Оценете темата:
  • 2 гласа - средно 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Странен проблем с телефона
#1

Здравейте, не знам какво стана, на дисплея ми излиза синя рамка и се мести в различни полета, и издава звук. Например огражда часовника, там където пише теленор, долу спешни повиквания, около иконите и т.н. Не мога да си ползвам телефона сега. Какво е станало? Нищо не съм инсталирвал, освен ъпдейта от днес.
Рестартирах го, не се оправя.

Samsung S22 Ultra 12/256GB Burgundy 
Цитирай
Аксесоари
#2

Виж да не се е пуснал Voice Assistant в Accessibility -> Vision ? На това ми звучи

https://www.youtube.com/watch?v=6Xh1iqOqwOk
Цитирай
#3

(2017-03-27, 13:31:44)Sv3TL10 написа:  Виж да не се е пуснал Voice Assistant в Accessibility -> Vision ? На това ми звучи

https://www.youtube.com/watch?v=6Xh1iqOqwOk

Не знам, аз му направих хард ресет и се оправи. Каквото и да е пуснато, аз изобщо не мога да си отключа телефона, камоли да вляза в някое меню.

Samsung S22 Ultra 12/256GB Burgundy 
Цитирай
#4

Виж на клипа дали е било това, че ми стана интересно, ако е било, поне да се знаеш за друг път как се действа. Smile
Цитирай
#5

Ми не е това. Рамката е дебела синя и сама без да пипам нищо се мести на различни места. И звукът е просто тът. И въобще не може да се ползва телефона.

Samsung S22 Ultra 12/256GB Burgundy 
Цитирай
#6

А като се опиташе да отвориш нещо, ставаше ли като го натиснеш?

Изпратено от моят SM-G930F
Цитирай
#7

Не можах да си напиша паролата след рестарт. Единствено изключих телефона, това можах да направя.

Samsung S22 Ultra 12/256GB Burgundy 
Цитирай
#8

Тук има глас, ако неговото меню е било на български, не би трябвало да е говорело, а да е издавало само звуци. А на този клип май няма звукова обратна връзка.

Изпратено от моят SM-G930F

Аха. Сигурно след заводски си натиснал 3 пъти някак си хоум без да искаш.

Изпратено от моят SM-G930F
Цитирай
#9

Да не си включил Talkback ?

Huawei P8 Lite 16GB
Цитирай
#10

S7 го няма вграден.

Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
Цитирай
#11

Ми едва ли съм вкл нещо и телефона ще стане не използваем.

Samsung S22 Ultra 12/256GB Burgundy 
Цитирай
#12

Той не става неизползваем просто се работи по-малко по-различен начин.

Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
Цитирай
#13

А на мен ми звучи като нещо от опциите за разработчици.
https://youtu.be/OGqJhK0FTjw?t=33s
Цитирай
#14

Да не е било вирус? Телефона може да си го оправиш с с инсталиране на Стоков Ром. Wink

Xiaomi Redmi Note 11 pro 5G 
Цитирай
#15

А веднага хард ресет направих и всичко е ток и жица.

Samsung S22 Ultra 12/256GB Burgundy 
Цитирай
#16

Следващия път, ако има такъв, провери дали опциите за разработчици са ти активирани и ако да – цъкни тикчето да ги деактивираш.
Цитирай
#17

Здравейте колеги аз също имам проблем от време на време като си цъкам по телефона и дисплея спира да работи и трябва да го заключа отключа и пак тръгва ??
Цитирай
#18

Колеги, как Вие решихте проблема с само-рестартите на телефона след 7.0 . При мен вече 5-6 пъти се само рестартирва за 4-5 дни и ме е страх за алармата сутрин !?

ПП:
- направих изчистване на cache през рекаваритео.
- Имам върнати фабрични настройки след упдайта.

Последно което съм инсталирал е tumblr, но не мисля че е от него.

Google Nexus 7 32GB 2012  5.1.1 stock  |  +  | LG G2  5.0.2 stock |  +  | Samsung Galaxy S7 Edge 32 GB 7.0 stock / VVT +  | Xiaomi MI Note 10 Lite

A journey of a thousand miles begins with a single step - Lao-tzu
Цитирай
#19

махни го и пробвай

                                                                    
Цитирай
#20

Не е от tumblr. Никога не съм го инсталирал и пак ми се е рестартирал след 7.0. Между другото скоро не се е само-рестартирал и не знам откъде точно идва проблемът, но при всички рестартирания телефонът беше активно използван от мен, а не спящ, така че не трябва да пречи на алармата.

Galaxy S10+  ◦  Prism White  ◦  SanDisk Extreme Pro 128 GB / U3 / A2  ◦  Android 10
Galaxy Watch 46mm  ◦  Silver  ◦  Tizen OS by Samsung
Galaxy S II  ◦  Galaxy Note II  ◦  Galaxy S4  ◦  Galaxy S7 edge  ◦  Galaxy S10+

Battery Historian
Цитирай
#21

При мен и "спящ" вадя гобот джоба и кога го гледам на екран с пинкода за сим-а.
Току що от няма как настройх и таблета да звънни, че "страх, лозе пази"!

Но много ме е чудно защо го прави, преди малко се усъмних да не би да е зарди някой спрян пакет/процес с Packet Disabler....

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Цитирай
#22

И от това надали е. Пак казвам, вероятно има някакъв бъг в кернела. Пробвах да търся из логовете какво го причинява, но така и не разбрах. В Android 7.0 има едно приложение Samsung Members. Най-доброто, което можем да направим за този проблем, е като се рестартира, веднага да докладваме на Самсунг.

Samsung Members -> менюто вляво -> Support -> Send feedback -> Error reports -> съгласявате се да изпратите логовете и описвате накратко какво сте правили като се е рестартирал.

Galaxy S10+  ◦  Prism White  ◦  SanDisk Extreme Pro 128 GB / U3 / A2  ◦  Android 10
Galaxy Watch 46mm  ◦  Silver  ◦  Tizen OS by Samsung
Galaxy S II  ◦  Galaxy Note II  ◦  Galaxy S4  ◦  Galaxy S7 edge  ◦  Galaxy S10+

Battery Historian
Цитирай
#23

Писах, Error report тази сутрин(през нощта са е рестартирал и сутринта като звънна алармата беше на екрана за въвеждане на пинкод) и чакам да видя отговора на Samsung !

Google Nexus 7 32GB 2012  5.1.1 stock  |  +  | LG G2  5.0.2 stock |  +  | Samsung Galaxy S7 Edge 32 GB 7.0 stock / VVT +  | Xiaomi MI Note 10 Lite

A journey of a thousand miles begins with a single step - Lao-tzu
Цитирай
#24

@master89q Интресното е, че при мен също през нощта се беше рестарирал и днес сутринта ми искаше PIN кода. Обаче бързах и тотално забравих да пусна репорт. Sad

Galaxy S10+  ◦  Prism White  ◦  SanDisk Extreme Pro 128 GB / U3 / A2  ◦  Android 10
Galaxy Watch 46mm  ◦  Silver  ◦  Tizen OS by Samsung
Galaxy S II  ◦  Galaxy Note II  ◦  Galaxy S4  ◦  Galaxy S7 edge  ◦  Galaxy S10+

Battery Historian
Цитирай
#25

(2017-04-04, 23:01:27)ivkos написа:  И от това надали е. Пак казвам, вероятно има някакъв бъг в кернела. Пробвах да търся из логовете какво го причинява, но така и не разбрах. В Android 7.0 има едно приложение Samsung Members. Най-доброто, което можем да направим за този проблем, е като се рестартира, веднага да докладваме на Самсунг.

Samsung Members -> менюто вляво -> Support -> Send feedback -> Error reports -> съгласявате се да изпратите логовете и описвате накратко какво сте правили като се е рестартирал.

При мен с андроид 7  Samsung Members  не се отваря, само дава че зарежда. Влязах, обнових го до последна версия и пак не!
При някой да има подобен проблем ? Huh

When a man lies, he murders some part of the world
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)