2017-03-13, 22:59:23
Здравейте,
днес ми се случи следното, докато си пътувах за работа телефона ми извибрира... бъркам в джоба си телефона се рестартирваше в този момент. Въведох пароли за сим и телефон. След 5 мин пак се рестартира.
От Huawei ми отговориха "Здравейте,
Съжаляваме да научим за това.
Учтиво молим да направите резервно копие и да върнете фабричните настройки на апарата. След това оптимизирайте системата чрез "Мениджър на телефона - Оптимизиране на системата".
Очакваме обратна връзка от Вас.
Поздрави,
Екипът на Huawei"
На мен ми писна за 2 месеца да правя 4 фабрична настройка.
Дайте ми съвет, какво да правя? Едва ли ще ми признаят VIP сервиз за това нещо
днес ми се случи следното, докато си пътувах за работа телефона ми извибрира... бъркам в джоба си телефона се рестартирваше в този момент. Въведох пароли за сим и телефон. След 5 мин пак се рестартира.
От Huawei ми отговориха "Здравейте,
Съжаляваме да научим за това.
Учтиво молим да направите резервно копие и да върнете фабричните настройки на апарата. След това оптимизирайте системата чрез "Мениджър на телефона - Оптимизиране на системата".
Очакваме обратна връзка от Вас.
Поздрави,
Екипът на Huawei"
На мен ми писна за 2 месеца да правя 4 фабрична настройка.
Дайте ми съвет, какво да правя? Едва ли ще ми признаят VIP сервиз за това нещо