Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Смяна ня дисплей ?
#1

Здравейте искам да попитам има ли някакъв проблем с сменен дисплей на телефона защото мисля да закупя такъв s7 който все още си е в гаранция.
Цитирай
Аксесоари
#2

Прочетох въпроса ти 3-4 про но не можах да разбера какво имаш в предвид.. .
Цитирай
#3

Ако е гаранционно подменен. Би трябвало да няма никакви проблеми.

The luck is quality.
Цитирай
#4

(2017-02-21, 00:00:25)g1kata написа:  Прочетох въпроса ти 3-4 про но не можах да разбера какво имаш в предвид.. .

Искам да закупя s7 с който е изпускан и му е пукан дисплея но сега е оправен и въпроса ми е дали има проблем с такива оправени дисплей.
Цитирай
#5

(2017-02-21, 09:31:12)mercur написа:  Искам да закупя s7 с който е изпускан и му е пукан дисплея но сега е оправен и въпроса ми е дали има проблем с такива оправени дисплей.

Ако е направен както трябва, не би трябвало да има проблем/и. Но всичко е много отностително . Аз лично ако е приемлива цената*** бих рискувал ! 

Успех !

Google Nexus 7 32GB 2012  5.1.1 stock  |  +  | LG G2  5.0.2 stock |  +  | Samsung Galaxy S7 Edge 32 GB 7.0 stock / VVT +  | Xiaomi MI Note 10 Lite

A journey of a thousand miles begins with a single step - Lao-tzu
Цитирай
#6

Ако са сменяни стъклото гаранцията не важи, привидно може да не си личи но ако се наложи да се сервизира когато го отворят в сервиза ще разберат... аз лично не бих рискувал с такъв телефон колкото и примамлива да е офертата...
Цитирай
#7

Човекът казва, че дисплеят е сменен гаранционно и устройството все още е в гаранция.
По темата - на мен ми смениха дисплея и нямам проблем.

Samsung Galaxy S10+ Prism Green
Цитирай
#8

Как разбра че казва това? Никъде не се споменава че дисплея е сменян... само че е бил пукнат, но не се уточнява само стъклото или и самия дисплей, никъде не се споменава че е оправен гаранционно, а че само е оправен... ако е оправен в гаранционен сервиз и гаранцията е запазена то тогава проблеми няма да има, но много ме съмнява защото знам какви са цените..
Цитирай
#9

(2017-02-21, 09:31:12)mercur написа:  Искам да закупя s7 с който е изпускан и му е пукан дисплея но сега е оправен и въпроса ми е дали има проблем с такива оправени дисплей.

Тук казва, че е оправен, а в първия пост, че е в гаранция. След като е в гаранция, означава, че е действаща, а за да е действаща, че дисплеят е подменен гаранционно.

Samsung Galaxy S10+ Prism Green
Цитирай
#10

Не мисля, че ще му сменят дисплея гаранционно ако е спукан освен ако не е има платена застраховка към гаранцията. Дисплея ще го сменят или срещу заплащане от клиента или от застрахователя. Ако е така то гаранцията си важи.

Galaxy S22 Ultra Phantom Black 12GB/1TB
IPhone 13 Mini, Fenix 6X Pro Solar
Цитирай
#11

значи аз ако си изпусна телефона както е гаранционен и го спукам и след това отида да си оправя в някой сервиз (извън гаранционен сервиз) и моя телефон като влезеш да му провериш статуса ще е в гаранция... само че ако се наложи да отиде за гаранционно обслужване ще му откажат гаранцията на секундата.... колегата просто явно имам проблем с обясненията и тук трябва да гадаем какъв е казуса ...
Цитирай
#12

Телефона е от техномаркет и мисля че му е сменяно целия дисплей в сервиз и което е струвало около 400 лева и ми казаха че работи перфектно.И да това ме интересува за в бъдеще дали ще има проблем , но това никой не може да знае май май.
Цитирай
#13

С "две думи" :
Ако е сменен дисплея в оторизиран сервиз от Самсунг - гаранцията продължава, ако НЕ е ще бъде отказан последващ гаранционен ремонт.
Ако дисплея е сменен качествено проблем не би трябвало да има, но все пак е техника- винаги е възможно да се повреди.

                                                                    
Цитирай
#14

Благодаря много за отговорите Smile
Цитирай
#15

Да използвам темата.... Видях, че някъде напред се споменава нещо за смяна само на стъкло. Аз имам лрка пукнатина която е мисля само върху стъклото. Възможна ли е смяната само на стъклото?
Цитирай
#16

https://www.youtube.com/watch?v=pAdF_hNh358

Брутално е ...

https://www.youtube.com/watch?v=QpPob1F1J2A

Това в БГ няма кой да го направи..

Galaxy S22 Ultra Phantom Black 12GB/1TB
IPhone 13 Mini, Fenix 6X Pro Solar
Цитирай
#17

При изпускане и потрошаване на дисплея, не падаше ли гаранцията на целия телефон??? Аз поне имам точно такива спомени.
Цитирай
#18

И мен това ме учуди.
Цитирай
#19

Здравейте. На мен за съжеление ми се счупи дисплея. За мое щастие и удолетворение се обърнах към MLR Service, които ми го смениха за 40мин. за цена от 575лв. Дори ме увериха и показа, че устройството ми остава гаранционно и водоустойчиво. Препоръчвам ви ги. Smile
Цитирай
#20

Защо ли ми се струва, че в официалния сервиз на Самсунг щеше да ти излезе по-евтино и да си сигурен, че е оригинален дисплея?! Поне за S6 EDGE съм питал преди няколко месеца и цената беше 440 лв. И как неофициален сервиз ти гарантира, че гаранцията продължава като те не са оторизирани от Самсунг да правят ремонти по гаранция...

iPhone 11 Pro + AirPods2 + Apple Watch 4
Samsung S20 Plus Samsung S10 Samsung Note 9
Цитирай
#21

Похвалих момчетата там, защото са работили с мен в КендК и те на 100% както и аз знаем кое гаранционно и кое не.  В Булграм цената е 618лв. в КендК е около 600лв. не помня точно. Тук говорим за счупен дисплей и извънгаранционен ремонт. Ако не посетите преди това "оторизираните сервизи", което е друга тема там как правим телефоните ви да ви откажат гаранцията и да предложат крупна сума за ремонт. И за S6 Edge при тях е около 410лв. не 440лв. както в К енд К.  Smile
Цитирай
#22

Нищо не разбрах.
Цитирай
#23

Аз пък го разбрах перфектно и съм съгласен с неговото мнение.
Цитирай
#24

оригиналния оем дисплей всъщност е по-правилно да се нарече дисплей модул, тъй като той е заедно със рамката, копчетата, буксата за зареждане, хоум бутона, селфи камерата и прочие, по-правилно е да се каже, не че се сменя дисплея, а че дъното и батерията се прехвърлят в нов дисплей модул Smile ето линк да придобиете по-ясна представа за какво говоря
https://gadgetfix.com/oem-silver-samsung...-7902.html
Цитирай
#25

Вариантите са значи 2. В единия, сменяте извънгаранционно и се молите да важи гаранцията, ако се наложи да се ползва, в другия, сменяте в сервиз гаранционен и си имате истински дисплей (80-90% истина) и нямате гаранция... Та за колегата със строшения и сменен дисплей, работата е много на кантар...
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)