Galaxy S23 Ultra Green
Galaxy Buds Pro
Galaxy Watch 6 Classic 47mm-Silver
TicWatch Pro 3
Цитирай
#3

Версията е последната от андроид 5 и мога да използвам интернет услугите с вайбър месинджър фейсбук хром и т.н. Като се опитам да набера ми изписва че нямам наличие и като ми званят съответно им казва че абоната е извън обхват. След рестарт на телефона всичко се оправя...
Цитирай
#4

Аз имам същия проблем и възниква след като батерията ми е под 40% . След рестарт на телефона се оправя, но това е почти всеки ден.
Цитирай
#5

(2016-07-22, 10:44:37)mdnoob написа:  Аз имам същия проблем и възниква след като батерията ми е под 40% . След рестарт на телефона се оправя, но това е почти всеки ден.

На мен ми се случва от скоро
Цитирай
#6

(2016-07-22, 10:44:37)mdnoob написа:  Аз имам същия проблем и възниква след като батерията ми е под 40% . След рестарт на телефона се оправя, но това е почти всеки ден.

И ти ли си на LTE?
Цитирай
#7

Надявам се след като актуализирах софтуера да нямам отново този проблем
Цитирай
#8

И при андроид 6 пак го има проблема...  И с 4G 3G и другите налични мрежи


Прикачени файлове Миниатюри
   
Цитирай
#9

Колеги, някакво развитие по въпроса имате ли? И аз понякога не мога да набирам без рестарт, но не бях забелязал да е свързано със заряда в батерията. Интересното е, че при един и същи доставчик, с първата сим карта два месеца нямах проблем, а чак после с новата започна да ми се случва. За три месеца ми се е случило 4 пъти мисля. И двете сим карти са фабрично нано (не са кълцани саморъчно). Но може и да не е това причината.
Цитирай
#10

Преди около 5 дни и на мен започна да ми прави проблеми с мрежата. Постоянно сменяше обхватите на мобилната мрежа - 4G - 3G - 2G, невъзможност за входящи и изходящи обаждания. Първо реших, че мрежата в Поморие прави проблеми (проблемите започнаха след прибирането ми в Поморие), но останалите телефони нямаха такива проблеми. След това направих Software Repair с Xperia Companion, но проблемите останаха. След рестарт се провеждаше половин разговор и прекъсваше... Накрая пробвах с друга сим карта на Telenor и телефона проработи. Отидох до Мтел, смениха ми сим картата и проблемите изчезнаха... А предната сим карта е на година и месец. Идеята ми е, че при проблеми с обхвата на телефона, проверете и с друга сим карта.
Цитирай
#11

И аз имам същия проблем,който започна след смяна с нова карта 4g на виваком.Сменях я снова 4g.но проблема го има отново.Слагах новия андроид 6 без успех,слагах и почти всички  лолипоп,пак същото С старата карта това го нямаше.От виваком лазаха,че до 15 септември може да има прооблеми,но пък чак толкова.Забелязали ли сте,че ако сте пуснали мобилни след определено време ако тръгнете да набирате не се случва нищо,изключете мобилните и иконата над обхвата си остава дали 2 3 или 4g.след няколко минути като изчезне може вече да се звъни.Та аз мисля че е от новите 4g карти на виваком,но нямам на друг оператор нано карта с интернет за да пробвам

Huawei P30Pro
Huawei GT2 Pro
Цитирай
#12

Прибързана радост при мен. В понеделник ми смениха сим картата и телефона работи нормално до петък. После започнаха същите проблеми с мрежата - има обхват и като тръгнеш да набираш изписва няма налична мрежа. Дори преди малко след поредния опит да набера телефона изгасна и сега само светва надписа SONY на бял фон и до там, рестартира се и пак до надписа... Забелязах преди това, че и светкавицата спря да работи - тази, която премигва със снимането светва, но постоянната не. Явно телефона тотално даде фира и утре ще посетя Мтел. Bu
Цитирай
#13

Аз направих така и за сега нямам проблеми с мрежата


Прикачени файлове Миниатюри
       
Цитирай
#14

Аз си оправих проблема, като изключих напълно режима стамина.


Цитирай
#15

Гледам колегите с хуйвей също имат този проблем (казват, че се оправя и с вкл-изкл на самолетния режим), така че да не обвиняваме (единствено) Сони, а некадърните ни оператори като цяло!
Цитирай
#16

И при мен се получи с спиране на режим стамина

Huawei P30Pro
Huawei GT2 Pro
Цитирай
#17

Вчера си получих телефона от Мтел, в гаранцията пише дисплей. Засега работи.
Цитирай
#18

И аз се включвам със същия проблем. Преди около седмица с адроид 5 ми се наложи да включа "Stamina" и хоп! проблема с обхвата се появи. Ъпдейтнах до 6.0 и всичко си беше наред до тази сутрин, когато говорех по телефона, а батерията ми беше на 20%. Бях направил "Stamina" да се включва автоматично под 20% и тя се включи. Опитах да набера друг номер и край... телефона умря тотално, няма сигнал. Пробвах всичко "самолетни режими", "превключвах мрежи", "рестартирах" и накрая телефона спря да се включва. Включва се до логото "Sony" и до там. Направих Repair вече 2 пъти и пак не иска да буутне. Bu  Телефона не може и да се изключи, единствено с малкото копченце под капачето до SD картата. Да им го нося ли в Теленор за ремон или ?!?!?
Цитирай
#19

Отново бих препоръчал да преминеш през Xperia Companion, преди да се насочиш към сервиза.
Зареди добре телефона преди това обаче.
След преинсталация, е необходимо повече време да се изчака, за да зареди софтуера.
Иначе за да го изключиш, би могъл да използваш комбинация от едновременно натискане и задържане на бутона за включване на телефона, заедно с бутона за усилване на звука.

Samsung Galaxy S23 Ultra Green
Galaxy Buds Pro
Galaxy Watch 6 Classic 47mm-Silver
TicWatch Pro 3
Цитирай
#20

Сега го зареждам до 100% и пак ще преинсталирам. М/у другото не иска да се изключи с комбинацията от power + volume up или volume down. Имам опит с флашване и андроид, знам комбинациите и т.н. не съм толкова бос, но до сега всичките ми сонита не са имали чак такива ядове. Преди имах Xperia Ray, която правеше същите номера, но там всичко се оправи след 1 преинсталация.
Цитирай
#21

Не съм имал в предвид да подценявам с информацията за клавишната комбинация, а вероятно просто за подсещане.
Зареди го добре, преинсталирай го и му да повече време за стартиране на новоинсталирания софтуер.
Сподели резултата с мрежата след това.

Samsung Galaxy S23 Ultra Green
Galaxy Buds Pro
Galaxy Watch 6 Classic 47mm-Silver
TicWatch Pro 3
Цитирай
#22

След преинсталация изисква доста време за да зареди, изчакай го.

Sent from my E2303 using Tapatalk
Цитирай
#23

Моят правеше същите номера - стигаше до логото на сони, почти веднага се рестартираше и пак до там. Някой път успяваше да зареди андроида, примерно след 4-5 часа без опити за включване, поработваше около 10 минути и пак... 
Интересното е, че в гаранцията за ремонт пише дисплей, а телефона вече е с нов IMEI и нов Customization number, т.е. не е сменен само дисплея, или аз нещо не хващам логиката!?
Цитирай
#24

Щом е с нов imei са сменили и дънната платка

Huawei P30Pro
Huawei GT2 Pro
Цитирай
#25

Нямам време да се занимавам с флаштуул и т.н., а го занесох в Теленор, за да го оправят. След мненията на колегата "ASimov" и същите проблеми при мен. Реших да не се занимавам. Надявам се да го оправят по-бързичко и щом е готов ще пиша Smile 
Ползвам телефона 1 година и съм адски доволен, сега обаче не съм толкова сигурен в него Undecided
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)