Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Гаранция при Root
#1

Здравейте,

Вече не мога да си понасям устройството без Root и едвам издържам да не го руутна, но ме спира евентуалното загубване на гаранцията.

Тъй като му остава приблизително 1 година гаранция, а се сещам, че преди известно време четох това, искам да ви попитам дали някой с руутнат телефон е имал проблеми с евентуален гаранционен сервиз и въобще има ли почва тази наредба у нашата "европейска" страна?

Благодаря предварително.
Цитирай
Аксесоари
#2

Доколкото знам Knox-a не може да се занулява, тъй че рутвай смело. Процедурата трае около минута

SG 24 Ultra Black
Garmin Epix Pro 51 mm Black
Tab S8 Ultra 8/128
Цитирай
#3

Точно това питам, понеже Knox-a се подвига и не може да се занули, гаранцията важи ли с повдигнат Knox?
Цитирай
#4

Зависи от сервиза и вероятно от настроението на майсторите .

Samsung Galaxy Z Fold 3 12/256

Samsung Galaxy Z Fold 4 12/512

Samsung Galaxy S23 Ultra Phantom Black 12/512





Цитирай
#5

Проблем няма да имаш, но не съм сигурен, че си заслужава да руутваш точно този телефон. За коректно работещ РОМ още не съм чувал. За 910C говоря.

Изпратено от моят SM-N910C с помощта на Tapatalk

Samsung Galaxy  Note IV
Samsung Galaxy S VI
Цитирай
#6

Erobotrom. Работи на 6 и имаш по-нов изглед като на с7Е

Sent from my SM-N930F using Tapatalk

Nexus 5
Цитирай
#7

(2017-03-08, 00:10:55)thuggy написа:  Erobotrom. Работи на 6 и имаш по-нов изглед като на с7Е

Sent from my SM-N930F using Tapatalk

На мен ми заби 2 пъти, и пак си сложих сток

SG 24 Ultra Black
Garmin Epix Pro 51 mm Black
Tab S8 Ultra 8/128
Цитирай
#8

Здравейте хора искам да се извиня,че пиша тук във тази тема но неможах да намеря нищо за моя проблем. Та значи напраих си аз reboot на телефона Samsung Note 4 със задържане на бутоните (за звука/за вкл./икзл./home) телефона се рестартира и изчисти дотук добре НО след това не иска да ми приеме самсунг акаунт-а. Пише че (обработката е неуспешна). Изписва ми също че "Това устройсто е заключено поради анормално нулиране." Ако някой може да ми помогне ще бъда изключително благодарен Smile
Цитирай
#9

Вероятно причината е забравена отметка на Заключване и реактивиране, което би могло да се оправи с преинсталиране на софтуера и задължително отключване на профила през самсунг или гугъл акаунт преди това.

Samsung Galaxy Note 10 Lite
Цитирай
#10

Как със задържане на бутони телефона се "изчистил" и даже успял да се заключи към нещо си?
Цитирай
#11

Пробвай да го флашнеш наново с odin. Ако искаш мога да ти кача някъде последния български фирмуер.
Цитирай
#12

Телефона ми е закупен от М тел, гаранцията не беше изтекла. Спря да зарежда и го рекламирах по етапния ред. Замина за сервиз в София, и след 4 дни ми го връщат непипнат с надпис на гаранцията : ОТКАЗ ОТ ГАРАНЦИЯ- РУУТ. Проблена сам си го намерих, а именно микроUSB то се беше поизносило, в Алиекспрес има цялата платка за 4$, и нещяха от скапания сервиз да ми я сменят защото съм бил с РУУТ, за 4 $. Поръчах си платката от Китай и сега телефона си ми работи на 6, дори си взех и безжично зарядно за всеки случай.
Поста ми е с цел, всеки да си преценява какво му оттърва, дали ще руутва или ще си седи със скапания самсунгски ром, наджасан със всякакви гадости които никога няма да ползвам.
Цитирай
#13

Винаги, когато съм пращал телефон за гаранция, съм връщал фабричния ROM и не съм имал проблем. Работил съм в сервиз и съм виждал да отказват гаранция когато телефона е пристигнал с Custom Rom. Наблюденията са ми, че не отказват толкова заради Root, колкото са сменения ROM. Не защитавам сервизите, но смятам, че е елементарно като си праща човек телефона за сервиз (при условие че има достатъчно познания да си го руутнe) да си направи един бекъп, да си върне фабричния ROM и тогава да го предаде за ремонт.
Ако телефона е толкова умрял, че не може да запали и да му се смени ROM-а - щом ти не си успял, най-вероятно и в сервиза няма да успеят. Няма и да разберат роотван ли е бил и с какъв ROM e. Убих едно телефонче така при смяна на ROM, смениха му дънната платка.

OnePlus 7T HD1900 256GB
Цитирай
#14

По скоро ако Knox е счупен тогава могат да се заядат и да откажат. До сега не съм чувал на някой с флашнат официален Rom да са му отказали гаранция. Преди две седмици ми сервизираха телефона без проблем в Теленор, а  преди това бях флашнал официален за Унгария. Също така не винаги щом си купил телефон от някой от операторите той трябва да е брандиран към дадения оператор. Предния ми телефон Note 3 закупен от Теленор беше със CSC BGL, а не GBL. Когато закупуваш телефона никъде в документите не пише с какъв CSC е телефона.

Samsung Galaxy S23 Ultra, Samsung Galaxy Note 9
Цитирай
#15

Някой скоро тук беше дал линк към Европейска директива по този въпрос и че не могат да откажат гаранция за флашнат ром, софтуер и подобни. Но тука си е бг
Цитирай
#16

(2017-03-14, 15:02:45)HAMMER_T написа:  Винаги, когато съм пращал телефон за гаранция, съм връщал фабричния ROM и не съм имал проблем. Работил съм в сервиз и съм виждал да отказват гаранция когато телефона е пристигнал с Custom Rom. Наблюденията са ми, че не отказват толкова заради Root, колкото са сменения ROM. Не защитавам сервизите, но смятам, че е елементарно като си праща човек телефона за сервиз (при условие че има достатъчно познания да си го руутнe) да си направи един бекъп, да си върне фабричния ROM и тогава да го предаде за ремонт.
Ако телефона е толкова умрял, че не може да запали и да му се смени ROM-а - щом ти не си успял, най-вероятно и в сервиза няма да успеят. Няма и да разберат роотван ли е бил и с какъв ROM e. Убих едно телефонче така при смяна на ROM, смениха му дънната платка.
Нямаше как без заряд в батерията да кача официален ром, и затова замина с къстъм такъв, Smile
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)