Оценете темата:
  • 2 гласа - средно 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Huawei P8 lite постоянно губи обхват Виваком.
#1

Здравейте! Пиша ви за да ми дадете мнение, съвет  или идея какво да направя с един телефон.  Ако някой се е сблсквал с този проблем, моля да ми даде съвет. Проблемът е следният. Huawei p8 lite е телефонът.  С две сим карти, но се ползва само с една. На един месец е. В началото беше супер. Много добре си работеше и нямаше грешка. Но от две седмици се получи проблем. Операторът е Виваком. Телефонът напоследък постоянно губи обхвата. Когато пробвам да звънна на номера ми казва, че абонатът е извън обхват и след  5 секунди получавам смс, че номерът е достъпен. Това се случва на различни места в града, дори и на центъра, в закрити и открити пространства.  Случва се и на 3 G и на 4 G. Ако някой знае на какво се дължи това моля да ми даде съвет. Дали проблемът е в  телефона. Сменихме сим картата с нова, но проблемът остана. Доста е неприятно, защото на човека му се налага постоянно да провежда разговори през работния ден. За сервиз ли да го изпращаме и изобщо ще направят ли нещо в сервиза. Някой сблъсквал ли се е с такъв проблем с този модел?
Благодаря предварително на хората, които ще се отзоват с мнение.
Цитирай
Аксесоари
#2

Тия от Виваком нещо ме съмняват с тяхната мрежа, пробвай с карта на друг оператор да видиш как е
Цитирай
#3

(2017-02-13, 22:34:48)esil2 написа:  Тия от Виваком нещо ме съмняват с тяхната мрежа, пробвай с карта на друг оператор да видиш как е

Ами аз също съм на Виваком, но с друга марка телефон, двата стоят един до друг и от моя звъня на huawei и нямааа , казва, че абонатът е излючил телефона си и виваком ще предаде, а иначе в този момент чертите за обхвата и на двата са пълни. Луднахме с този китаец...?
Цитирай
#4

И аз бях по същия начин. С времето се оправя. Не знам на какво се дължи, първия месец беше кеф след това 2-3 седмици някъде йок, губя обхват незнайно що. Не съм сменял нищо и пак казвам трябва да мине някакво време, не знам защо, но при мен така стана Big Grin
Цитирай
#5

@mapia Teneva,не се притеснявай за телефона,нищо му няма,проблема е от Viva.Преди година и аз имах същия проблем с тях там където живея,писах жалби,дори идваха и замерваха сигнала,но...до там.Принудих се и смених оператора и си реших проблема.Странното беше,че не навсякъде в района липсваше сигнал а само на определени места,което не промени решението ми да ги напусна.

Samsung Galaxy S III Mini >>>> Huawei P8 Lite >>>>Honor 8 x
Huawei Watch GT 2
------------------------------------------------------------------------------
ПОБЕЖДАВАТ САМО ОНЕЗИ,КОИТО ВЯРВАТ,ЧЕ МОГАТ ДА ПОБЕДЯТ!
Цитирай
#6

(2017-02-14, 08:10:23)buci59 написа:  @mapia Teneva,не се притеснявай за телефона,нищо му няма,проблема е от Viva.Преди година и аз имах същия проблем с тях там където живея,писах жалби,дори идваха и замерваха сигнала,но...до там.Принудих се и смених оператора и си реших проблема.Странното беше,че не навсякъде в района липсваше сигнал а само на определени места,което не промени решението ми да ги напусна.

Върнахме заводските настройки и пак така.... Ако е от оператора и моя няма да има обхват , защото и аз съм на Вива, а стоят един до друг и моя има, а Huaawei не. Блговоря на хората, които писаха!
Цитирай
#7
Smile 

Имах същия проблем с карта в малкия слот. Извадих я, почистих я (с търкане  в дънките [Изображение: smile.png] ) и от тогава не е имало проблем.
Цитирай
#8

Май много хора се оплакват от Виваком. Аз също напоследък забелязвам някой странни неща като например наличие на обхват и 4г и в същото време изписва че няма интернет, а освен това като пътувам извънградско батерията пада явно от силата на сигнала.
Цитирай
#9

Аз от скоро ползвам 4G карта и ми прави впечатление че обхвата е печален (виваком, не мьрдам от София) На 3г ми е пьлен, на 4г пада минимум 1 черта , а по често 2. Засега не ми прекьва но може човека да пробва да го фиксира на 3G/2G ( вместо LTE/3G/2G) и да пробва. Жалка работа 2017 да страдаме от проблемите на 90те
Цитирай
#10

Абонат на виваком съм и нямам абсолютно никакви проблеми с мрежата и обхвата ми е на макс на 4G . Ако ти губи обхват обърни се първо към оператора ако не установят проблем пробваш друга карта пак на виваком в краен случай с карта на друг оператор. Ако проблема продължи и тогава може да е от телефона.
Цитирай
#11

Или е дефектна бройка или е нещо друго но не и телефона,оперататор карта и тн.Тези телефони са с едни от най хубавите антени,a марката Huawei преди да зпочне да прави телефони и до ден днешен са с най хубавата техника за производство на телекомникация в световен мащаб.

Huawei G700 Miui V5 / Huawei P8 lite ALE-L21 / Lenovo TAB2 A7-30HC
Цитирай
#12

Благодаря за отговорите. Звънях на оператор казаха, че няма проблем с мрежата в нашия град. Сложихме новия чип в друия слот и пак така. Пуснахме го да работи само на 3 G, но уви... Остава ни само  да го даваме на сервиз. И тук четохме само хубави неща за марката и вие казвате така... явно сме каръци и сме попаднали на телефон с дефект... Дано в сервиз да го оправят.
Цитирай
#13

Приятел има същият проблем със същия телефон и същия оператор. Връщането на фабрични настройки не помага. Стигнахме до извода за сервиз.

★ ММ  &  iOS ★
Цитирай
#14

Проблемът стана още по-сериозен и сякаш напълно загуби обхват. Затова вече телефонът е в магазина за сервиз. Чакаме да видим какво ще кажат. От Виваком дадоха оборотен телефон, сложихме картата и сега всичко е наред. За мен проблемът е в телефона, но да видим...
Цитирай
#15

Абсолютно същия проблем с P8 Lite, само че на Мтел. Купих го преди 3 мес. от Мтел.  Два пъти беше в сервиз, смениха го с чисто нов, от седмица ползваме новия и днес го направи същото Sad
Струва ми се като проблемна серия на Huawai. Явно проблема не е в оператора. На 2/3G го право по-рядко ама няма да се връщаме 10 г. назад...Сега ще сменим и SIM картата, за да видим дали има несъвместимост, но тази карта е на 6 мес. и работи без проблем на два други апарата Lenovo и един LG. Кофти... Пиши за развитие и аз ще пиша.
Цитирай
#16

Здравейте. Да разкажа за развитието на проблема, за който ви разказах. Когато го дадох първия път в магазина за серв
из го взеха и след три седмици го върнаха като пишеше, че е преинсталиран. Да, ама след като го взехме проблемът си стоеше и нищо не се беше оправило. На другия ден отново го дадохме във Виваком за сервиз. Преди няколко дни го върнаха. Е сега вече работи нормално и се държи супер.  За онези , които разбират и се интересуват ще ви напиша какво са му правили. На документа пише:
1. Mainboard(Service backup board) Ale L 21 western europe channel dual card.
2. Смяна на основна платка.
Не разбирам какво означава това, но след тези неща телефонът вече работи и се представя супер, както трябваше да е от самото начало. 
Е това е от мен. Благодаря на всички за мненията и съветите. Ако на някой мога да бъда полезна ще се радвам.
 Весел празник на всички!
Цитирай
#17

Ние сменихме sim картата и се оправи. Предната карт беше също нова на 5 месеца и работеше без проблем на други 3 апарата от други марки, но явно имаше несъвместимост точно с този.
Цитирай
#18

Явно дънната платка прави проблеми и с обхвата. Аз съм със сменено дъно заради проблеми с Wi-Fi. На 4-я ден ми беше готов. Този модел е стабилен и рядко се среща по сервизите, по принцип. Към обхвата нямам забележки. И като цяло съм доволен от телефона. Съветвам ако на някой му се наложи да си дава телефона на сервиз, и е с проблем, свързан с Wi-Fi или с обхвата, да каже, че с фабрични настройки телефона не се оправя и да поиска направо смяна на дънна платка. Това е решението. Някои модули по нея дефектират. И да имате предвид, че с нова такава, имате нов IMEI код Smile Съжалявам, че не съм се включил по-рано тук, щях да препоръчам директно това, което написах.
Цитирай
#19

Тъп въпрос сигурно задавам, ама това с този код IMEI,важно ли е ? Трябва ли някъде в документите да е отбелязано, ако е важно?
Цитирай
#20

Ами нещо като ЕГН-то на телефона е. Пише го на кутията, на гаранционната карта и на батерията. Моделът е с два IMEI кода. При смяна на дънна платка, кодовете също се променят, защото новото дъно си е с нови номера. В случай на кражба, по този номер може да се проследи телефона. Достатъчно е да си пазиш гаранционната карта, там е написан новия код. Не е нещо, което трябва да помниш наизуст, а ако се наложи да ходи пак в сервиз, което искрено не ти го пожелавам, искат единия от двата кода. Има и един лесен начин да ги разбереш - набираш *#06# Smile
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)