2016-07-23, 18:22:50
Здравейте, днес от Теленор си закупих смартфон Coolpad Porto S. В магазина като ми го донесоха да го пробвам изглеждаше наред, взех го. Обаче.. едно огромно обаче. Проблемите почнаха като се прибрах вкъщи - първото, което открих е че от 8-те GB вътрешно пространство използваеми са едва 3.10 GB, което си изключително малко за тези всекидневни актуализации на приложенията. Имам SD карта, реших че ще си местя по-големите приложения на нея, та да ми остава памет по този начин. Изненадващо телефона не поддържа опция за местене, явно само с руут ще се оправи, но не искам да му развалям гаранцията още от първият ден. Вторият проблем е с батерията или от USB кабела в комплекта. 50% от нея се изчерпаха за рекордните 20 мин., учудих се. Включих го да се зарежда и какво установих - след 4 часа чакане батерията се е заредила с едва 15%. Та това е невъзможно. Имам един Huawei P8 Lite, с почти еднакъв капацитет на батерията са, пък тази на Huawei при мен издържа 1 ден на 50% при стандартно натоварване, а тази на Coolpad-а свърши на 20-тата минута.
Върнах се в Теленор, за проблема с местенето на приложенията ми казаха да чакам управителката на магазина, тя щяла да ми го оправи, да съм се бил върнал в понеделник или вторник. Питах за батерията - било логично да се зарежда бавно, първи път и било. Ама чакайте бе? В ръководството пише макс. 3 часа за зареждане при първи път? Отказват да ми го заменят /защото не искам парите, ако може да ми го заменят за същият или за по-скъп, съгласен съм да си заплатя/, а предлагат опция за пращане на сервиз, а аз не искам. Пределно добре ги знам тези в сервизите какви са кадърни.
Можете ли да ми предложите какво да правя в тази ситуация? Мерси предварително.
Върнах се в Теленор, за проблема с местенето на приложенията ми казаха да чакам управителката на магазина, тя щяла да ми го оправи, да съм се бил върнал в понеделник или вторник. Питах за батерията - било логично да се зарежда бавно, първи път и било. Ама чакайте бе? В ръководството пише макс. 3 часа за зареждане при първи път? Отказват да ми го заменят /защото не искам парите, ако може да ми го заменят за същият или за по-скъп, съгласен съм да си заплатя/, а предлагат опция за пращане на сервиз, а аз не искам. Пределно добре ги знам тези в сервизите какви са кадърни.
Можете ли да ми предложите какво да правя в тази ситуация? Мерси предварително.