Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Появява ли се bootloop проблема отново?
#1

Добър вечер драги съфорумници, имам един доста важен въпрос, който искам да уточня с вас, касаещ продължаването на използване на съответния модел и марка. Днес получих обратно G4-ката ми (H815) след месец престой по сервиризите, та естеството на въпроса ми е, какъв е риска отново да възникне може би най-сложния и най-краен проблем свързан с модела, а именно bootloop-a, който засегна да не кажа повечето, но поне половината произведени телефони, главно първите октомври/ноември месец. Четох из чуждестранните форуми за много случаи в които след около 5-6 до 7-8 месеца отново се сблъскват с този коварен проблем, имам още една година гаранция, но искам да продължа да ползвам телефона и след като изтече, но не знам до кога ще ме изтрае, наистина много си го харесвам, прекрасен телефон като характеристики, усещане и визия, но е много проблемен, а не искам пак да го чакам по сервизите след време? Какво бихте ме посъветвали/споделили отностно този масов проблем при модела, на някой отново да е претърпявал въпросния bootloop след ремонта?
Цитирай
Аксесоари
#2

Това е причината поради която не искам да наливам 250 лв в нов оригинален дисплей. Тамън ще го сменят и след няколко месеца платката ми да вземе отново да изгори, недай си Боже след гаранцията... Тоя телефон са пари все едно хвърлени на улицата. На косъм съм да си взема Galaxy S7, ама е по-разумно да изчакам още 4-5 месеца за новия S8 и никога повече LG!

Sent from my LG-H815 using Tapatalk
Цитирай
#3

След като си чел за много случаи, значи си стигнал до извода, че е възможно да се случи. При това положение само ти можеш да решиш какъв е разумния ти ход сега.
Аз лично съм на косъм да взема S7 edge. За S8 не ми се чака половин година, а и както се вижда не е добре да се взима от първите партиди.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk
Цитирай
#4

Мен лично в сервиза ме посъветваха изобщо да не си мисля, че ще е по-сигурно със Самсунг. Отделно имам един познат, който сменя редовно дисплеи на еджовете заради пукнатини от нищото, за проблема е споменато и в едно от ревютата. Отдено има и не малък лист с други проблеми. Аз все още нямам никакво проблеми с Г4-ката но също мисля занапред защото влезе ли в сервиз няма как да чакам цял месец и ще трябва да купя друг телефон директно.
Цитирай
#5

Много си го харесвам, реално за тези пари не мога да си харесам друг и се надявам да ме изкара още 1-2 години, обаче ако още един път изгори това ще му е края и ще съм вътре ако и гаранцията е изтекла.
Цитирай
#6

Като бъдещи потенциални заместители съм набелязъл Пиксел хл, Зенфон 3 делукс и лг г6 (ако и е по- добре замислен от г5).
По темата мисля, че всичко е ясно.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

LG G4
Цитирай
#7

Към момента, за парите на този телефон, няма абсолютно нищо съпоставимо. Ако нямаше описаните проблеми, не виждам как и по-скъпите модели биха му стъпили на удобството. Преди седмица, мой познат си взе samsung s7. На втория ден си скубеше косите със софтуерни проблеми и настройки с него, а предишният му телефон беше Note3. Сиреч не е като да не е на ти със самсунгите. Ходих да му помогна и проблема беше в някакви рестрикции в настройките на телефона. И аз гледах и се чудех, защо аджеба така е направено и бъзика външния софтуер, ама те на. Така че надали има безпроблемен телефон. Според мен си запази телефона и чакай по-добри модели да пуснат и чак тогава сменяй. Днес едно приятелче ми звъни от Тайван. Разцъкал в някакъв мол, LG V20. Каза, че по хубав телефон не е виждал, а той не е човек който да не разбира от телефони Smile . Ходи с по три. Искал да купи веднага няколко бройки, но му казали, че цена ще има чак на 29-ти тоя месец и го разочаровали яко, защото си тръгвал утре към БГ. Когато (ако) го пуснат в Европа, по-добре го поогледай него. Гаранция няма да те разочарова, освен с цената евентуално, но както знаем, цената на ЛГ телефоните, пада за половин година до по-приемливи нива.

Motorola Defy --> Samsung Galaxy Nexus -- > LG G2 D802 --> LG G4 H815 / 4CORE Fix --> LG V30 H930
Цитирай
#8

То ясно, че и Самсунга не е цвете, имал съм 3-4 броя и още имам два, ама трябва да преподписвам аз. Но пък Амоледа не може да се сравнява с нашите екранчета.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk
Цитирай
#9

Цветя в голямата комерсиална градина едва ли има изобщо... Иначе аз точно амоледа харесвам най-много при конкуренцията, грам не ми пука че някой звят не бил достатъчно точен при положение, че ълите на видимост и лунисцентните отблясъци при най-лекото завъртане на екрана са поне двойно по-добре. Особено вечер технологията лсд е мноого зле за мен...
Цитирай
#10

(2016-10-19, 18:38:10)skillz написа:  Добър вечер драги съфорумници, имам един доста важен въпрос, който искам да уточня с вас, касаещ продължаването на използване на съответния модел и марка. Днес получих обратно G4-ката ми (H815) след месец престой по сервиризите, та естеството на въпроса ми е, какъв е риска отново да възникне може би най-сложния и най-краен проблем свързан с модела, а именно bootloop-a, който засегна да не кажа повечето, но поне половината произведени телефони, главно първите октомври/ноември месец. Четох из чуждестранните форуми за много случаи в които след около 5-6 до 7-8 месеца отново се сблъскват с този коварен проблем, имам още една година гаранция, но искам да продължа да ползвам телефона и след като изтече, но не знам до кога ще ме изтрае, наистина много си го харесвам, прекрасен телефон като характеристики, усещане и визия, но е много проблемен, а не искам пак да го чакам по сервизите след време? Какво бихте ме посъветвали/споделили отностно този масов проблем при модела, на някой отново да е претърпявал въпросния bootloop след ремонта?

Здравей, може ли да попитам телефона дали е към оператор и в кой сервиз си го оставил? Интересно ми е, защото аз оставих моя със буутлууп преди няколко дни в теленор и се надявах, че в рамките на една седмица ще го оправят. А по твоя пост съдя, че явно до месец могат да ме бавят.
Цитирай
#11

По закон до 30 календарни дни.


Samsung Galaxy A54 5G и LG V20/G8s
Цитирай
#12

Аз го оставих моя в понеделник с такъв проблем, но не знам в София ли го пратиха или някъде във Варна...
Цитирай
#13

Моя за смяна на платка беше готов за 8 дена . От Теленор е и пътува от Варна .

Xiaomi 13T Pro
Цитирай
#14

Вчера си го взех от Теленор, точно една календарна седмица. Честно казано съм приятно изненадан. Проблема е бил редовния, като са ми сменили главната платка. Дано сега повече не се появява този проблем. Хубав ден на всички Smile
Цитирай
#15

Вписали ли са новия имей в гаранционната карта ?

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

LG G4
Цитирай
#16

На мен ми казаха, че чакам за платка, оставих го миналия понеделник, но в София чакали доставка на платки... Когато я сменят ще имам нов IMEI номер ли ?
Цитирай
#17

Да. И задължително при приемането на телефона, провери дали са залепили лепенка с новия IMEI в гаранцията и дали пише, че е сменено дъното. Май трябваше да пише, че е сменен и IMEI-а но не помня точно. Утре ще погледна гаранцията.


Samsung Galaxy A54 5G и LG V20/G8s
Цитирай
#18

Мога ли да продам на сносна цена изцяло здрав телефон, със гаранционно сменен екран, но с bootloop, като ми отказаха ремонт, поради причината, че бил руутван и бил "ръчно модифициран" според протокола?

Говоря за този модел... вече си взех xiaomi note 4 колкото да имам нещо, че време за почивка в италия.. :Big Grin а там всичкия транспорт го има в travelme-то

Nokia 5230 -> Alcatel Pop C5 -> Alcatel OT Idol 2 -> LG G2 -> Meizu M1 Note -> LG G4 :3
Цитирай
#19

При положение, че ремонтът струва 3-400 лева, колкото струва работещ телефон втора ръка в отлично състояние, колко сносна цена да му вземеш?

Sent from my LG-H815 using Tapatalk
Цитирай
#20

Зада ти откажат гаранция заради това че телефона е рутван трябва да докажат че това е причината телефона да умре а при положение че го носиш за ремонт за които от ЛГ са признали официално че е дефект са длъжни да го оправят гаранционо

i8000 : i9000M : i9100 : i9300 : LG G2 : LG G4 : G955F : Note 20 Ultra 12/256GB : Galaxy S22 Ultra 12/256GB : Galaxy S23 Ultra 12/512GB
Цитирай
#21

Аз съм на същото мнение. Как точно някой ще докаже, че причината телефона да умре е следствие от отключване на буутлоудера и последващо евентуално руутване и всякакви други евентуалности??? 

Защото след скапването на телефона се разбира, само че е с отключен буутлоудър и нищо друго.

https://forum.androidbg.com/showthread.p...pid1340166
Цитирай
#22

Те от ЛГ са признали официално за проблема, ама и официално са написали на сайта, че гаранцията отпада при отключен буутлоудър.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk
Цитирай
#23

Пиши на КЗП. Написаното на сайта на LG е в противоречие с директиви на ЕС, така че няма как да не си в правото си за гаранционен ремонт, особено при признат от производителя проблем.

Motorola Defy --> Samsung Galaxy Nexus -- > LG G2 D802 --> LG G4 H815 / 4CORE Fix --> LG V30 H930
Цитирай
#24

То хубаво ще пиша... ама "emag Гаранция" е нещо доста трудно да се оспорва според мен?

Nokia 5230 -> Alcatel Pop C5 -> Alcatel OT Idol 2 -> LG G2 -> Meizu M1 Note -> LG G4 :3
Цитирай
#25

Щом е фирма оперираща в България, то няма никакво значение, че е румънска. Пробвай, че иначе ти ще си плащаш за ремонта.

Motorola Defy --> Samsung Galaxy Nexus -- > LG G2 D802 --> LG G4 H815 / 4CORE Fix --> LG V30 H930
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)