Мнения: 65
Теми: 1
Член от: 2016-04
Репутация:
9
Устройства: Samsung Galaxy S7 edge Black Onyx + Samsung EVO Pro 128GB
Ще обясня накратко как се отваря оторизирано Samsung Galaxy S7 Edge поради много неправилни мнения, които виждам напоследък. Устройството се награя във специална фурна на 80градуса за около 20мин., слага се на нещо, което изглежда като менгеме и се издърпва със вендузи внимателно и със намеса на спирт задния капак, в последствие се премахват болчетата и пластмасите с високоговорителя ,премахва се основната платка с основната камера и селфи камерта, коаксианите кабели, слушалката и жак за слушалки,iсензор за близост, премахва се внимателно батерията, защото е залепено доста здраво. Новия дисплей идва в комплект ( Touch+LCD, Хоум бутон, USB конектор+Микрофони и лайсна (страничен панел) с power и volume up, down бутони). Разбира се сглабянето е бързо слага обратно батерията заедно със специален кит (лепенка), основната платка, двете камери, коаксиалните кабели, слушалки и сензори за близост , жак за слушалки, висого говорител и пластмаси. Затварянето става със два основни кита на задния капак и се поставя в специален калъп за това устройство на преса със сила 1 нютон за около 15мин., за да ви е водоустойчиво устройството. После задължително се флашва с Fenerir и се ъпдейтва с нов софтуер по процедура на Самсунг. Накрая преминава Галакси диагностика, която тества всички компоненти на устройството за пълна изправност. Това е цялата процедура със всички стъпки за смяна на дисплей. Тук искам да вмъкна, че момчетата, които по-горе похвалих правят тази процедура без софтуера, за да максимално доволни клиентите все пак са мой бивши колеги.
(Последна редакция: 2017-02-23, 11:37:56 от
BYordanov94.)
Мнения: 710
Теми: 12
Член от: 2012-10
Репутация:
107
Устройства: Samsung S23 Green
BYordanov94
а би ли бил така добър, като хвалиш сервиза на колегите(най вероятно и ти си там) как ще обясниш ПРОДЪЛЖАВАНЕТО на гаранцията, след като нямаш протокол за смяна на дисплея от някой от оторизираните сервизи?
п.с. С две думи твърдиш, че като сте поработили малко в КиК и сте "пооткраднали" малко занаята и закупили инструментариум(но не сте могли официално и софтуера) ги правите така, че не могат да се различат от не отваряните телефони и проблем при последващо гаранционно обслужване няма да има?
п.с 2 дано не ти чете темата някой от бившите колеги, че ще ти дърпат ушите.
(Последна редакция: 2017-02-23, 20:27:02 от
georgi4a.)
Мнения: 65
Теми: 1
Член от: 2016-04
Репутация:
9
Устройства: Samsung Galaxy S7 edge Black Onyx + Samsung EVO Pro 128GB
Благодаря за отговора. Разочарован съм исках да обясня как се сменя дисплея. Няма да ви давам информация повече за гаранционно обслужване. Направих с цел за ваше спокойствие като устройството ви е в оторизиран сервиз. Това, че похвалих колеги тук няма да коментирам, защото отговора ви ме разочарова с огромна некомпетентност явно в този форум се разделяте на хора, които искат да знаят и споделят информация и за съжеление хора, които обиждат и хулят. Благодаря. Хубав ден ви желая.
Мнения: 69
Теми: 3
Член от: 2013-12
Репутация:
0
Колега, на мен например твоята информация ми беше изключително интересна и полезна, най-малкото, защото се сблъсках с нужда от смяна на дисплей, който ми смениах в К§К.
Но хора всякакви, всеки има мнение...
Samsung Galaxy S10+ Prism Green
Мнения: 1 457
Теми: 6
Член от: 2011-07
Репутация:
266
Устройства:
Galaxy S10+
Аз пък искам да похваля K&K (Сръчко). Имах проблем с AOD, където дисплея ми светеше в сиво. Оставих си телефона вторник тази седмица и днес (петък) сутринта беше готов със сменен дисплей гаранционно.
Galaxy S10+ ◦ Prism White ◦ SanDisk Extreme Pro 128 GB / U3 / A2 ◦ Android 10
Galaxy Watch 46mm ◦ Silver ◦ Tizen OS by Samsung
Galaxy S II ◦ Galaxy Note II ◦ Galaxy S4 ◦ Galaxy S7 edge ◦ Galaxy S10+
Battery Historian
(Последна редакция: 2017-02-24, 14:40:25 от
ivkos.)
Мнения: 5
Теми: 1
Член от: 2017-02
Репутация:
0
Устройства: Galaxy s6
Днес разцъках въпросия с7 с сменен дисплей и всичко ми се струва напълно оригинално и без никакви проблеми.