Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Проблеми с Coolpad Porto S
#1

Здравейте, днес от Теленор си закупих смартфон Coolpad Porto S. В магазина като ми го донесоха да го пробвам изглеждаше наред, взех го. Обаче.. едно огромно обаче. Проблемите почнаха като се прибрах вкъщи - първото, което открих е че от 8-те GB вътрешно пространство използваеми са едва 3.10 GB, което си изключително малко за тези всекидневни актуализации на приложенията. Имам SD карта, реших че ще си местя по-големите приложения на нея, та да ми остава памет по този начин. Изненадващо телефона не поддържа опция за местене, явно само с руут ще се оправи, но не искам да му развалям гаранцията още от първият ден. Вторият проблем е с батерията или от USB кабела в комплекта. 50% от нея се изчерпаха за рекордните 20 мин., учудих се. Включих го да се зарежда и какво установих - след 4 часа чакане батерията се е заредила с едва 15%. Та това е невъзможно. Имам един Huawei P8 Lite, с почти еднакъв капацитет на батерията са, пък тази на Huawei при мен издържа 1 ден на 50% при стандартно натоварване, а тази на Coolpad-а свърши на 20-тата минута.
Върнах се в Теленор, за проблема с местенето на приложенията ми казаха да чакам управителката на магазина, тя щяла да ми го оправи, да съм се бил върнал в понеделник или вторник. Питах за батерията - било логично да се зарежда бавно, първи път и било. Ама чакайте бе? В ръководството пише макс. 3 часа за зареждане при първи път? Отказват да ми го заменят /защото не искам парите, ако може да ми го заменят за същият или за по-скъп, съгласен съм да си заплатя/, а предлагат опция за пращане на сервиз, а аз не искам. Пределно добре ги знам тези в сервизите какви са кадърни.
Можете ли да ми предложите какво да правя в тази ситуация? Мерси предварително.
Цитирай
Аксесоари
#2

Вземи си парите обратно и си купи нещо друго, тия coolpad са ненадеждни евтини смартфони.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk
Цитирай
#3

Да можеше така лесно операторите да връщат пари... Трябва да го разходя три пъти до сервиз и на четвъртия връщат парите. А тези в сервиза какво ще му направят? Един hard reset и ще ми го върнат уж като оправен и така ще си играя най-малко 2-3 месеца. Пращал съм телефон за оправяне при Теленор и повече няма да пратя. + това обещават временен телефон, докато моя е в сервиза.. Да, ама не.. предишния път ми казаха НЯМАМЕ и ме оставиха с едната SIM карта в ръка.
Общо взето битката с операторите и взимането на парите е доста трудно..
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)