Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Странен проблем при входящи повиквания
#1
Question 

Здравейте, колеги!

Преди около 2 месеца приятел ми каза за първи път, че ми звъни на телефона, но не го вдигам. Казах му, че не ми е звънял телефона и нямам пропуснати повиквания от него. И му показах регистрите на разговорите си. Тогава той ми показа неговите изходящи позвънявания към мен. Ако не ги бях видял нямаше да повярвам. Направих профилактично един рестарт. После се оказа, че и други хора са ми звъняли, чуват в слушалката си звънене към моя телефон отсреща, но не съм вдигал. Нямаше причина да не им вярвам вече. Известно време след това, може  и около месец, отново подобен проблем с друг човек и телефон. Последно преди седмица се появи отново. Чаках важно позвъняване за среща в точен час, не го получавах, мина повече от 1 час и направих рестарт. След него телефонът ми звънна и пак бях упрекнат защо не вдигам и не отговарям. 6 позвънявания към мен ми показа човекът, когато се видяхме по-късно същия ден. Реших че явно нещата са сериозни, звъннах на оператора и вариантите беше проблемът да е в моя апарат или в СИМ картата. Предложиха ми да ми я сменят в техен офис (Виваком е моя оператор, ако има отношение в случая), направих го и вече 1 седмица чакам да вида дали пак ще изреве някой, че ми е звънял, но не съм вдигнал. Много неприятна ситуация.
Някой от вас имал сблъсквал ли се е с подобно нещо.


Huawei Mate 20 Pro Midnight blue & Twilight®
Цитирай
Аксесоари
#2

Карта или оператор е проблема. С LG K10 и с а5 Galaxy при мен проблема е че вдигам, но или мен е ме чуват или аз другия. Рядко се случва, но се случва. Мтел е моя бирник. Според мен е картата

Изпратено от моят SM-A510F с помощта на Tapatalk
Цитирай
#3

Докато бях на Вивата ми се е случвало съвсем същото, срива се мрежата и телефонът е без оператор, без да подозираш...

VOG-L29, HW GT 4, KM6 Deluxe, KM2 Pplus Deluxe, Mi TVBox S 4K, Mi TVStick 4K 
Цитирай
#4

За 10 години въпросният проблем ми се е случил само веднъж.

 
Цитирай
#5

@Mondiso, смени си не само картата, но и оператора Smile

Изпратено от моят GT-I9301I с помощта на Tapatalk

Samsung Galaxy S23 Ultra & Realme GT2 & LG Wing
Цитирай
#6

(2016-12-12, 21:51:04)ganchev написа:  @Mondiso, смени си не само картата, но и оператора :)

Изпратено от моят GT-I9301I с помощта на Tapatalk

И на кой оператор да отиде?
Имам същият проблем от 6-7 месеца. И това е ежедневие. И освен този проблем има и друг: разговорът глъхне, метален звук и т.н.
Операторът е М-тел. Картата е сменена, но не е от нея. Всъщност проблемът се появи откакто си пуснаха скапаната 4Г мрежа. Когато съм извън БГ проблемите ги няма. Обаждах се в кол центъра на М-тел, оттам ми казват телефона е за сервиз. Казвам им, че извън БГ проблема го няма, те ми казват, че проблема не е в мрежата защото тя е перфектна.
Решението за мен: смяна на оператора. И следващият ми оператор ще е Виваком. Може другите им услуги да са на@кани, но поне мрежата им за мобилна услуга е добра и имат по-добро покритие от М-тел.

едит:
Моят телефон е G2. ЖУлезен телефон. Още не мога да му намеря заместник. Верно, батерията вече ме кара 3 дни (срещу 5 като нов), но за 4 годин' работа е супер :)
Цитирай
#7

Това е така от както почнаха да работят по 4Г мрежата си. Мрежата в кой режим ти е, троен или само 3Г?
Явно всички имат трудности от както пуснаха 4Г мрежите. Случвало се като набирам разговорът да прекъсва без никакъв сигнал. При второ набиране вече ми дава свободно. Тва на Виваком. Изобщо не мисля за смяна на оператора. Вива за мен е най-доброто решение. От както пуснаха 4Г мрежата се наложи да мина на автоматичен режим (2г/3г/4г) защото като бях само на 3г мрежата се губеше за секунди или минута. Когато забележа и пусна троен режим веднага се вързвам за 4г мрежата им. За това автоматичен режим е решението на проблема. Поне при мен пропуснати повиквания не е имало.
38
Цитирай
#8

Телефона винаги стои на 2G Smile ..., защото мрежата на М-тел е толкова добре направена, че ако го оставя на автоматично избиране на мрежа телефона блокира след няколко часа. Обхватът на 4G & 3G плува като албанска подводница (от липса до пълен обхват). И като започне едно превключване от мрежа в мрежа... мобилният нет ми изчезва и се налага рестарт.
Защо в Гърция и Австрия такива проблеми няма се пита в задачата Smile
Отделно качеството на звука - отврат. Като сложа карта на Виваком или Теленор - еб@ си и звука. При М-тел то не е шум с намаляваща и усилваща се сила, не е глъхнене... Като получа обаждане от 4Г веднага превключва на 3Г. Питах в кол центъра що така, бе Миме - 4Г не била за разговор. И питам аз: за къф ми е тогава?
Ама да не разводнявам темата.
Цитирай
#9

Ако проблемът е в мрежата и има срив на сигнала /случвало се е и това/, когато ме търсят ще чуят "В момента няма връзка с този номер. Моля, обадете се по-късно" или "Телефонът на абонатът е изключен или се намира извън обхват". Но проблемът тук е друг - звънят ми, чакат да вдигна, но аз няма как да го направя, защото телефонът ми не звъни. Един до друг сме, звънят ми, на телефона им свободно, а моят телефон си спи. След като го рестартирах тогава почваше да звъни. Това преди да сменя СИМ картата. Наистина парадокс - отсреща чуват сигнал звънене в слушалката си, а аз не чуват телефонът да ми звъни. Дори нямах и след рестарт пропуснати повиквания. 
2-ра седмица откакто смених СИМ картата и още никой не се е оплакал, че ми е звънял и не съм вдигнал или не съм се обадил по-късно да видя за какво ме е търсил. Дано се е оправило след смяната.

@eksoldier
На автоматичен режим съм. Случвало ми се е и на мен като набирам разговорът да прекъсва без никакъв сигнал. Но това е друг проблем.

@ganchev
В началото на март ми изтича договора и сериозно се замислям да ида при Теленор. Поне тяхната 4Г мрежа е доказано най-добрата в БГ. А тази на Виваком е някаква пародия. Не виждам какво и е по-бързото от 3Г мрежата. И аз и мои приятели сме си правили експеримент с различни телефони да вкл. и изкл. 4Г мрежата и не се забелязва осезаема разлика в скоростта на нета. Жена ми е с ЛГ Г2 и няма 4Г /още е с Кит Кат, а не с Близалка/, пускаме мобилен нет /тя 3Г, а аз 4Г/, зареждаме приз Хром едни и същи страници и телефоните зареждат страници почти с еднаква скорост. Това вече е съвсем друга тема Smile


Huawei Mate 20 Pro Midnight blue & Twilight®
Цитирай
#10

(2016-12-18, 12:40:13)Mondiso написа:  В началото на март ми изтича договора и сериозно се замислям да ида при Теленор. Поне тяхната 4Г мрежа е доказано най-добрата в БГ. А тази на Виваком е някаква пародия. Не виждам какво и е по-бързото от 3Г мрежата.

Повече от половин година търпях проблеми с Теленор.Телефона си показва обхват,3-4 черти на индикатора,но когато ми звънят им казва"Телефона на абоната е изключен" или нещо от сорта.Може цял ден да си стои телефона,без да гъкне,в момента в който реша да набирам,телефона ми изписва:"Мобилната мрежа не е достъпна".
Пробвах какви ли не превключвания-само 2Г,само 3Г,автоматичен избор,без ефект.Само рестарт оправя положението,Хубаво де,ама съм имал случаи и по десетина пъти на ден рестарт.Интересното е,че доказано не е от телефона,работя съвсем наблизо до нас и надали телефона сменя клетката.Почти всичките ми колеги имат същия проблем,дори сина на шефа,със Айфон 6 му се налага да рестартира.Всички рестартират много пъти през деня,за да се закачат отново за мрежата...
Разпадаха ми се разговорите често,преплитания на разговори съм имал...
Близо 10 години ползвах услугите на Глобул/Теленор.Принудих се и си прехвърлих номера на Виваком,след като договора ми изтече.Проблемите ми изчезнаха.


Едит.:Моите проблеми също започнаха със старта на 4G мрежата им...

SM-N9000 > SM-N960F/DS > SM-N975F/DS > SM-N986B > SM-N975U1>SM-S918B/DS
Цитирай
#11

(2016-12-18, 12:40:13)Mondiso написа:  Но проблемът тук е друг - звънят ми, чакат да вдигна, но аз няма как да го направя, защото телефонът ми не звъни. Един до друг сме, звънят ми, на телефона им свободно, а моят телефон си спи. След като го рестартирах тогава почваше да звъни. Това преди да сменя СИМ картата. Наистина парадокс - отсреща чуват сигнал звънене в слушалката си, а аз не чуват телефонът да ми звъни. Дори нямах и след рестарт пропуснати повиквания. 
2-ра седмица откакто смених СИМ картата и още никой не се е оплакал, че ми е звънял и не съм вдигнал или не съм се обадил по-късно да видя за какво ме е търсил. Дано се е оправило след смяната.

Тъй де. Това ми е другата екстра за тези 32 лв./месец дето им плащам. Но, тя се случва по-рядко: 1-2 пъти в месеца. И след смяна на СИМ картата проблема си остана, само дето новите 4Г карти на М-тел нямат служебната програма за проверка на сметка (М-тел менюто)  Lol
Обаче при приятелката ми е ежедневие. Обаче тя твърдо не иска да си сменя оператора...
М-тел ги хрантутя от 1997-ма. Обаче - дотук с хранилката. Телевизията също им е леш: такова отвратително качество и на едновремешните съветски телевизори не съм виждал. 
Догодина М-тел се разделят поетапно (с всеки изтекъл договор) с едни 200 кинта на месец за всичките ми карти и услуги при тях.
Цитирай
#12

Цитат:В началото на март ми изтича договора и сериозно се замислям да ида при Теленор. Поне тяхната 4Г мрежа е доказано най-добрата в БГ.
Не се лъжи брат. Навсякъде където правя 100 Мбит с Виваком Теленор прави едва 30-40 Мбит на 4Г. У дома Виваком прави 60 Мбит, Теленор 20. Мерси им за "доказаната" мрежа! Нищо не са доказали. Тва дето лъжат хората, че са с най-бърз нет не е вярно. Тестовете на Укла са за началото на годината. Виваком пуснаха масово 4Г едва от средата на годината. 
Аз ползвам на автоматичен режим мрежата и нямам никакви проблеми с пропуснати повиквания. Постоянно съм на 4Г.
Цитирай
#13

Темата стана малко Кой е по по найSmile Няма лошо де. Виваком с този спор за собствеността, който се точи още от лятото и дето съдят Спас Русев в няколко европейски съдилища и прочие проблеми не знам до къде ще го докарат Вивакомци. Отделно съм им абонат повече от 15г., работил съм и в системата на БТК, когато стартираха и до сега не се сетиха да ми предложат неограничени минути в рамките на тарифен план около 15лв, както предлагат МТел и Теленор на свои абонати. Но има и момент на зарибяване на абонати за да ги привлекат от конкуренцията.
В нашия край към момента Теленор е с по-висока скорост на 4Г мрежата от Теленор. С МТел не знам как е и не ме и интересува, че от тях избягах преди години с 200. От Глобул нямам лоши впечатления, бил съм и техен абонат, надявам се от както станаха Теленор да имат развитие.
Май всеки е патил от един или друг оператор и еднозначен победител няма да имаме Smile


Huawei Mate 20 Pro Midnight blue & Twilight®
Цитирай
#14

(2016-12-18, 21:37:28)Mondiso написа:  ... и до сега не се сетиха да ми предложат неограничени минути в рамките на тарифен план около 15лв, както предлагат МТел...

При М-тел НЯМА такава тарифа и никога не е имало.
Виж, при Виваком има тарифа от 17 лв. на месец/24 месеца договор ако си прехвърляш номера от друг оператор. Включва неограничени минути към всички и 10 гига нет.
М-тел нямат добри предложения в последните 10 години, а преди тези 10 години изобщо нямаха добри предложения.
Цитирай
#15

(2016-12-18, 21:37:28)Mondiso написа:  Виваком с този спор за собствеността, който се точи още от лятото и дето съдят Спас Русев в няколко европейски съдилища и прочие проблеми не знам до къде ще го докарат Вивакомци
Не им бери гайлето,както и те не берат нашето.Който и да е собственик,ние даже няма и да го разберем.Един ще я купи,друг ще я продаде...Познатаите истории с Глобул и Мтел.Споко,това не е финансова институция и няма какво да и вземат.Оператора като оператор ще си работи а кой ще държи контролният дял и дърпа юздите на борда...много са далеч от нас да ни вълнува.За нас е важно само едно-да си работи като компания/оператор и мрежата и да не спира.

SM-N9000 > SM-N960F/DS > SM-N975F/DS > SM-N986B > SM-N975U1>SM-S918B/DS
Цитирай
#16

Аз също имам този проблем с повикванията на Мтел съм от седмица преди на виваком смених 2-3 сим чипа че дефектираха нещо .
И аз се замислям за смяна на сим картата.
Но аз като тръгнах да набирам телефона ми зацикли на повикването. Иначе телефона си работеше без проблем само дето не звънеше
Цитирай
#17

Интересно, за първи път разбирам за такъв проблем. Ами, какво ще се случи, ако настроите режимът на 2G, дали ще се оправи?
Цитирай
#18

(2016-12-24, 09:31:34)donscot написа:  Интересно, за първи път разбирам за такъв проблем. Ами, какво ще се случи, ако настроите режимът на 2G, дали ще се оправи?

Не,при мен това не помагаше.

SM-N9000 > SM-N960F/DS > SM-N975F/DS > SM-N986B > SM-N975U1>SM-S918B/DS
Цитирай
#19

Сега го хванах пак направи същият номер
Интернет си имаше само че беше на 3G зациклил работеше си без проблем пак телефона хванах го понеже съм си прехвърлил телефона,ако не вдигна.
Когато тръгнах да набирам изписа свързване и така си остана като затворих не иска това е маи за сега ще сменя сим картата и ще видим какво ще стане .
Ако някои е решил проблема да сподели.

Motorola MILESTONE-htcEVO 3D-htc 516 dual-sony Z ULTRA -Samsung Galaxy Note 8.0(tab) -lenovo A1000-lg G4- Huawei P10-huawei P9 lite-Huawei P30pro- Xiaomi note 9 pro- Xiaomi 11T pro
Цитирай
#20

Около месец след смяната на СИМ картата проблемът не се е появявал отново. Явно тя е правила мизерии.


Huawei Mate 20 Pro Midnight blue & Twilight®
Цитирай
#21

И след смяна на сим картата пак го направи ,ще ходи на сервиз

Motorola MILESTONE-htcEVO 3D-htc 516 dual-sony Z ULTRA -Samsung Galaxy Note 8.0(tab) -lenovo A1000-lg G4- Huawei P10-huawei P9 lite-Huawei P30pro- Xiaomi note 9 pro- Xiaomi 11T pro
Цитирай
#22

Да потвърдя - от около месец се появява същият проблем при мен, картата е към Мтел. Sad
Цитирай
#23

Повече от 3 месеца по-късно след сменена 4G карта (Виваком) няма никакви проблеми


Huawei Mate 20 Pro Midnight blue & Twilight®
Цитирай
#24

Здравейте и от мен. Близо от около месец и при мен се появи този проблем. Операторът е Мтел. Смених картата, но продължава да го прави. Получаваш обаждане, отговаряш, свършва разговора и край. Броячът си брои секундите и минутите, но няма никой. Индикаторът за мобилна мрежа показва само нивото на сигнала, но не и наличието на мрежа за данни.Нито можеш да приемеш обаждане, нито да направиш повикване. След рестарт се оправя. Имам, не без основание подозрение, че мръсният номер се получава, когато се прехвърля комуникацията от една клетка на друга.
Ако някой е открил решение на този проблем, моля да го сподели.
Цитирай
#25

Проблемът, явно е в Мтел, понеже симптомите са идентични (при мен също), а операторът май при всички е Мтел... За момента освен с рестарт на апарата, друго спасение не съм открил.

SM-G975F Prism Black + 64 GB SanDisk Ultra® microSDXC™ UHS-I Card 

Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)