Темата е заключена
Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[Разрешен] Внимавайте с измамниците Теленор!!!
#1

Здравейте колеги. Искам да разкажа за огромното си разочорование днес от тези малоумници. След една мъчителна година с IOS устройство, днес най- накрая реших да си взема Самсунг с7. Цяла вечер не спах от вълнение. Бях първи в магазина, и въпреки голямото чудене Хуавей Самсунг накрая реших. Самсунг. Изришно помолих момичето, телефона да не е отварян. Наложи се да търсят уж из цяла Варна. След 30 мин ми се обадиха да отида да подпиша договора и да си взема НЕОТВОРЕНИЯ ТЕЛЕФОН. Отидох, докато четях договора, въпросното момиче влезе в някаква стаичка уж за ножче и излезе с отворена кутия. Щях да се заям за това но тъй като отидох с брутален кеф за нов телефон реших да не казвам нищо. Разглеждам аз телефона преди да подпиша каквото и да било и забелязвам че слота за картата е леко изваден. Защо по дяволите? Ок натиснах го навътре супер трудно но си влезе на мястото. Забелязах нещо странно в горната част на екрана където няма лепенка. Позамазах го леко с пръст бре не се маха. Заглеждам се лайсната ожулена. И идиот би разбрал че телефона е бил или ползван или мострен или  изпускан. Одраскам дисплей и лайсна...След което казвам аз че този телефон няма да го взема така и отговора беше: и какво сега всички документи бяха напразни ли??? казах намерете ми друга бройка аз искам да го взема но не и ожулен. Ами няма други бройки в целия град черни, да подпишем а след два дена ще дойде. Отказах. Отидох на 500м от този Теленор в друг. Пак нямаха черен. Момчето ми каза ще изчакате час. Ок след един час имах абсолютно запечатам телефон, който ОТВОРИХ АЗ. И как така няма други бройки а изведнъж аз се оказвам с неотворен телефон, даже вече си е изцяло мой. Може би ще Ви се стори темата скучна или тъпа, но просто искам да посъветвам всички колеги да гледат супер внимателно когато купуват телефон. Даваме пари в крайна сметка 1200лв за одран телефон??? В кой век живеем. Да не сме маймуни да ни лъжат и да си правят мизерните таргети на наш гръб, с моите пари, за стока която очевидно не е нова.
Аксесоари
#2

Казала ти е, че няма друг с идеята да кандисаш и да вземеш този от нея, а не от другия магазин. Нали си имат разни таргети за продажби. Не и е изгодно да те прати в друг клон и някой друг да вземе премията.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

LG G4
#3

Да, разбирам колега, но що за човек трябва да си съзнателно да набуташ някой така? Та този телефон може да ми коства супер много от към средства. Малко срам нямат ли? Тя ако е няма да и е хубаво да я набутат нали? Не знам просто. Не съм в сферата на продажбите може би такива са навсякъде, но не мен за първи път ми се случва такова нещо и наистина съм обиден дори. Или за имам някакво по изкривено мислене и все гледам всичко да ми е чисто и честно, или съм много назад с материала и манталитета около мен...

Samsung S 24 Ultra 256GB. Titanium Grey
#4

Понеже не си в сферата (и аз вече не съм, по собствено желание) ще спомена само, че таргетите и бонусите далеч не са това, което си мислят всички, неработили в мобилен оператор. Не съм бил в Теленор, но надали положението с таргетите е по-различно от това в Мтел. Няма да отварям тази тема, дискутирал съм я много пъти, но се дразня, когато някой ми говори за таргети и бонуси, и си мисли, че за всяко продадено нещо на служителя му се плаща и, че получава бонус. Нито има такива бонуси, каквито си мислите, нито таргетите са такива, каквито си мислите. Условията им са доста по-лоши и се печели доста по-малко, дори не се печели на бройка, а на определени цифри, не се печели веднага , не е на всяка цена и не е колкото масовия народ си мисли.

Относно телефона-не разбирам какво става в Теленор и каква е тая липса на черни телефони при тях. Преди 2-3 месеца като си взимах моя го вземах по причината, че изобщо беше единственото черно нещо в магазина, пак в Теленор. И в други техни магазини съм забелязал присъствието повече на други цветове, отколкото черното. При МТел пък обратно-винаги черните са били в повече. Нямам си и на идея защо се получава така.

Явно са се опитали да ти продадът мострена бройка, с надеждата да не забележиш. Доста долно, признавам. Но и това са бройки. Все пак, можеше да ти предложат отстъпка като за стока с лек козметичен дефект, има техновериги, които го правят. Все пак си решил проблема и са ти намерили бройка. При това черна. Рядкост тия месеци за Теленор Big Grin
#5

Колега, не отричай, че консултантите при всички оператори се опитват да те накарат да подпишеш точно при тях. Лично ми се е случвало консултант да си оставя неговия телефонен номер и ме умолява да отида в неговия офис в неговата смяна и да търся точно него, защо ли ?
А колко излъгани от консултанти хора има (включително и мои роднини), не ми се обсъжда.
Факт е, че консултантката е подвела колегата. Факт е, че не е единствена.
Защо го правят- не знам, дали заради таргет, бонус, или личен кеф, няма значение.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

LG G4
#6

Да, нормално е да е за тагрет, таргети има дори в зелечуковия пазар. Но мисълта на хората, че бонусите са някакви големи, или, че се изкарват на момента, е много грешна. Повечето си мислят "ии гледай се как ме прецака тука, сега ще си вземе бонуса от моите 15 лв.". Не, всичките си отиват при оператора. Схемата с бонуса е много по-различна от масовото мнение и далеч не е това.

Както и да е, тъпо са постъпили, но явно те са си виновни непродадена бройка в магазина да има козметични дефекти , но за да не я връщат (понеже ще имат глоба за нарушаване на търговския вид на продукт, поне в МТел е така, предполагам при всеки е така и има и глоби, ако служителите драскат/чупят това, което е в магазина). Възможно е като е слаган за мостра да е чукнат някъде, не знам, но си е по вина на служителите/служителя. И човека си го връща в кутията, слага друга мостра, пък тази се вади и се продава "номера да мине". Не я взе ти, но друг ще я вземе-или няма да забележи, или няма да му пука (във емоцията и вълнението си повечето хора взимат каквото им се даде, само за да е веднага, то си е цяла психология и маркетинг). Хубаво е, че си гледал като си взимал. Но бройката вероятно е вече в нечии ръце Big Grin Big Grin Което е некоректно, признавам. Но да надраскаш точно скъп телефон като S7 преди още да си го продал няма да ти излезе евтино Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin
#7

Точно за това ме е яд колега, защото най- вероятно някой го е взел и съжалява страшно много, и цялата еуфория в канала. Никога няма да забравя когато си взех нот 3 и вкъщи видях, че от едната страна дисплея се е отлепил леко и надстърча. Направо исках да се разрева. Отидох но не ми го смениха. И така от мечтания телефон се превърна в телефон който мразех с цялата си душа дето се казва и вместо да се радвам аз постоянно мислех за това как дисплея ми е  отлепен. Точно за това ме е яд, защото вместо някой баламурник да си понесе последствията и да плати това което е ос**л ще набута някой, а този някой може да е спестявал година за да може да си сбъдне мечтата. Както и да е това никога няма да спре, просто трябва да сме по внимателни при покупка.
Искам да попитам сега забелязах, при включване на телефона за малко се появява логото на теленор, и отделно в мелодии имам две техни които са кръстени точно теленор, това нормално ли е?

Samsung S 24 Ultra 256GB. Titanium Grey
#8

Да, нормално е, купил си го от Теленор, чие лого искаш да се появи? Big Grin Big Grin Big Grin
#9

Има и такива "търговци", които мислят САМОза днешният ден!
Лично аз, от 5 години, съм в сферата на търговията. Осветителни тела продава. Фирмата, се справя, въпреки големите вериги.
При нас, клиента трябва да е доволен.
Когато започнах, бях в най-нискооборотният магазин. На твърда съм + %. Когато се обяснява ПРАВИЛНО и НОРМАЛНО на клиента, дори с РИСК, той да не купи, аз го приемам като инвестиция за "утре"!
НО, както от търговците има т**анар*, така и от клиентите!!!
Случай 1 - Клиенти от преди 3 години, идват, обяснявам. Казвам им, че китайските полилеи, са.... боклуци, ползват се САМО с икономични крушки. Тръгнаха си, без да си купят. След 3 години, идват, същото това семейство. Познали са ме, и ми казват, че съм бил прав. Къпилу са от конкуренцията. Излъгани, не са обяснили и сега на нов дават пари...Вече ме послушаха.
Случай 2 - Преместиха ме в друг магазин, по-оборотен. Идва клиентка, която си мисли, че съм НОВ във фирмата /нов съм в даденият обект/. Дава ми опаковка от крушка. Съответно, си мисля, че иска същата. Взимам нова, пробвам я, и й казвам цена. Тя...няма ли фа ми я смените? Аз - ?!?!! Кое да сменя, опаковката ли??? Искаше да и дам ей така, крушка. Връща се след час, носи и крушката...да де, ама е на друг производител, с който не работим.
Така, че и от ТЪРГОВЦИТЕ, и от КЛИЕНТИТЕ, има малки душички!!!
И...да не съм off topic, до някъде се опитвам да разбера колежката от Теленор, до някъде. Със сигурност, и "пилят" на главата, че не се справя. Че искат от нея, още, и още, и още...
НО, трябва търпение. Днес ти колега, @justvank0, щеше да отидеш, в другият офис, но след време, пак в този.
Дълга е темата и може да се погледне от МНОГО страни.
Факт е, обаче, че НЕ СА постъпили коректно!

Внимавам какво си пожелавам, защото може да ми се случи!!!
#10

Понеже темата е за измамници мисля да споделя и аз горчивия си опит с въпросният оператор. Действието се развива преди около 9 години. Влизам в магазин Г.... с виждам Нокия експрес мюзик 5530 и викам товя е моят телефон. Благодарение на консултантката цената след подписването на договора падна с почти 80 лева надолу. Останах много доволен. Веднага пъхнах в него Ментелската си карта, а пък чуждоземната я метнах във витрината. След като няколко месеца подред ми пристигаха сметки с по 3-4 лева над месечния абонамент ми писна и се върнах в същия магазин. Зададох въпроса защо плащам повече за карта, която дори не е разпечатена? Опитаха се да ме изкарат ненормален. Извадих неотворената карта и им увиснаха ченетата. Та хода ми беше плащане на неустойката ( месечните абонаменти до края на договора ) и приключих с тях Smile

Sent from my SM-G800F using Tapatalk
#11

Ето и моите 3 стотинки по темата:
Преди няма и 2 седмици реших да си взема таблет в кеш. За сефте имам таблет, та реших нещо евтино да е. Отивам в Теленора, гледам, че го има въпросния. Идва една служителка, казвам, че имам да подновявам договор и искам да взема таблет. Прави тя справка и казва, че неможе да ми поднови договора, а трябва нов номер. Малко се позамислих и викам ОК. Добреее. Да, ама не. Теленорката ми предлага да направя комбо с друг от номерата, за да ми дойде сметката по-тънкана. Казвам, че не искам, защото така ми се удължава договора за номер, който не ползвам и без това. След това предлага няк'ва измислена оферта, която няма грам смисъл от нея. Накрая служителката неиздържа, за да може да ме прее*е и ми даде това, което исках.
На всичкото отгоре разбрах, че договорите ми с Глобул не са били по 24 месеца, а по 26. WTF. Та, гледайте и си четете договорите.
#12

Хубава случка, ама преди 9 години Теленор беше Глобул със съвсем различни собственици и стратегии. Още Виваком бяха Вивател с първия си собственик. Германос бяха основен дилър на Глобул, а МТел работеше с доста партньори, сега остана единствено Хенди. Преди имаше МСвят, Мпорт, Моби и още някои. Виваком бяха с 2be. Хубави времена, ама стари. Да се отбележи, че 2016 прави 10 години от първото 3G в България , пуснато през 2006 от Мтел, официално от септември (този месец). Точно тия дни (около 10 септ. не се сещам коя дата) пуснаха първия мобилен портал за забавления Vodafone live и първите 3G телефони. За пръв път се появи и практиката в България да не се тарифира по трафик, а на пакет (можеше да се купи месечен пакет за VFL, и трафика да е безплатен). Колко приятни мига имахме във live-а си го знаем тези, които го ползвахме и минахме през всичките 3 или 4 редизайна. Както и да е. Извън темата е, но така и така сме тръгнали да говорим за преди 9-10 години.

По темата - факт е, че това, което е направил служителя с телефона не е ОК, но пък нека си признаем, че повечето от нас биха направили същото (да сменят мострата и да се опитат да продадат надраскания от самите служители телефон), при положение, че ще платят не малка глоба за нарушаване на търговския вид на не какво да е, а на S7, чиято цена е по-голяма от две заплати в тия магазини. Но е некоректно и долно, да.
#13

Лелеее, човек, изкара ми акъла! Помислих че са ти взели с измама апартамента, спестяванията и си останал без работа! Леле леле...

Не знам от гората ли идвате, и не сте на ясно че навсякъде има недобросъветни търговци, решили по един или друг начин да ви подхлъзнат за нещо! Аз тук не виждам някаква страшна фирмена политика, а просто една пикла тарикат! И на твое място, щях да пусна жалба срещу нея, описвайки случая. Ти така си избухал тука, че сега трябва да ми леят куршум за уплаха.
Ползвай си телефона със здраве, и не се оставяй на емоциите да наделяват над разума!
#14

Чували ли сте фразата "който е безгрешен нека първ хвърли камък"
Не прочетох отговор на въпроса "ако ти беше на нейно място, как щеше да постъпиш"
Случаи и случки много в нашата мила родина, просто мисленето ни е такова!

времето е като парите - никога не стига
#15

Тя монетата си има две страни.

От едната страна е клиентската и той за себе си е прав (както е прав и морално) - стоката не е в търговски вид и не би трябвало да бъде предмет на търг.

От другата страна е служителската - 99,99% от хората биха направили точно това и биха пласирали телефона на недоглеждащ клиент. Не поради факта, че ще хванат бонуси или нещо подобно, а поради факта, че са виновни търговската цялост да не е съвсем цялост. И ще трябва да платят солидна глоба, когато въпросната цялост засяга апарат с цената на S7. Ще има да си работят направо без заплата. И като вкъщи те чака (може би) семейство и (може би) дете, варианта ти е да пробуташ стоката и да се кажеш "ми да е гледал", отколкото да платиш на работодателя си сума, която далеч не е две цифри (предвид у-вото S7).

Но, моралната и правилна страна в случая си клиента. Не съм запознат и не съм гледал специално при Теленорските кутии дали има стикер (на моята има, но този на Samsung), но Мтелските си имат собствен МТелски стикер с надпис да не се приема стоката, ако стикера е с нарушена цялост (лепенката за отваряне на кутия). Т.е. не може да се хване мостра и да се прибере в произволна кутия, защото стикера ще бъде скъсан. Не, че пак няма да има недогледали, повечето в еуфорията и емоцията си надали гледат някакъв си стикер, но... все пак.
#16

Колегата си изля мъката и мисля, че темата може да послужи като предупреждение да се гледа внимателно!
Няма смисъл да си чешем езиците повече.

[Изображение: 21693249.jpg]
Темата е заключена




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)