Оценете темата:
  • 1 гласа - средно 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Проблем със Google chrome
#1

Здравейте !
Имам Sony Z5 и ползвам за браузер Google Chrome но за съжаление много често ми показва това  "ужас възникна проблем при показването на тази уеб страница"
Почиствам кеш памет,както казват да направя.Следвам описанието за отстраняване на това съобщение и пак се показва от време на време ! Много дразни !
И на мобилни данни и на wi-fi пак така
Дайте съвет как да го оправя този проблем.
Четох различни вариянти за решаване на този проблем,но нищо не се променя,почна много често да изкача
Телефона е с Android 7.0
Номер на модела е Е6653
Като го купих преди четри месеца не помня да е правил така.

Моля споделете мнение за проблема !


Прикачени файлове Миниатюри
   
Цитирай
Аксесоари
#2

с друг браузър как ?
Цитирай
#3

Пробвах с "Opera" и няма проблем,ама не ми допада като браузер.
Търсих и проблем в настройките на "Chrome" но не намерих такива.В момента ви пиша от телефона със страшни мъки.Няма,няма и се появява това съобщение.
Цитирай
#4

Ако браузъра не е стоков - пробвай с преинсталиране на приложението.

 
Цитирай
#5

Пробвах и това ама пак така става.Прикачвам снимка на това което съм качил.


Прикачени файлове Миниатюри
   
Цитирай
#6

(2017-03-04, 19:10:17)velkov5 написа:  Пробвах с "Opera" и няма проблем,ама не ми допада като браузер.
Търсих и проблем в настройките на "Chrome" но не намерих такива.В момента ви пиша от телефона със страшни мъки.Няма,няма и се появява това съобщение.

Проблем с DNS: 
Пробвай влез в  самия chrome - настройки / поверителност / тук изключи "Използване на услуга за предвиждане с цел..."
Цитирай
#7

Махнах го и след малко,пак така ето снимки


Прикачени файлове Миниатюри
   
Цитирай
#8

След като ъпдейтна до 7 ли стана така?
Ако е така , връщал ли си фабрични настройки?
Цитирай
#9

Ей това не мога да си спомня.Май не го правише това преди да дойде на 7.0 А може и да греша.Сега е нешо страшно.
Преди една седмица го върнах във фабрични настройки и всичко мина гладко.
Сега ще го върна пак във фабрични и после ще пиша как се държи.
Не мога да разбера да ли проблема е в настройките на телефона или браузера.Това ме мъчи.
Направих тест на телефона от настройките и всичко е о.к.
Цитирай
#10

Винаги съм ползвал Хром
Не само на Сонито
Никога не съм настройвал нищо, освен икономията на данни
Цитирай
#11

Върнах го в фабрични и сега го тествам! 
И Аз винаги съм ползвал този браузер,ама ето какво стана.Какъвто съм си "карък" все на мен ще стане.
На другите ми машини нямам този проблем,само на Сонито.
Само за информация,само на се стане до там.Къде е сервиза на Sony в София че в интернет ми излизат доста?  За всеки случай,само си знам.
Цитирай
#12

Булграм
Трябва да имаш документ за покупка и тел да е предназначен за Европейска страна (ако е купуван от оператор или голяма верига, със сигурност е такъв)
Цитирай
#13

Имам всички документи,купих го от "Техномаркет" дано не се стига до сервиз,че като ги знам какви са марлячи в България по сервизите,направо се плаша.А и ако се стигне до там със сиъурност ще го забравя поне за месец.
Вече "цъкам" 15-20 минути по различни сайтове и то бързо да видя дали пак ще се появи това съобщение след фабричното връщане.За сега няма проблеми.
Поне засега е супер !!!
Може би някое приложение да му е пречило,знам ли.
Ако пак стане така,ще пиша.
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)