Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Губещ се сигнал на Мобилните данни ?
#1

Здравейте колеги, имам Samsung Galaxy S7 Edge ,който от извесно време започна да губи връзка с мобилните си данни за интернет на различни места в София и страната ! Преди това не се е случвало, а сега постоянно се губи на много места. Вчера се прибирах по магистралата от Кулата към България и на 2/3 от пътя нямах мобилни данни и мобилен интернет, а мрежа си имам нормална. Същото се случва и на много места в София, на които преди не съм имал проблем. Примерно преди 1 седмица нямах сигнал в игралната зала на МОЛ   City Center Sofia в Ситняково . Искам да отбележам,че оператора ми е БОБ (М-Тел) и проблема със сигурност не  е нито в тях, нито от СИМ картата, тъй като на местата където нямам мобилни данни съпругата ми със карта на същия оператор , както и с моята карта на нейния апарат си има мобилни данни !! Също така не става и с фабрични настройки и нулиране на телефона. Забелязах ,че когато пътувах на GPS в Гърция сигнала за него също беше по-слаб и когато оставях телефона на седалката вместо на стъклото и губеше връзка със сателитите... Всичко това забелязах, че започна да се случва след като телефона ми беше в сервиз за 1 седмица за смяна на дисплей. Незнам възможно ли е в сервиза да са прецакали нещо по приемниците,когато са сменяли дисплея ? Просто след това се появи този проблем и е страшно неприятен и се чудя как да го оправя ?!!
Цитирай
Аксесоари
#2

С кой модем си сега ?
Пробвай да го смениш през один - CP...изпробвай няколко варианта и виж дали го има още проблема


Huawei Mate 20 Pro
Цитирай
#3

(2016-09-10, 18:07:58)m0m0 написа:  С кой модем си сега ?
Пробвай да го смениш през один - CP...изпробвай няколко варианта и виж дали го има още проблема

Можеш ли малко по-ясно да се изразиш че не мога да те разбера ?
Цитирай
#4

Обратно в сервиза. Оплескали са го.

Винаги искаме това, което нямаме.
Цитирай
#5

(2016-09-10, 18:21:52)petio_venkov написа:  Обратно в сервиза. Оплескали са го.

Обоснови се колега ?
Цитирай
#6

Явно е, че преди смяната на дисплея е нямало никакъв проблем. Тоест, след като е бил в сервиза, се е появил. Аз така го разбрах от написаното, или бъркам?

Винаги искаме това, което нямаме.
Цитирай
#7

Ами да така е, но може и да е съвпадение... А и лошото е,че не постоянно и навсякъде се губи сигнала и като им го занеса в сервиза те ще го включат, ще го тестват , ще видят че си има мобилни данни и ще ми го върнат и кажат ,че всичко си е ОК !
Цитирай
#8

Имах подобен случай при един приятел. След разглобяване на телефона не бяха включили антената на GPS-а. Работеше, ама много лошо, само навън и при силен сигнал. При разглобяване на тези телефони се разкачат десетки неща и лесно се изпуска да се закачи обратно някое от тях.
Цитирай
#9

(2016-09-11, 10:36:57)potiron написа:  Имах подобен случай при един приятел. След разглобяване на телефона не бяха включили антената на GPS-а. Работеше, ама много лошо, само навън и при силен сигнал. При разглобяване на тези телефони се разкачат десетки неща и лесно се изпуска да се закачи обратно някое от тях.

А само при GPS-a ли е имало проблема заради тази антена или и с мобилните данни ?
Цитирай
#10

В този случай само с GPS-a. Антените са различни, а и в различните телефони са разположени различно. Може внашия случай да имат общо куплунгче.
Цитирай
#11

Един приятел има същия апарат и ми го даде за тест сега когато пътувах за празниците ! С този апарат отново сигнала за мобилни данни го няма в половината от местата където бях... Там където нямам , жена ми си има сигнал с нейния IPhone. Какво по дяволите се случва с тия самсунги или всички си имат такъв фабричен дефект със слаб сигнал за мобилните данни ??
Цитирай
#12

никой ли не знае нещо по проблема бре ???
Цитирай
#13

И при мене с айфон 6с, със една и съща карта винаги имам повече обхват от с7 едж, а и от други андроид телефони които съм имал. Явно ходиш не места с кофти обхват пък и с тоя БОБ още по-зле. Пробвай с някоя вивакомска карта.
Цитирай
#14

БОБ ползват мрежата на МТЕЛ. Колко да са по-зле?

Винаги искаме това, което нямаме.
Цитирай
#15

И при мен го има същия проблем разгледам 4-5 сайта и губя 4g.Телефона минава в 3g и след известно време отново се връща на 4g.Оператора ми е Теленор.Ако някой може да помогне с нещо ще съм благодарен.
Цитирай
#16

Само предположение напосоки - проверихте ли дали след посещението в сервиз за смяна на дисплея не са му променили настройките за Fast Dormancy?
Цитирай
#17

(2016-10-05, 10:20:27)HSGeorgiev написа:  Само предположение напосоки - проверихте ли дали след посещението в сервиз за смяна на дисплея не са му променили настройките за Fast Dormancy?

Какво е "Fast Dormancy"?
Цитирай
#18

Аз в центъра на Варна в нас ми се губи обхвата ...
Оплаках се на Мтел, казаха, че ще пратят лаборатория за тестване на сигнала, и заявиха, че е слаб дори на 2g 3g ...
Не търси проблеми само в телефона, току виж е от самата мрежа.
Ако има хардуерен проблем с модема, то обхвата трябва постоянно да го няма.

Samsung Galaxy S7 Edge Gold Platinum

Si vis pacem, para bellum.
Цитирай
#19

(2016-10-10, 11:39:46)adri написа:  Аз в центъра на Варна в нас ми се губи обхвата ...
Оплаках се на Мтел, казаха, че ще пратят лаборатория за тестване на сигнала, и заявиха, че е слаб дори на 2g 3g ...
Не търси проблеми само в телефона, току виж е от самата мрежа.
Ако има хардуерен проблем с модема, то обхвата трябва постоянно да го няма.

Колега жена ми е на същия оператор и на същата мрежа и с нейния iPhone 5 има мобилни данни навсякъде ,където аз нямам... Дори днес в Кауфланд нямах мобилни данни и се наложи почти да изляза от магазина за да се появят,а тя с нейния апарат си имаше !!! Bu
Цитирай
#20

Аз онзи ден правих S7 Edge със същия проблем ту има добър мобилен сигнал ти включва без причина 2G E ту скача на H+ без причина. Ресет не помогна. Преинсталирах го с 4 файлов и си тръгна супер вече втори ден.

Поправям, Преинсталирам, Модифицирам Android и Windows
Цитирай
#21

(2016-10-11, 23:52:00)rado__8 написа:  Аз онзи ден правих S7 Edge със същия проблем ту има добър мобилен сигнал ти включва без причина 2G E  ту скача на H+ без причина. Ресет не помогна. Преинсталирах го с 4 файлов и си тръгна супер вече втори ден.

То проблема е по-скоро ,че или изобщо го няма или като го има има, не да включва 2G без причина и т,н. , но какъв е този 4 файлов дето си го преинсталирал ?
Цитирай
#22

На мен пък вчера цял ден мобилният ми интернет не искаше да се зареди, може ли да е нещо от самия мобилен оператор?
Цитирай
#23

Има ли и други колеги с galaxy S7 Edge ,които като влязат в някой голям магазин или МОЛ да им изчезват мобилните данни за интернет ?
Цитирай
#24

(2016-10-12, 12:30:00)balin написа:  ... и т,н. , но какъв е този 4 файлов дето си го преинсталирал ?

Напиши си точно модела и версията на основната честота в тази тема и ще ти кажа как да го преинсталираш >> https://forum.androidbg.com/showthread.php?tid=72950

Също е важно да си пробвал с друга сим карта на същия оператор на този телефон. Също с какви APN настройки има въведени ... Proxy и Port трябва да са празни.

Поправям, Преинсталирам, Модифицирам Android и Windows
Цитирай
#25

(2016-10-13, 10:26:43)rado__8 написа:  Напиши си точно модела и версията на основната честота в тази тема и ще ти кажа как да го преинсталираш >> https://forum.androidbg.com/showthread.php?tid=72950

Също е важно да си пробвал с друга сим карта на същия оператор на този телефон. Също с какви APN настройки има въведени ... Proxy и Port трябва да са празни.

Версия на Android : 6.0.1
Версия на основната честота : G935FXXU1BPH1
Версия на ядрото: 3.18.14-8888212
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)