Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Еджа ми умря :( boot loop
#1

Както се зареждаше се рестартира, стигна до pin въвеждането и замръзна. Рестартира се пак стигна почти дотам само екрана зареди и заби пак. И после почна да си се рестартирва .. понякога забива на надписа SAMSUNG като се изписва. От рекавъри менюто трих и форматирах и резетвах всичко. Понякога се появява като влизам в това меню installing software update 5 секунди и после се появав умрялото андроидче  с удивителния над него. И това е не мога да си пусна телефона...май и заменената ми бройка след прецаания дисплей е за замяна.

зареден е до горе, само като е в контакта или в компютъра мога да го изкарам от буут луупа и да го спра . хард резетнат е..
Цитирай
Аксесоари
#2

Пробвай с инструкциите от втория коментар:
https://www.sammobile.com/forum/showthre...post137090

Моделът на S7 edge, който е предназначен за Европа е SM-G935F, а серийният номер си го препиши от гърба на телефона.

Galaxy S10+  ◦  Prism White  ◦  SanDisk Extreme Pro 128 GB / U3 / A2  ◦  Android 10
Galaxy Watch 46mm  ◦  Silver  ◦  Tizen OS by Samsung
Galaxy S II  ◦  Galaxy Note II  ◦  Galaxy S4  ◦  Galaxy S7 edge  ◦  Galaxy S10+

Battery Historian
Цитирай
#3

'divailo'  виж как се прави reset в YouTube,  там се прави по-различно...
Цитирай
#4

В recovery направи ли wipe data/factory reset и wipe cache?

Иначе ако е в гаранция, сервиз, ако не е, и знаеш как става, може да пробваш да го префлашнеш с odin
Цитирай
#5

Има голяма вероятност да се оправи.. постарай се според това, към което те насочиха колегите по горе..

                                                                    
Цитирай
#6

направих emergency initialisation и след като се инсталира и стартира пишеше малко installing и после малко erasing и после остана да си свети само led светлинката синьо и екрана си седи черен и вече нито мога да го спирам нито да го пускам....
Цитирай
#7

Пробвай дали влиза в рековери или Download.
Цитирай
#8

съвсем го оманджи, направи ли ресет като хората?

Galaxy Note 10 plus 
Galaxy S21 Ultra
Galaxy S23 Ultra
Galaxy S24 Ultra
Цитирай
#9

(2017-02-25, 20:31:24)ivkos написа:  Пробвай с инструкциите от втория коментар:
https://www.sammobile.com/forum/showthre...post137090

Моделът на S7 edge, който е предназначен за Европа е SM-G935F, а серийният номер си го препиши от гърба на телефона.

Само по този начин може да се оправи. Със Смарт Суич. Аз три пъти съм го правил това защото ми забиваше инсталацията с Odin. Ако не стане ще е за сервиз.

'g'SM-G955F
Цитирай
#10

ДА да, всичко правя както трябва, не съм толкова невеж. След цяла нощ седене на черен екран и ЛЕД светлинка и леко затоплен, явно се е изтощил и излезе от тоя режим и сега пак се показа батерийката на екрана. Ще пробвам пак онова през smart swticha и ако не стане отивам на сервиза, няма какво повече да се направи май.

И при второто такова резетване през smart switch пак същото стана, стартира после логото, рестартира се пак логото и после угасва дисплея свети само синя светлинка и нищо не мога да правя докато не се изтощи батерията пак....
Цитирай
#11

(2017-02-26, 13:23:07)devailo написа:  ДА да, всичко правя както трябва, не съм толкова невеж. След цяла нощ седене на черен екран и ЛЕД светлинка и леко затоплен, явно се е изтощил и излезе от тоя режим и сега пак се показа батерийката на екрана. Ще пробвам пак онова през smart swticha и ако не стане отивам на сервиза, няма какво повече да се направи май.

И при второто такова резетване през smart switch пак същото стана, стартира после логото, рестартира се пак логото и после угасва дисплея свети само синя светлинка и нищо не мога да правя докато не се изтощи батерията пак....

Според мен е дефектирало нещо по-дънната платка.

Galaxy S23 Ultra  Green
Цитирай
#12

така изглежда.. и след второто пълно изцеждане на батерията и за трети път правене на този вид резет и на рекавъри резета и все същото забива веднага като почне да зарежда. Утре сервиза и това е. Благодаря че се опитахте да помогнете.
Цитирай
#13

Защо не пробва да го вкараш в download mode и да префлашнеш с один
Цитирай
#14

(2017-02-27, 08:34:56)g1kata написа:  Защо не пробва да го вкараш в download mode и да префлашнеш с один

Това на гаранцията ще попречи ли ?
Цитирай
#15

@devailo Ще попречи само и ако го преинсталираш с къстъм ром иначе ако си го свалил от sammobile е официален и не пречи на гаранцията.
Цитирай
#16

Защо да рискува след като е в гаранция, по добре да му го оправят или сменят
Цитирай
#17

Ако му се чака да го носи, но ако има опция да си го оправи сам за 10 минути... аз лично бих се пробвал и при положение, че свали рома от sammobile няма риск за гаранцията
Цитирай
#18

Процедурата device initialization, към която дадох линк по-горе, е равносилна на фактори ресет, последван от теглене на последния фърмуер за правилния регион (CSC) и флашването му. Щом след нея не се е оправило, не вярвам Один да помогне.

Galaxy S10+  ◦  Prism White  ◦  SanDisk Extreme Pro 128 GB / U3 / A2  ◦  Android 10
Galaxy Watch 46mm  ◦  Silver  ◦  Tizen OS by Samsung
Galaxy S II  ◦  Galaxy Note II  ◦  Galaxy S4  ◦  Galaxy S7 edge  ◦  Galaxy S10+

Battery Historian
Цитирай
#19

В сервиза е вече, Благодаря пак за отзовалите се. Дано бързо стане този път. А как седяха нещата със законите относно тея гаранции ? за 8 месеца това ще е втори ремонт.. ако станат 3 ще трябва да ми върнат парите или да ми заменят с друг модел ли? Скоро излиза S8 Big Grin да се надявам ли да се повреди 3-ти път 7цата Big Grin
Цитирай
#20

Често срещан проблем и при с6. Единственото решение е руут и намаляне на производителността на процесора на около 1200-300mhz на Big и LITTLE ядрата. Но ако имате гаранция, в сервиза и заменяне с нов.
Цитирай
#21

(2017-02-27, 14:38:21)devailo написа:  В сервиза е вече, Благодаря пак за отзовалите се. Дано бързо стане този път. А как седяха нещата със законите относно тея гаранции ? за 8 месеца това ще е втори ремонт.. ако станат 3 ще трябва да ми върнат парите или да ми заменят с друг модел ли? Скоро излиза S8 Big Grin да се надявам ли да се повреди 3-ти път 7цата Big Grin

НЕ се надявай. Зависи и кой ти поема гаранцията де. Ако са Теленор, Технополис, тогава имат N-пъти право да ремонтират (от личен опит и разговор с тях) дадена стока. Политиката им е да сведат до минимум сменяването с нов.
Цитирай
#22

И ми върнаха еджа днес.. с андроид 7 и работещ Big Grin питах ги по по различен начин от мен ли са го резетвали и казаха че понякога резета не оправял тоя проблем а после казаха че са го резетвали и май и те не знаят какво са направили Big Grin ама важното е че работи йессс.
Цитирай
#23

Откъде си го купувал и с какъв регион е (CSC), че са го върнали с Андроид 7?

Galaxy S10+  ◦  Prism White  ◦  SanDisk Extreme Pro 128 GB / U3 / A2  ◦  Android 10
Galaxy Watch 46mm  ◦  Silver  ◦  Tizen OS by Samsung
Galaxy S II  ◦  Galaxy Note II  ◦  Galaxy S4  ◦  Galaxy S7 edge  ◦  Galaxy S10+

Battery Historian
Цитирай
#24

А с гаранцията ако отида в официален сервиз на samsung примерно признават и поемат ли ремонта?

Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
Цитирай
#25

явно са го флашнали с друг регион
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)