Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Не реагира на нищо.
#1

Снощи телефона ми просто заби е така отворих си ютуба и просто заби и се рестартираше, не успя да се рестартира и започнаха някакви опити за рестартиеране включи се за 2мин. и пак се изключи, правеше опити да се включи но забиваше. Реших да го оставя, тази сутрин като станах включих рековъри мод и както нищо не разбирам цъкнах Reboot system now
като най-големия малоумник, сега не иска нищо да се включи, когато го свържа с компютъра ми пише, че търси драйвер "qhsusb_bulk". Има ли някаква надежда изобщо?

NeXus 5  ---> NeXus 5X | Pixel 5 Sorta Sage[Изображение: rh3XAulR_t.jpg]






Цитирай
Аксесоари
#2

Ако не се включва изобщо, носи го на сервиз....може би дъното е заминало с коя версия на ОС беше 7.1.2, защото там пишеше, че там има подобни проблеми ?

Oneplus 5T, 7T, 9Pro  ✓11 
Цитирай
#3

(2017-04-17, 11:29:52)c0mm3n7 написа:  Ако не се включва изобщо, носи го на сервиз....може би дъното е заминало с коя версия на ОС беше 7.1.2, защото там пишеше, че там има подобни проблеми ?

Да преди седмица-две ми дойде ъпдейта. Ще ми признаят ли гаранция, при положение, че съм използвал Reboot system now от Рековъри мода?

NeXus 5  ---> NeXus 5X | Pixel 5 Sorta Sage[Изображение: rh3XAulR_t.jpg]






Цитирай
#4

Колега телефона ти е буутлопнал както се казва ... Влез пак в рековъри и направи wipe data factory reset после wipe cache partition после reboot system now и телефона ще се рестартира. Чакаш до 15 мин, ако не тръгне като чисто нов тогава вече сервиз или гаранция ползваш Smile Не си нарушаваш гаранцията по този начин, а само правиш Заводски настройки, което не е непозволено, нали телефона си е твой ...

Поправям, Преинсталирам, Модифицирам Android и Windows
Цитирай
#5

(2017-04-17, 11:54:36)rado__8 написа:  Колега телефона ти е буутлопнал както се казва ... Влез пак в рековъри и направи wipe data factory reset после wipe cache partition после reboot system now и телефона ще се рестартира. Чакаш до 15 мин, ако не тръгне като чисто нов тогава вече сервиз или гаранция ползваш Smile Не си нарушаваш гаранцията по този начин, а само правиш Заводски настройки, което не е непозволено, нали телефона си е твой ...

Проблема е, че вече не мога да вляза в Рековърито.

NeXus 5  ---> NeXus 5X | Pixel 5 Sorta Sage[Изображение: rh3XAulR_t.jpg]






Цитирай
#6

Защо не можеш... Гледай сега след като влезеш в Bootloader и там зададеш Recovery и ти се покаже следващия екран натисни и задръж Power и както го държиш натисни веднъж Увеличаване на звука и ще влезеш в recovery.

Поправям, Преинсталирам, Модифицирам Android и Windows
Цитирай
#7

Директно си ползвай гаранцията(ако имаш такава). Страдаш от прословутия bootloop, който засяга 5X, G4, V10 и V20.

LG Nexus 5X H791 32GB | Stock | AOSP 8.1.0
LG Optimus L7 II P710 4GB | TWRP 3.0.2.0 | CyanogenMod 10.2
Цитирай
#8

И моя се скапа. Заредих го, сложих си го в джоба, след малко го извадих за нещо и беше умрял! На нищо не реагира, нищо допълнително не съм слагал в смисъл, custom recovery-та, руут и прочие...

Update: в сервиза се оказа че реагира и може да се зареди. Явно "това, в което е влязъл" му е изпило силиците. Трябва ли да му правя reset?

5x32
Цитирай
#9

(2017-04-18, 10:02:57)alek75 написа:  И моя се скапа. Заредих го, сложих си го в джоба, след малко го извадих за нещо и беше умрял! На нищо не реагира, нищо допълнително не съм слагал в смисъл, custom recovery-та, руут и прочие...

Update: в сервиза се оказа че реагира и може да се зареди. Явно "това, в което е влязъл" му е изпило силиците. Трябва ли да му правя reset?

Моя стоя на зарядно няколко часа, след което му подкарах отново рековърито data factory reset и wipe cache partition пуснах, пусна ме да избирам език, пак заби и пак започна да се мъчи да се включи, но без успех. Вчера използвах гаранцията, очаквам да се обадят.

NeXus 5  ---> NeXus 5X | Pixel 5 Sorta Sage[Изображение: rh3XAulR_t.jpg]






Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)