Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Samsung Galaxy J3 (2016)SM-J320FN проблем с акаунт
#1

Здравейте.
Въпросният Samsung Galaxy J3 (2016)SM-J320FN се наложи да му се зададат заводски настройки, тъй като бе останала много малко свободна памет, дори не можеше да се обновяват приложенията. Това се е случило (заемането на толкова много памет) за една нощ. На сутринта всичко от телефона е било объркано, липсвали са дори всички номера от телефонният указател. След задаването на фабричните настройки като се стигне до въвеждането на Google акаунта устройството изписва, че са били възстановени фабричните настройки, и че трябва да се влезе в профила на Google акаунта. След няколко кратно безуспешно въвеждане на паролата се наложи да я сменя понеже устройството не я разпознаваше. Тук е мястото да отбележа, че паролата не е сгрешена при въвеждане, тъй като е надлежно записана. Този телефон се ползва от съпругата ми като служебен. След смяната на паролата, през компютър, и въвеждането и в телефона излиза информация, трябва да се въведе един от акаунтите на това устройство за да продължи нататък. В Google акаунта се влиза с променената парола от компютър, но телефона е запомнил някаква предишна информация и си иска нея.
Опитах посредством трита бутона да изчистя кеша, но проблемът остава.
Питанката ми е как е възможно да се заличи информацията която е запомнило устройството, та да може да се продължи с  процедурата по вписването на Google акаунта в устройството, иначе е неизползваем.
Благодаря Ви за помощта предварително.
Цитирай
Аксесоари
#2

Когато му даде factory reset и после wipe cache partition пак ли не се изтрива акаунта?Но изкарай сим картата и мемори карта ако има преди да го направиш.
Цитирай
#3

Да, правено е това, по горе описах. Явно информацията за Google акаута се записва и в RAM паметта на устройството. Търсих фурмуер с три, или четири файла, но не открих. Сега устройството се намира в сервиза на K&K Electronics. Но ако си мислят, че след всяко задаване на заводски настройки ще трябва да влиза в сервиз не са познали.
Цитирай
#4

Не трябваше да прибързваш, лесна работа е ако нямаш някакви важни данни на телефона. Ама съмнявам се че и в сервиз ще ти ги запазят.

A trip down memory lane
2013: ZTE Blade III
2015: Samsung Galaxy Core 2
2016: Samsung Galaxy J5 2015
2017: Samsung Galaxy J5 2017
2018: Xiaomi Redmi Note 5 AI
Цитирай
#5

Сервиз нямаше нужда , но чак сега виждам темата. Ако не са го оправили пиши... Smile

Поправям, Преинсталирам, Модифицирам Android и Windows
Цитирай
#6

(2017-01-16, 21:20:55)mitko7411 написа:  Не трябваше да прибързваш, лесна работа е ако нямаш някакви важни данни на телефона. Ама съмнявам се че и  в сервиз ще ти ги запазят.

За данните не е проблем. Всичко е запазено.

Благодаря и за предложението на rado__8, ще го имам предвид, за напред.

Приятен ден.
Цитирай
#7

Здравейте , аз имам същия проблем , моля помогнете кажете как да го оправя ?

••• HUAWEI P30 LITE •••
Цитирай
#8

И при мен се получи същият проблем. Някой може ли да помогне?

Sony Vivaz - > Samsung Galaxy S - > Samsung Galaxy S2 - > Lenovo Vibe P1 - > Xiaomi Redmi Note 4x 3/32 MIUI 10 - > Alcatel 1S 2020 > POCO X3 NFC 6/64
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)