Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Загуба на сигнал =мрежа виваком
#1

Здравейте, закупих преди 1 месец,  от виваком тел хз и на 3тия. Ден започнаха проблемите със загуба на сигнал. Отидох в магазина но не искат да го сменят, оправя се само с ресет,смених софтоерА от сони с тяхното приложение и не става. Най - често го прави при по слаб сигнал и включен мобилен интернет.Има ли оправия, имам и z3+ , първата Z на 3год. И с тях няма проблем със същата карта.. Не разбирам защо,
Цитирай
Аксесоари
#2

Как точно губи сигнал?
Цитирай
#3

(2016-12-29, 21:30:28)krasi_bmw написа:  ...Отидох в магазина но не искат да го сменят, оправя се само с ресет,смених софтоерА от сони с тяхното приложение и не става...
А защо в магазина, може направо и в сервиза след като е в гаранция.

 
Цитирай
#4

Повече инфо трябва, все пак винаги ли го губи - и в 2,3,4Г. Със спрени моб данни. Има ли го това в графиката на батерията - празна графика или само горе в бара ти дава, че няма обхват?
И как ако влезнеш в техен магазин, прозвъниш го и там даде, че няма обхват ще ти откажат да го вземат за ремонт?
Като ти се случи не го рестартирай, а го носи така да видят, че реално не работи. И го снимайте, че е без обхват. Де ще ходят тогава

А иначе все пак пробвай няколко дена с друг сим
Цитирай
#5

Губи сигнал само когато е включен 3g или. Lte 4g,никаде в настройките не може да се види какво се случва, а ходих в магазина защото даже мислих да го върна нали може, но не и бг. СИМ е сменена 2 пъти
Цитирай
#6

В графиката на батерията трябва да имаш или черта с друг цвят или направо празна линия.
Но това едва ли ще мине за доказателство в магазина. Най-добре е като ти казах да го занесеш така и да ти звъннат там и да стане ясно.
То това е лесната част..от там нататък в сервиза ще е още по-трудно доказуемо.
От опит ти го казвам. 6 месеца им връщах така телефон със същият проблем. На края ми го смениха чак като се свързах с производителя, виваком ги интересува само да ги продават с договори. Според тях за поддръжката си има други отговорни и дори отказаха да ми съдействат, макар че им плащам по 100лв/ месец от дълги години
Не се отказвай, намери начин да го докажеш . Аз лично снимах 2-3 клипа, пращах телефона с тях да ги гледат в сервиза. Те ги трият и ми го връщат и накрая и ги качих в ютуб. Пратих линка на хтц и до 2 часа някой направо ми се обади по телефона.
Така, обаче след още поне 2 месеца и ми го смениха с нов
Цитирай
#7

пробвай с друга карта
ако с нея работи - сменяш картата
ако и с нея не иска - направо в Булграм
Цитирай
#8

За сега се оправи с последния софтуер, само 1 път загуби сигнал. Мисля че нещо е от виваком проблема. Ще видим ако пак почне го врущам тоя боклук.
Цитирай
#9

Имах същия проблем. В центъра на София, получавах смс-и за пропуснати обаждания. Като ми звънят и чуват: ''в момента абоната е извъх обхват или телефона на абоната е изключен''.

Бързо ми стана ясно че Виваком имат някакъв проблем с мрежата. За да установя този факт направих следното:

1) смених апарата (пъхнах сим картата в нокиа с фенерче)
2) смених сим картата

Проблемите не спряха. Следователно виновника е очевиден - Виваком.


Ядосах се, обадих се на Виваком. Очаквано срещнах тъпоумност.

Пуснах писмено оплакване с обратна разписка. незнам това ли помогна или не, но в един слънчев ден всичко това изчезна.

години след това им бях абонат и нямаше проблем. 

Незнам дали в случая проблема е пак същия или се касае за дефектен апарат. Само споделям. Ако пък на някой му свърши работа тая информация ще съм доволен.
Цитирай
#10

Може да е имало някакъв приемник, който заглушава сигнала или много антени на едно място.

Sony Xperia Z Ultra
Sony Xperia XZ
Samsung Galaxy Note 10+ 256gb 12ram
Samsung Galaxy S23 Ultra 512gb 12ram
Цитирай
#11

Не е изключено и самата сим карта да е нещо дефектна

Huawei Mate 9 Pro Titanium Grey 6/128 GB
Цитирай
#12

Може и слота за СИМ картата да е дефектирал, незнам

Galaxy S9+ > Note 10+ 5G > Mi 9 SE > P40 Pro > Mi 9 SE > OPPO Find X3 Pro 5G > iPhone 13 Mini Starlight 512GB > Z Flip 3 256GB + Galaxy Watch 4 Classic 46mm > iPhone 13 Pro Max + Apple Watch 7 45mm S22 Ultra 12/256 + Galaxy Watch 4 40mm VIVACOM  Heart
Цитирай
#13

какво стана тук? разбра ли се какъв е бил проблема?
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)