Оценете темата:
  • 2 гласа - средно 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Не намира сървъра на АБВ.
#26

Колега първо си изтрий точката за достъп. След това си въведи само мтел.бг и запамети така. И най хубавия вариянт е да си изтеглиш стоковото абв от гугъл плей и с него си е най хубаво. Успех

Samsung S23 Ultra 
Цитирай
Аксесоари
#27

От АБВ отдавна съм се отказал, Нет Инфо са пълна пародия. Smile
Въпрос към по-запознатите – да си използвам приложението Gmail или да си вържа пощата със системното приложение на Samsung?
Цитирай
#28

(2017-02-28, 22:02:46)iliano9885 написа:  И най хубавия вариянт е да си изтеглиш стоковото абв от гугъл плей и с него си е най хубаво...
Не виждам да е най-хубавият вариант да имаш в телефона си още едно приложение с дублираща функция на стоковото такова.

 
Цитирай
#29

Абв филтрират smtp трафик от чужбина. Поради някаква причина смятат част от Виваком мрежата за чужбинска и за това така се получава. Pop3 си работи. Решението е 'симпъл' както се казва - настройваш си гугълския акаунт да обслужва абв или започващ безкраен чат със 'спецовете'от абв.

Sent from my HTC One A9 using Tapatalk
Цитирай
#30

Опитай да сложиш SMTP server: mbox.contact.bg port:25. Това е сървъра на Виваком. Мнооого тъпо, ама това е положениетоWink
Цитирай
#31

Здравейте, при мен проблема е точно обратно.С мобилният нет пощата си работи а с Wifi не иска да се синхронизира.В чужбина съм и не мога да получавам и изпращам емайли през wifi.От приложението на АБВ всичко си работи не не и от стоковият майл на самсунг.С S7 съм.Някакви мнения какъв може да е проблема?
Цитирай
#32

(2017-03-01, 10:35:15)rudizlz написа:  Опитай да сложиш SMTP server: mbox.contact.bg port:25. Това е сървъра на Виваком. Мнооого тъпо, ама това е положениетоWink
тоест да ползва открит протокол? освен това не им работи и четенето на 995, не само изпращането, аз също пробвах за тест през мобилен интернет и не работи изобщо, точно както е описал автора на темата. През wifi се свързва и работи както тр,ябва, настройките са тези които ги дават самите абв. Очевидно проблема не е в клиентите им, да си губят времето с безкрайни проби и пооблеми, аз никога не бих ползвал такава поща. gmail, live, руските една камара всички работят през виваком, само абв се правят на интересни.
Цитирай
#33

(2017-03-01, 10:35:15)rudizlz написа:  Опитай да сложиш SMTP server: mbox.contact.bg port:25. Това е сървъра на Виваком. Мнооого тъпо, ама това е положениетоWink
Не разбирам, как да го направя?

Samsung Galaxy S7 edge
Цитирай
#34

Не разбирам как ви работи майла на wifi.Още като си регистрирах майла ми искаше мобилен нет.Опитах се първо вкъщи през wifi но не ме регистрира.После пуснах мобилният и се регистрирах.Опитвах всякакви настройки за синхронизация но без успех.Като отида на акаунти и дам да се синхронизира ми изписва че е ОК.Последна синх. на 01.03.17, но като вляза в майла последна синх.04.02,тогава напуснах БГ.Иска си мобилна мрежа и това е.
Цитирай
#35

(2017-03-01, 04:20:05)mladenradev написа:  .. Решението е 'симпъл' както се казва - настройваш си гугълския акаунт да обслужва абв или започващ безкраен чат със 'спецовете'от абв.

..

През гугълският акаунт също не работи. АБВ пощата Не може да изпраща мейли, само получава на мобилен нет.

---------
(2017-02-28, 22:17:44)Iordan2000 написа:  От АБВ отдавна съм се отказал, Нет Инфо са пълна пародия. Smile
Въпрос към по-запознатите – да си използвам приложението Gmail или да си вържа пощата със системното приложение на Samsung?

Въпрос на лично предпочитание. Мен на пример ме дразни шаренията в гугълското и предпочитам на самсунг варианта.

------
Реших да драсна едно бързо писъмце на АБВ, съветвам и останалите потърпевши да го направят:

Цитат:Здравейте,
при правилните настройки на POP3 за работа с мобилният клиент на gmail, samsung и др. НЕ може да се
изпраща мейл(може да получава). Явно изходящият сървър филтрира/ не позволява. Това се случва само
при абонатите на Виваком и само при ползване на мобилен интернет.
При същите настройки на WI-FI няма такъв проблем.
Мобилното приложение на АБВ също работи.
Очаквам вашето решение по гореизложеният проблем.
Поздрави.

                                                                    
Цитирай
#36

А при мен проблема е само през wifi.Създадох си акаунт в gmail и той си работи без проблеми през wifi.АБВ си иска мобилен нет.Незнам какъв е вашият проблем,но в БГ нямам никакви проблеми на мобилен,даже както писах по-горе,мобилният е задължителен.
Цитирай
#37

(2017-03-01, 11:55:50)Legal76 написа:  Не разбирам, как да го направя?

Samsung Galaxy S7 edge

Там, където си въвел smtp.abv.bg слагаш mbox.contact.bg, а отдолу порт 25
Цитирай
#38

Запитването ми:

Цитат:Здравейте,
при правилните настройки на POP3 за работа с мобилният клиент на gmail, samsung и др. НЕ може да се
изпраща мейл(може да получава). Явно изходящият сървър филтрира/ не позволява. Това се случва само
при абонатите на Виваком и само при ползване на мобилен интернет.
При същите настройки на WI-FI няма такъв проблем.
Мобилното приложение на АБВ също работи.
Очаквам вашето решение по гореизложеният проблем.
Поздрави.



..ето и "отговора":


Цитат:Здравейте,
Причината, поради която не можете да изпращате писма е, че IP адресът на компютъра,
чрез който достъпвате Интернет е попаднал в един или повече от антиспам блокиращите списъци,
които използва АБВ Поща, за да ограничи разпространението на СПАМ.
За да разрешите проблемът и да възобновите възможността отново да изпращате писма е необходимо
да сканирате персоналния си компютър с антивирусна програма, обновена до последните към момента антивирусни дефиниции.
Ако ползвате повече от едно устройство за достъп до електронната си поща, трябва да проверите всяко едно от тях за наличие на вируси.
След като се уверите че сте отстранили всички зловредни програми от устройствата си,
трябва да посетите интернет сайта на SPAMHAUS на адрес https://www.spamhaus.org/lookup/.
Там е нужно да посочите вашият IP адрес и да следвате инструкциите за подаване на заявка за премахването му от списъка.
Ако имате други въпроси или срещнете нови затруднения, пишете ни отново с повече подробности.

Поздрави,
екипът на АБВ

..и моята реплика:

Цитат:Благодаря за отговора, но в случая той ми е БЕЗполезен.
В обсъжданият от мен проблем става въпрос за:
- мобилен телефон, мобилен интернет(данни) предоставен от оператора Виваком и проблем с изпращането на мейли през POP3 протокол на АБВ в режим "мобилни данни" на телефона.

Поздрави.

                                                                    
Цитирай
#39

ахаха тия от абв избиха рибите, всички с виваком (милиони потребители) сме им в черен списък, уникални тикви)

Sent from my ME173X using Tapatalk
Цитирай
#40

Имах интересен разговор с един от служителите на АБВ..ще тествам предложеното решение и утре ще ви уведомя за подробностите и резултата
Да напомня- това касае само абонати на "Виваком" и проблеми с изпращане на мейли през мейл клиенти при използването на мобилен нет/данни.

                                                                    
Цитирай
#41

За мен всяко решение различно от това просто да си въведеш мейла и паролата в клиента, не е нормално, но проблема си е техен, успех им желая с тази политика

Интересно тоя бан на клиенти дали се отнася и до домашните потребители на интернет от виваком?
Цитирай
#42

Ами аз му "споделих" на момчето, че трябва да търсят съвместно решаване на проблема, а не само единият да обвинява другият в проблема, а в крайна сметка всеки да губи клиенти- прост принцип от "Икономиката"(който я е учил де)

                                                                    
Цитирай
#43

Току що след хард ресета на телефона настройх отново abv пощата през pop3 google client-a и всичко мина тип топ. Няма проблеми !

Google Nexus 7 32GB 2012  5.1.1 stock  |  +  | LG G2  5.0.2 stock |  +  | Samsung Galaxy S7 Edge 32 GB 7.0 stock / VVT +  | Xiaomi MI Note 10 Lite

A journey of a thousand miles begins with a single step - Lao-tzu
Цитирай
#44

[Изображение: 9faed5e124ae6be45a53d0495ef88900.jpg]

В полето на потребителското име написал ли си пълния адрес като на снимката? Ако не е за това може да не те свързва.

'g'SM-G955F
Цитирай
#45

Написано е пълното име, както и това, че настройките са 1:1 с твоит, с разликата, че не ползвам mail.bg, a abv.bg.

п.п. Проблемът не е само при мен, а при доста ховра вече, използващи мрежата на Вивата.
Samsung Galaxy S7 edge
Цитирай
#46

(2017-03-03, 16:37:42)master89q написа:  Току що след хард ресета на телефона настройх отново abv пощата през pop3 google client-a и всичко мина тип топ. Няма проблеми !

То минава, но въпроса е че не можеш да пращаш мейли от @абв пощата, когато си на мобилен нет.
Валидно е само за абонати на Виваком!

                                                                    
Цитирай
#47

Да не отварям друга тема..:
Някой, който ползва оутлук и Самсунг мейл клиентите, може ли да сподели кое как работи и + и - при двете..?
Мерси предварително.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Цитирай
#48

(2017-03-01, 15:43:15)georgi4a написа:  Запитването ми:




..ето и "отговора":



..и моята реплика:

Така, да се похваля и аз, абонат съм на A1 почти по едно и също време спря пощата на моят телефон, на баща ми и на приятелката ми... След ровене по форумите и писане на АБВ... получих същият отговор......
Просто не знам как може да има толкова тъпа фирма с такава политика....

(2017-03-08, 12:14:40)abvabc написа:  Да не отварям друга тема..:
Някой, който ползва оутлук и Самсунг мейл клиентите, може ли да сподели кое как работи и + и - при двете..?
Мерси предварително.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Самсунг мейл клиента работи супер, стига да не му закачиш АБВ, след известна безпроблемна работа, изведнъж IP ти се озовава блокирано в SPAMHAUS и общо казано оставаш без поща.... ако не си свалиш тяхното мобилно приложение....

ХИТРО А  Visslar

Note 9 
Цитирай
#49

Здравейте,

И аз за съжаление се сблъсках със същия проблем с АБВ пощата си. Лови сървъра в Spamhouse, а от Нет инфо абсолютно никаква помощ. Изчистил съм си адреса от сървъра на Spamhouse, но абсолютно никаква файда. Някой дали е преодолял този проблем? Не ми се инсталира тяхното приложение, защото не искам да имам по няколко приложения за всеки е-мейл.
Цитирай
#50

Ползвай Gmail приложението. На мен и на G2 и на G7 стоковите приложения за мейл не мога да ги настроя по никакъв начин. На G2 пробвах и стоковото на Lineage 16 и пак не стана. Не знам защо, но абв винаги са били проблемни като цяло, и изобщо не ми се занимава с тях.

Sent from my LM-G710
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)