Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Смяна ня дисплей ?
#26

Ще обясня накратко как се отваря оторизирано Samsung Galaxy S7 Edge поради много неправилни мнения, които виждам напоследък. Устройството се награя във специална фурна на 80градуса за около 20мин., слага се на нещо, което изглежда като менгеме и се издърпва със вендузи внимателно и със намеса на спирт задния капак, в последствие се премахват болчетата и пластмасите с високоговорителя ,премахва се основната платка с основната камера и селфи камерта, коаксианите кабели, слушалката и жак за слушалки,iсензор за близост, премахва се внимателно батерията, защото е залепено доста здраво. Новия дисплей идва в комплект ( Touch+LCD, Хоум бутон, USB конектор+Микрофони и лайсна (страничен панел) с power и  volume up, down бутони). Разбира се сглабянето е бързо слага обратно батерията заедно със специален кит (лепенка), основната платка, двете камери, коаксиалните кабели, слушалки и сензори за близост , жак за слушалки, висого говорител и пластмаси. Затварянето става със два основни кита на задния капак и се поставя в специален калъп за това устройство на преса със сила 1 нютон за около 15мин., за да ви е водоустойчиво устройството. После задължително се флашва с Fenerir и се ъпдейтва с нов софтуер по процедура на Самсунг. Накрая преминава Галакси диагностика, която тества всички компоненти на устройството за пълна изправност. Това е цялата процедура със всички стъпки за смяна на дисплей. Тук искам да вмъкна, че момчетата, които по-горе похвалих правят тази процедура без софтуера, за да максимално доволни клиентите все пак са мой бивши колеги.
Цитирай
Аксесоари
#27

@BYordanov94
Благодаря за информацията! Имам няколко въпроса:
* Какво може Фенрир повече или по-малко от Один?
* Има ли откъде да се изтегли Фенрир, от любопитство?
* Защо Самсунг обичат да си кръщават сервизния софтуер с имена на скандинавски богове? И Один и Фенрир са такива.

Galaxy S10+  ◦  Prism White  ◦  SanDisk Extreme Pro 128 GB / U3 / A2  ◦  Android 10
Galaxy Watch 46mm  ◦  Silver  ◦  Tizen OS by Samsung
Galaxy S II  ◦  Galaxy Note II  ◦  Galaxy S4  ◦  Galaxy S7 edge  ◦  Galaxy S10+

Battery Historian
Цитирай
#28

Фенрир е програма с акаунти и тези въпросни акаунти се по Mac Адрес. Това за нас техниците е добра програма сама си тегли и обновява софтуери за всички баери (CSC) за България, за да я има на компютъра трябва налично пространство над 1ТБ. В началоно флашвахме с Один , но тава е бавно и въведоха Фенрир, която при флаш задължителен за съжеление за клиентите трие всичко и обновява до последна налична версия след което изпраща лог към Самсунг. Накратко общо казано оторизираните сервизи наистина са постоянно притискани от производителите и с нови и нови процедури и една камара документация. Разбира се и адски огромно количество минаващо през ръцете на един техник (Средно 20 телефона на ден). Горната процедура, която описах за смяната на дисплей отнема 20мин. Затова репутацията на оторизираните сервизи не е добра, защото постоянно производителя тръгва от сложно към по-сложно. За имената нямам представа Самсунг винаги ме изненадван неприятно. Big Grin
Цитирай
#29

BYordanov94
а би ли бил така добър, като хвалиш сервиза на колегите(най вероятно и ти си там) как ще обясниш ПРОДЪЛЖАВАНЕТО на гаранцията, след като нямаш протокол за смяна на дисплея от някой от оторизираните сервизи?

п.с. С две думи твърдиш, че като сте поработили малко в КиК и сте "пооткраднали" малко занаята и закупили инструментариум(но не сте могли официално и софтуера) ги правите така, че не могат да се различат от не отваряните телефони и проблем при последващо гаранционно обслужване няма да има?

п.с 2 дано не ти чете темата някой от бившите колеги, че ще ти дърпат ушите.

                                                                    
Цитирай
#30

Благодаря за отговора. Разочарован съм исках да обясня как се сменя дисплея. Няма да ви давам информация повече за гаранционно обслужване. Направих с цел за ваше спокойствие като устройството ви е в оторизиран сервиз. Това, че похвалих колеги тук няма да коментирам, защото отговора ви ме разочарова с огромна некомпетентност явно в този форум се разделяте на хора, които искат да знаят и споделят информация и за съжеление хора, които обиждат и хулят. Благодаря. Хубав ден ви желая.
Цитирай
#31

Колега, на мен например твоята информация ми беше изключително интересна и полезна, най-малкото, защото се сблъсках с нужда от смяна на дисплей, който ми смениах в К§К.
Но хора всякакви, всеки има мнение...

Samsung Galaxy S10+ Prism Green
Цитирай
#32

Аз пък искам да похваля K&K (Сръчко). Имах проблем с AOD, където дисплея ми светеше в сиво. Оставих си телефона вторник тази седмица и днес (петък) сутринта беше готов със сменен дисплей гаранционно.

Galaxy S10+  ◦  Prism White  ◦  SanDisk Extreme Pro 128 GB / U3 / A2  ◦  Android 10
Galaxy Watch 46mm  ◦  Silver  ◦  Tizen OS by Samsung
Galaxy S II  ◦  Galaxy Note II  ◦  Galaxy S4  ◦  Galaxy S7 edge  ◦  Galaxy S10+

Battery Historian
Цитирай
#33

Днес разцъках въпросия с7 с сменен дисплей и всичко ми се струва напълно оригинално и без никакви проблеми.
Цитирай
#34

(2017-02-24, 10:11:19)BYordanov94 написа:  Благодаря за отговора. Разочарован съм исках да обясня как се сменя дисплея. Няма да ви давам информация повече за гаранционно обслужване. Направих с цел за ваше спокойствие като устройството ви е в оторизиран сервиз. Това, че похвалих колеги тук няма да коментирам, защото отговора ви ме разочарова с огромна некомпетентност явно в този форум се разделяте на хора, които искат да знаят и споделят информация и за съжеление хора, които обиждат и хулят. Благодаря. Хубав ден ви желая.

Аз благодаря, че ми благодарите, но така и не разбрах отговора на моя сравнително елементарен въпрос:
- ако след извършената смяна на дисплей "при колегите" Ви се случи (дано никога) неизправност по апарата и може да се ползва гаранцията... ако случайно в оторизираният сервиз разберат, че преди това е отварян телефона и откажат гаранция, какво правим след като нямаме документ , че предишното сервизно обслужване е правено в оторизиран сервиз?
Благодаря предварително за отговора.


п.с За мен отговора към автора на темата @mercur е само един правилен:
1. Да , всичко ще бъде ок по сделката ако продавачът е сменил дисплея в оторизиран сервиз, за което трябва да притежава съответният документ , за да продължи гаранцията със сигурност
2. Има кадърни сервизи, които биха сменили дисплея качествено, но не е 100% сигурно, че гаранцията би се признала при следваща, гаранционна претенция.

                                                                    
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)