Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Рестарт на телефона от нищо
#1

Здравейте,
днес ми се случи следното, докато си пътувах за работа телефона ми извибрира... бъркам в джоба си телефона се рестартирваше в този момент. Въведох пароли за сим и телефон. След 5 мин пак се рестартира.
От Huawei ми отговориха "Здравейте,

Съжаляваме да научим за това.
Учтиво молим да направите резервно копие и да върнете фабричните настройки на апарата. След това оптимизирайте системата чрез "Мениджър на телефона - Оптимизиране на системата".
Очакваме обратна връзка от Вас.

Поздрави,
Екипът на Huawei"

На мен ми писна за 2 месеца да правя 4 фабрична настройка.
Дайте ми съвет, какво да правя? Едва ли ще ми признаят VIP сервиз за това нещо
Цитирай
Аксесоари
#2

Те така или иначе ще направят първо точно това.
Така че по-добре си го направи ти, за да не ти виси телефона в сервиз за евентуални софтуерни проблеми
А ти предните пъти, поради каква причина връща з. настройки. За същото ли?
Цитирай
#3

Имам 2-3 теми тук:
бях задал мелодия на абонат с ZEDGE, като вляза в контакти и даденият абонат директно ме изкарваше от абоната
messenger ... не ми показваше с кого си пиша, мисля че има видео, и все още го има тоя проблем, циклене, загуба на иконите "wifi, bluetooth, мобилни мрежи... [Изображение: 16736765_10211904905409127_786706034_n.png]
Мисля че не е редно да се бъгва така постоянно
Цитирай
#4

Това бяха думите на HUAWEI относно проблемът.
На мен ми писна да правя всяка седмица ресет на телефона и после да ходя в банката да си добавям ново устройство в ебанкирането.
[Изображение: 864cafe9ed7dc8c4f819d6f798b87faf.jpg]

Изпратено от моят EVA-L09 с помощта на Tapatalk
Цитирай
#5

Нов телефон ще ми изпратят:
Извършен ремонт / подменени части:
Host(Service),EVA-L09,Titanium Grey,CEE Nordic European,Channel,standard config version,Mechanical part BYD,Spare Parts for Device(51090VBW)
Замяна на устройство в гаранционен период
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)